Big Mike

Medlemmer
  • Content count

    421
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Big Mike

  1. Så prøver vi igen med lidt logbog.. Jeg har længe været af, da jeg ikke synes jeg har kunnet finde tid til det, men nu forsøger jeg igen! Har efter sidste år, DM06 herning, gået med knæ problemer meget længe og har ikke kunnet træne ben.. Jeg har for nylig lig fået lavet en kikkert og fået fjernet en flap der sad i klemme.. Nu står den på rehab og opbygning af pecs og überback! Træning CF tirsdag d. 18/12-07 Efter 4 ugers pause pga knæet, forsøgte jeg idag... Incline barbel 10 x 75 10 x 75 10 x 75 Low incline db pres 10 x 26 10 x 26 10 x 25 Cabel flyers alm 10 x 17½ 10 x 17½ 10 x 17½ Lying reverse latpull 10 x 65 10 x 65 10 x 65 DB shrugs 15 x 40 15 x 40 15 x 40 DB skulder pres 10 x 16 10 x 16 10 x 16 Fransk DB pres 15 x 8 15 x 8 15 x 8 Rehab knæ backup squats liggende øvlese for baglår og asssss Fin omgang, var dejligt at komme igang igen! Sweet!!! Er begyndt på Cytogainer samt Superpump, bliver spændene at se hvordan jeg reagere!
  2. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Haha det er ikke low incline min dreng.. Det incline som jeg skrev Haha jeg har ikke behov for større delts, så jeg holder mig til standard Jeg er i CF.. Og så søndag i LVK.. kom glad der
  3. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Jeg ved det ikke.. Han priotere vidst lige pt andre ting højere, eller ihvertfald planlægger træningen efter sin hverdag istedet for sin hverdag efter sin træning.. og så kommer det aldrig til at spille Haha, ja jeg er nemlig the founder of forceeeddd! På fredag hedder det 3x10x46 i incline, regner med at snappe dem alle selv, come and watch mr.bench!
  4. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Pec-mania! dag 1 uge 9 i CF.. Idag igen uden partner, bliver nærmest normalt for mig at træne alene nu.. Incline Bænkpres 10 x 97½ 10 x 97½ 10 x 97½ - ½ forceed på sidste, minimalt Low incline Db pres 10 x 42 10 x 42 10 x 42 - godt punch, bedre end sidst med 40.. hot shit Cabel flyers 10 x 35 10 x 35 10 x 35 - streger Seated Cabel row 10 x 45 10 x 45 10 x 45 10 x 45 - THIIIICCCKKKK upper back! DB raises 10 x 24 10 x 24 10 x 24 - tror vidst det en PR?.. Holdte stilen forbløffende godt.. kanon kugler baby! DB fransk pres 12 x 20 12 x 20 12 x 20 - sad super i triceps! hot Go omgang.. BW= 103,3 efter træning! :4mewantfood:
  5. Nice and clean power building

    Hvis du finder ud af hvem det er, skaffer jeg en gun!
  6. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Lige et hurtigt snap shot fra idag.. Fedt% er ikke den bedste, men det ok
  7. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Søndags pump dag 4 uge 8 Close-grip bp 5 x 95 5 x 100 5 x 100 5 x 100 5 x 100 5 x 100 - godt punch, sad godt! Low incline db flyers 10 x 30 10 x 30 10 x 30 db skulder pres 10 x 27½ 10 x 27½ 10 x 27½ Cabel chins 6 x 80 6 x 80 6 x 80 6 x 80 6 x 80 6 x 80 Upright row 12 x 45 12 x 45 12 x 45 Incline db curl 15 x 15 15 x 15 15 x 15 - helt brænd af i tricep Swissball crunch 15 x bw 15 x bw Bw = 103
  8. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Træning fredag d. 8/2 i CF var alene da min makker havde slået klosserne under en cykeltur.. av Incline Db pres 10 x 44 10 x 44 10 x 44 - gik sku ret godt! High plate pres 10 x 37½(hver side) 10 x 37½ 10 x 37½ Incline db flyers 10 x 28 10 x 28 10 x 28 Seated one arm cabel row 10 x 42½ 10 x 42½ 10 x 42½ 10 x 42½ Upright row 10 x 45 10 x 45 10 x 45 incline db curl 12 x 14 12 x 14 12 x 14 Swissball crunch 10 x bw+7½ 10 x bw+7½
