cartier925

Medlemmer
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

  1. Fedt tab + styrketræning

    Ok jeg får kigget på de beregner du snakker om.
  2. Fedt tab + styrketræning

    Hvad mener du med at tælle det? For det har jeg enormt svært ved. Jeg prøver ihvertfald at holde mig fra de ting som du nævner.. Må desværre indrømme jeg altid kunne spise en pizza fredag aften... det er stadig en af de store laster! :)
  3. Fedt tab + styrketræning

    Jeg er ikke rookie indenfor træning. Har trænet i mange år men problemet er at jeg ikke kan holde mig til en kostprogram. Spiser meget lidt kylhydrater (mest de hurtige holder jeg mig fra) også skal jeg til at drikke en shake efter træning. Ellers sunde ting ( salater, grøntsager osv) Men med alderen har jeg taget på om maven og den er svær at slippe af med. Har haft en skade så derfor ingen træning i 3 mdr. Er lige starter op igen for en 1 mdr siden. Så kroppen har vænnet sig til træningsbelastningen. Målet er at jeg taber fedtet men bevarer styrke. Jeg er ligeglad med om jeg er rippede. Så længe jeg er stærk er jeg glad :) Lidt fakta om mig: - vejer 87kg (igen!) - er 178 cm ( her snakkee vi HØJDE og ikke andet desværre ;)) - træner mellem 4-5 gange om ugen men kun 2 muskel grupper af gangen. En stor og lille gruppe. Feksempel: bryst/bicep. Kan godt lide den måde at træne på. - cardio kan jeg ikke træne meget af pga gigt i knæ. Så det er 15min hurtig gå tur før og efter træning. Så pulsen er oppe gennem hele træning. Hvis i kan komme med en kostprogram som er simpel og uden at spise 6gange om dageb vil jeg gerne se jeres forslag.
  4. Fedt tab + styrketræning

    Hej alle, Håber i kan være behjælpelige med et forslag til et trænings program.. Jeg vil gerne tabe lidt fedt på kroppen men samtidig øge styrken. Ikke masse/volumen. Det jeg forestiller mig er at jeg gør følgende: Pk 1: 15min cardio med cykel/løbebånd eller andet udstyr som gør man kan forbrænde lidt fedt (puls over 130) Pkt 2: Så et styrke program, maks 6 reps x 3-4 sæt. (Basis øvelser for det meste: squat, bænkpress, skulderpress osv.) Pkt 3: Også slutte af med 20-25min cardio igen som punkt 1. Ville i mene at jeg ville kunne mindske mit fedt procent samt øge/vedligeholde styrke? Ovenstående er lavet udfra princippet af at man forbrænder mere når man har flere muskler...? Ret mig endelig hvis i har nogle andre forslag! Ser frem til jeres forslag.
  5. Winstrol?

    hehe det må du da gerne. Jeg har en bekendt som jeg snakkede med på en cafe hvor snakken kom på kostilskud og proteiner og træning generelt..
  6. Winstrol?

    men ville stadig gerne vide mere om det...
  7. Winstrol?

    Ok det vidste jeg ikke. så beklager jeg indlægget!
  8. Winstrol?

    Hej Alle Jeg er faldet over Winstrol. Er der nogen af jer som forklare lidt om hvordan det virker og hvad det gør?Har hørt man skal tag det i en pyramide form. Ville sætte pris på det hvis i har nogle informationer.. Med venligst Den nysgerrige!
  9. Træning---GOOD OR BAD?

    Det gør jeg efter hvert cyklus. Dvs når jeg har fået trænet store muskler tung så bliver det let for store muskler og tung for små
  10. Træning---GOOD OR BAD?

    hej alle sammen.. Har lige lavet en program som jeg skal starte på til næste år. Målet er at trimme ned og blive stærkere. Har læst at hvis man kombinere tung og let træning samtidig giver det god bonus. Og det virker på mig. Derfor også sammensætningen på nedenstående program: Tung: 4-6 reps Let: 10-12 reps dag.1: bryst (tung) og bicep (let) dag.2: kondi cykel eller step eller andet som forbrænder (1-1 1/2time) dag.3: ben (tung) og skulder (let) dag.4: samme rutine som dag.2 dag.5: ryg (tung) og triceps (let) Alle øvelser er mest hoved øvelser som dødløft, bænkpress osv blandet med koncentrations øvelser. Hvad synes i om det og hvad vil i foreslå? PS: hvad med maden? har i nogle forslag med det i tankerne at jeg vil trimme ned og blive stærkere!!
  11. Tatoveringer og muskelvækst ?

    det gør ikke noget at vokse samtidig med man har en tatovering.Det eneste du skal undgå for ikke at ødelægge dine tatoveringer er at lade være med at vokse for hurtigt.det vil sige doping midler osv! SÅ burde du kunne klare den!
  12. Blande cykel og styrketræning?

    hvad er bedst at gøre hvis man vil opbygge muskelmasse men samtidig mindske sin fedtprocent!?
  13. Ned med fedtprocenten?

    er der ikke nogen herinde som har en konkret plan til hvordan man mindsker sin fedtprocent?:4thumbup:
  14. Jeg har trænet godt og grundig et 2år snart.ha fået opbygget en god muskel masse og nu er det vist nok tiden til at kunne få mindsket min fedtprocent..Er der nogen som har en program som kan mindske fedtprocenten uden at det går for meget ud over ens muskeler?vil helst tabe fedt ikke og muskel!:D SÅÅÅÅ er der nogen som kan komme med forslag eller programmer!?