Zee

Medlemmer
  • Content count

    367
  • Joined

  • Last visited

About Zee

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 02/01/1988

Contact Methods

  • MSN
    spørg
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Korsør

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, form og kondition
  1. Road to 6 pack.

    http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics
  2. Lækre mavemuskler

    Der er jo intet fedt?
  3. Road to 6 pack.

    Ignorer Jonas' post. Det er simpelthen idioti på højt plan. Det er rigtigt at en six pack, kun bliver synlig hvis du spiser fornuftigt, men at sige at du SKAL spise 6 gange om dagen, det er så latterligt at jeg bare måtte kommentere på det. Spis sundt, træn nogen tunge basis øvelser og sprint.
  4. Der er ingen tvivl om at styrketræning kan forbedre din kropsholdning! Personligt har jeg fået en meget bedre kropsholdning, sundere og bedre at se på.
  5. Squat og DL i samme session?

    Hmm ikk mere åbenbart. Jeg venter sq i bilen med min sædevarme, kald når du tøes op
  6. Squat og DL i samme session?

    HAVSVØMNING!? Prøv lige at gå udenfor bas'mand
  7. Jeg vil være jæger!

    Som en af de andre nævner, så lad være med at fokusere så meget på jæger uddannelsen på dette tidspunkt. Du er kun 12 år, om end du virker til at være en rigtig fornuftig og velformuleret 12-årig. Du har på ingen måde travlt. Hvis du passer din træning og bliver ved med at klø på, så tag det op igen om 6 år. Der kan du komme i militæret og så kan du få en forsmag på hvad det vil sige at være i militæret.
  8. Pigehest - Nordisk Mesterskab 17. august!

    Fandeme hidsigt! Jeg kunne sq godt lære noget!! Samt 99% af resten af Danmarks befolkning!
  9. Sælges Nike element thermal

    Er det herre eller dame?
  10. .

    Hidsige mavebilleder, ser fornuftigt ud!
  11. Hva er det for en block du omtaler? Det har jeg aldrig hørt om.
  12. Hjælp til forbedring af løbetid.

    2,4km er en relativ kort distance, så der vil interval træning helt sikkert være vejen frem for dig. 2-3 interval træninger + en 5'er om ugen, så tror jeg du er godt på vej.
  13. Sødmælkspulver

    Med mindre du er voldsomt underernæret, så ville jeg foreslå proteinpulver. Jeg ser absolut ingen grund til at indtage en så fed shake. Så kunne du lige så godt bare æde den halve liter is, og så nyde det i stedet.
  14. Creatine Powder

    Mon ikk du godt selv kan finde den, hvisdu virkelig gør forsøget?
  15. Energiboostere

    Jack3d skal du dog gøre op med dig selv om du vil tage, da det indeholder 1,3-dimethylalamin, som er et amfetamin lign. stof. Man ved meget lidt om dette stof, og selvom der kun er registreret ganske få dødsfald, så kender man ikk konsekvenserne på længere sigt.