  9. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Poppin pec attack baby! dag 1 uge 7 Efter job tog jeg i CF og teamede op med jens.. JonG skulle straffe hams! Incline bp 10 x 95 10 x 95 10 x 95 - bider hårdt! Low incline DB 10 x 40 10 x 40 10 x 40 - sidte bed meget i trisserne! aka.. de skal straffes mere! Cabel flyers alm 10 x 32½ 10 x 32½ 10 x 32½ - sad godt! Seated one arm cabel row 10 x 67½ 10 x 67½ 10 x 67½ - thiiicccckkkk upper back! DB shrugs 15 x 50 15 x 50 DB raises 10 x 22 10 x 22 10 x 22 - føltes ok lette faktisk.. DB fransk pres 15 x 18 15 x 18 15 x 18 Det var det.. Godt pump og stuuurrrr masse på pecs os skulder idag.. looovely
  10. Nice and clean power building

    Godt at høre Ryk lortet! DO IT DO IT
  11. Nice and clean power building

    Åh det masse træning Fælles koger om 1 uge i LVK = Søndag @ kl 16! So fare: Mig, kim og måske jens(hvis jeg høre fra ham) SPREAD THE WORD
  12. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Updates.... Har trænet i ugen like usual, har bar ik lig fået opdateret endnu.. Men dagesn træning kommer på Chill-out workout CF søndag d. 3/2 CG-Bænkpres 5 x 90 5 x 90 5 x 90 5 x 90 - fint punch Low incline DB flyers 10 x 28 10 x 28 10 x 28 Cabel chins 6 x 77½ 6 x 77½ 6 x 77½ 6 x 77½ 6 x 77½ 6 x 77½ Standing cabel upright row 10 x 42½ 10 x 42½ 10 x 42½ Benpres - rehab 20 x slæde 20 x slæde 20 x slæde Stivbenet dl - rehab 15 x 40 15 x 40 15 x 40 - begge rehab gid godt, så det var positivt! loooovely Incline DB curl 15 x 12 15 x 12 15 x 12 15 x 12 - beeed så nice Fin hurtig omgang.. Så kommer damen hjem fra ski, skønt.. Så burde test-niveauet stige lidt, haha BW=103
  13. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Søndags pump i LVK d. 27/1 Lige hjemme og få lidt prots hos de gamle samt hente lidt krudt til Quantanamo - du blir så beeffff nu! Incline Bænkpres 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 Board-pres 1-klods - 5 x 90 1-klods - 5 x 90 2-klods - 5 x 95 3-klods - 5 x 100 - fint fint, var ok for albuen, så det godt nok Low incline db flyers 10 x 27½ 10 x 27½ 10 x 27½ Cabel chins 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 Standing cabel row - upright 10 x 40 10 x 40 10 x 40 Skulderpres 10 x 25 10 x 25 10 x 25 Cabel curl one arm supersæt med hammer DB 15 x 17½ - 15 x 12½ 15 x 17½ - 15 x 12½ 15 x 17½ - 15 x 12½ - såååådan Stivbnenet DL - rehab 10 x 40 10 x 40 - føltes ok... iog idag var det os ok Fin hurtigt omgang.. Hjem og mødes med fladi
  14. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Træning Fre d.25/1 i Cf - dag 3 uge 6 Var egentligt ikke særlig oplagt, da jeg har haft lidt søvn-probs de sidste par dage/semi sygdom aka træt og øm hele tiden.. Men det viste sig at gå fint.. Incline DB 10 x 40 10 x 40 10 x 40 High Plate pres 10 x 70(35 hver side) 10 x 70(35 hver side) 10 x 70(35 hver side) Incline DB flyers 10 x 24 10 x 24 10 x 24 Træk til bryst 10 x 87½ 10 x 87½ 10 x 87½ Seated cabel one arm row 10 x 62½ 10 x 62½ 10 x 62½ One arm cabel curl supersæt m hammer DB 12 x 17½ - 12 x 12 12 x 17½ - 12 x 12 12 x 17½ - 12 x 12 12 x 17½ - 12 x 12 - bed godt Swissball Crunch 12 x bw 12 x bw Fin omgang(tror ik der var mere, hehe)
  15. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    hehe dog ikke, det var bar træningen fra igår.. Så meget fuel har jeg heller ikke Yeah det var fint vi lig fik ordnet det.. Haha har jeg ikke.. har jo tiny waist u know, vi snakker 32" i jeans i taljen Dvs du nok selv lig skal hive lidt i dem, før de sidder ordentligt på dig Træning BACK N GÅÅÅÅNS i cf før work - dag 2 uge 6 Cabel chins 10 x 87½ 10 x 87½ 10 x 87½ Wide grip cabel chins 10 x 67½ 10 x 67½ 10 x 67½ Rehab ben - BENPRES 10 x slæde 10 x slæde+5kg - såååå store QUADS!!! DB raises 10 x 18 10 x 18 10 x 18 Hammer db curl 15 x 18 15 x 18 15 x 18 Cabel curl 17 x 17½ 17 x 17½ 17 x 17½ Swissball Crunch 10 x bw+5 10 x bw+5 10 x bw+5 Swissball lænd 30 x bw 30 x bw - fin omgang, lige et shower og så på arb..
  16. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    DEEEEEEEPPPPPPPPP chest attack dag 1 uge 6 i CF Incline BP 10 x 90 10 x 90 10 x 90 - Gik fint nok, men var hård.. Kan virkelig mærke jeg/vi mangler styrke momentet fra bænk-pressen.. så den må på næste program Low incline DB 10 x 36 10 x 36 10 x 36 Cabel flyers alm 10 x 30 10 x 30 10 x 30 Reverse lat-pull 10 x 80 10 x 80 10 x 80 DB Shrugs 15 x 48 15 x 48 15 x 48 - bed godt! DB fransk pres 15 x 16 15 x 16 15 x 16 - BURN baby - fin hurtigt omgang... DB skulder pres er rykket til søndagen, og det kunne mærkes, da cabel flyers normalt ramte os meget i skulder, men igår beeed den meget meer i chest, så det var super.. Idag står den på back n guns og så arbejde bagefter
  17. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Søndags pump i CF - dag 4 uge 5 Efter at havde kunnet mærke på styrken samt recover, blev der lavet lidt om i prog.. Har smidt 2 primære chest øvelser ud, dem jeg kørte 6x6(større volumen end de andre gange i ugen) og erstattet dem med noget CG-bænk for at kører lidt support samt stadig ramme pecs/tricep.. The effect wil show next week CG-bench 6 x 80 6 x 80 6 x 80 6 x 80 6 x 80 6 x 80 - føltes sjov nok, da jeg ikke har ligget under bænken i like 4 måneder Incline DB flyers 10 x 26 10 x 26 10 x 26 DB skulder pres 12 x 24 12 x 24 12 x 24 Cabel chins 6 x 72½ 6 x 72½ 6 x 72½ 6 x 72½ 6 x 72½ 6 x 72½ Upright row cabel 10 x 37½ 10 x 37½ 10 x 37½ Cabel curl 15 x 17½ 15 x 17½ 15 x 17½ 15 x 17½ Swissball crunch 12 x bw+2½ 12 x bw+2½ Fin omgang
  18. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    EXTREME PECS BABY! - dag 3 uge 5 i CF Havde lidt frygtet idag, da jeg de sidste dage har følt en overtræning på vej. Styrken har ikke været go til træningerne samt at jeg har sovet utroligt meget de sidste par dage.. Gik dog rimeligt tidligt i seng igår og nappede 10 timer i nat og fik kørt godt med kcal i skabet idag.. Gik faktisk fint, så det var fedt nok Har redigeret lidt i programmet og fjernet nogle øvelser om søndagen, samt omrokeret for at se effekten på styrke og motivation.. AKA blir hot efter søndag og se effekten på tirsdag Incline DB 10 x 38 10 x 38 10 x 38 High Plate pres 10 x 65 10 x 65 10 x 65 Flyers fra bund og op - cabel 10 x 20 10 x 20 10 x 20 - fin omgang på chest, fint pump Træk til bryst 10 x 86,25 10 x 86,25 10 x 86,25 Seated one arm cabel row 10 x 60 10 x 60 10 x 60 One arm cabel curl 15 x 17½ 15 x 17½ 15 x 17½ - beeed Swissball crunch 12 x bw 12 x bw Hyper extension 10 x bw 10 x bw Rehab ben - benpres 10 x slæde 10 x slæde 10 x slæde - gik fint.. Det sværeste er sku ikke bare at smide kg på, da jeg sagtens kan presse deto og føles fint, men ved bar at hvis der kommer kg på, så er imorgen fucked.. hmm Må kører laaaaaannngggggsooooommmmmmtttt frem
  19. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Træning i CF - dag 2 uge 5 - Back n Gååånsss Følte mig ok klar, så det var fint, og der var fint med mennesker idag og en go temp.. Cabel Chins 10 x 85 10 x 85 10 x 85 - hmm min skulder drillede lidt, som om den hopper ud af skålen.. Wide grip cabel chins 10 x 65 10 x 65 10 x 65 Db raises 10 x 16 10 x 16 10 x 16 Hammer DB curl 15 x 16 15 x 16 15 x 16 - sad fint One arm cabel curl 20 x 16,25 18 x 16,25 10 x 16,25 - 10 x 16,25 - beeed super!! rehab undergåns/albue lidt curl for gokke-musklen! Ud i showers og så hjem til brormand og spise hjemmelavede pizza :4mewantfood: Spejlet så fint ud i omklædning, ved at være go fylde på overkrop.. Så det bar mine tavlige skinker der ikke kan holde til mosten og ser tavlige ud.. Men positivt er at jeg igår lavede et set på benpres bare medslæde og har ikke ondt idag, så nu kører vi derfra :4thumbup:
  20. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Træning i CF tirsdag d. 15/1 - dag 1 uge 5 Idag uden makker da jens fik en eller anden champ på besøg fra clorius.. Egentligt en del mennekser i CF og der var H0000tttt Incline BP 10 x 87½ 10 x 87½ 10 x 87½ - hmm føltes hård.. må lave lidt justeringer i programmet, tror ikke nervesystemer kan følge med Low incline DB 10 x 34 10 x 34 10 x 34 Alm cabel Flyers 10 x 27½ 10 x 27½ 10 x 27½ Træk til bryst 10 x 85 10 x 85 10 x 85 DB skulder pres 10 x 24 10 x 24 10 x 24 - WHOTOT min skulder klikkede ikke!!??! DB shrugs 20 x 46 20 x 46 20 x 46 - THICK TRAPS! Fransk DB pres 20 x 14 18 x 14 15 x 14 Lidt rehab for undergåns og det var det.. Da teen røg af i omklædningsrummet var der vener på traps, hals og delts.. så vildt nok ud Kan godt se der begynder at lægge sig et lille lag fat på stomachs, men det ok Lige et par pics af form & vaskularity.. Kører Superpump 250 før træning samt AE2 fra nutrabolics også et pump produkt.. ser ud til at virke ok.. Undergåns et par timer efter træning Bw= 100,4
  21. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Træning i CF fredag d. 11/12 - dag 3 uge 4 Ikke overdrevet mange mennesker, men alligevel flere end normalt en fredag.. Incline Db pres 10 x 36 10 x 36 10 x 36 High plate pres 10 x 62½ 10 x 62½ 10 x 62½ Flyers fra bunden og op 10 x 17½ 10 x 17½ 10 x 17½ Træk ti bryst 10 x 82½ 10 x 82½ 10 x 82½ Seated cabel one arm row 10 x 55 10 x 55 10 x 55 Db shrugs 15 x 46 15 x 46 15 x 46 Db raises 12 x 14 12 x 14 12 x 14 One arm cabel curl 15 x 16,25 15 x 16,25 15 x 16,25 Fin omgang på ca 1 time.. Spejlet ser fint ud, og fedtprocenten stadig acceptabel iforhold til vægt og tid på året, så det great..
  22. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Yeah eller 110 med fin fedtprocent, det må være målet.. aka en ordentlig chef.. I know mister.. De er nærmest sendt på forbrænding, men ja går hjemme lige nu, så vi kan sagtens hoocke op, no prob.. De ellers gode
  23. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Træning i LVK onsdag d. 9/1 dag 2 uge 4 Der var lidt kendte faces som i Blackice nu med større pump Cabel chins 10 x 82½ 10 x 82½ 10 x 82½ Wide grip cabel chins 10 x 62½ 10 x 62½ 10 x 62½ Db raises 15 x 15 15 x 15 15 x 15 Hammer curl db seated 15 x 15 15 x 15 15 x 15 One arm cabel curl 17 x 15 17 x 15 17 x 15 Swissball crunch 12 x bw 12 x bw fin hurtig omgang.. BW= 100,1
  24. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Yo yo sved! Cool, så kører vi den gamle stil Well ja vejede faktisk 100 her til sidste træningen i lvk som var i onsdags.. Well forms mæssigt, er massen på overkrop blevet større og fedt procent er stadig rimeligt nede, så alt i alt tror jeg formen er den hidtil bedste sådan set mht vægt og fedtprocent.. Hva med dig? Spiller det? Træning i CF tirsdag d. 8/1-08 dag 1 uge 4 Incline Bænkpres 10 x 85 10 x 85 10 x 85 Low incline DB 10 x 32 10 x 32 10 x 32 Alm cabel flyers 10 x 25 10 x 25 10 x 25 Reverse lying lat pull 10 x 72½ 10 x 72½ 10 x 72½ DB shrugs 12 x 46 12 x 46 12 x 46 Db skulderpres 10 x 22 10 x 22 10 x 22 Fransk DB pres 15 x 14 15 x 14 15 x 14 - go træning med super pump overall.. Der var os skruet godt op for varmen i gymmet,= sweat baby sweat