WarMonger

Medlemmer
  • Content count

    36
  • Joined

  • Last visited

About WarMonger

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 08/17/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Kirke Såby (træner i Roskilde)
  1. Cardio og Vægttræning på tom mave

    Ideen med cardio på tom mave skulle være at smide mere fedt fordi man ikke først skal forbrænde det man lige har spist .. men mit problem er at jeg som regel træner cardio og styrketræning på samme tidspunkt .. men du har måske ret .. jeg har endnu ikke prøvet for at se hvor meget energi jeg har ..
  2. Cardio og Vægttræning på tom mave

    Emm ja det ved jeg godt .. men nu gik spørgsmålet ud på styrketræning på tom mave
  3. Hejsa, Ja emnet siger egenligt det hele .. jeg har igennem længere tid forsøgt at smide noget fedt og er nu gået over til at prøve på noget HIIT på tom mave. Men mit problem er at jeg som regel først styrketræner, så cardio og så på arbejde. Mit spørgsmål er nu .. bør jeg dyrke noget HITT først .. så derefter tage en shake med protein og så styrketræne .. derefter så indtage en røvfuld morgenmad .. nogen der har et godt råd ? Mvh Kim
  4. Mit energiforbrug?

    Hvis jeg var dig ville jeg starte med ca 3000KCAL og hvis du ikke tager på i løbet af 2 uger så øg den med 200KCAL .. hvis du bulker helt vildt op er der bare en masse fedt du også skal smide igen så jeg ville tage den med ro .. Desuden skal du nok også gå efter at få lidt mere søvn end 7 timer ..
  5. Low carb og 'how low can you go'

    slet ikke nogen af jer der 'low carber' når i cutter ?
  6. Low carb og 'how low can you go'

    Hejsa, Jeg har tit set nogen bruge lowcarb dieter når de skal cutte og mit spørgsmål er så .. hvor lang går i ned med carbs ? 20% af hele jeres KCAL indtag eller hvordan ? .. eller bruger i noget trip'trap ting hvor i feks. mandag 50% carb, tirsdag 40% carb osv ?
  7. Coffein/effedrin piller

    Jeg kan kun sige at sidst jeg cuttede forsøgte jeg mig med effedrin hvilket gav hovedpine og rysteture så jeg kan ikke anbefale det .. men jeg har snakket med flere som har brugt det uden bivirkninger.
  8. For meget cardio?

    Jeg kan kun svare for mig selv og når jeg gainer så er det nul cardio/minimalt .. ellers skal jeg æde alt for meget for at gaine .. nu skriver du også 50g fedt .. hvorfor så fedt forskrækket ? Fedt er altså ikke så slemt så længe du sørger for at det er af det gode fedt. pt gainer jeg på 3200KCAL (tager ca 100-200g på om ugen hvilket er fint nok for mig) med en fordeling der hedder 30 protein/40 carb/30 fedt det fungerer fint for mig. men hvis du gerne vil al den cardio så spis noget mere .. så gainer du :4mewantfood:
  9. Timing af vitaminer og tilskud

    Jeg mener absolut ikke det er ligegyldigt om du spiser 2200KCAL til morgenmad og så sulter resten af dagen eller om du splitter det ud på 5-6 måltider med ca 3 timers mellemrum så kroppen konstant får protein ... forbrændingen er meget bedre når du splitter det ud.
  10. Timing af vitaminer og tilskud

    Hejsa, De fleste er klar over vigtigheden af timing af mad hvad enten det er for vægttab eller bulk men hvad med timing af vitaminier Pt tager jeg 1stk 500mg C-vitamin, 1 stk stærk b-vitamin, 2x500mg calcium og en multivitamin til min morgenmad og glutamin i min protein shake efter træning. Jeg har læst at andre tager ca 1000mg C-vitamin til hvert måltid (hvilket er for meget for mig da jeg har haft nyresten og ikke ønsker det igen og det kan fremkaldes via overdrevet brug af C-vitamin) Så nu er spørgsmålet .. hvor vigtigt er timing af vitaminer og kosttilskud i løbet af dagen ? alle kommentar er velkomne
  11. Hvad æder I

    Morgenmad: Havregryn 50g Skummetmælk 115g whey 80 chokolade 30g Udo's Choice 15ml Banan 1 stk Glutamin 10g Kretin 5g 500mg c-vitamin 1000mg kalcium Efter træning: Weightgainer 100g Glutamin 10g Kretin 5g kl 9 Udo's Choice 15ml Kylling filet 110g Ris, Brune 50g Ærter & Gulerødder (Sunrise) 100g Broccoli, coop frosne 28g kl 12 Udo's Choice 15ml Kylling filet 110g Ris, Brune 50g Ærter & Gulerødder (Sunrise) 100g Broccoli, coop frosne 28g kl 15 Udo's Choice 15ml Kylling filet 110g Ris, Brune 50g Ærter & Gulerødder (Sunrise) 100g Broccoli, coop frosne 28g 1 ekstra b viatmin 1 multivitamin kl 18 Oksekød, hakket 3-6% 125 Broccoli, coop frosne 100 Udo's Choice 10 Ris, Brune 30 kl 21 whey 80 chokolade 40 Udo's Choice 5 Glutamin 5g ~ca 3000KCAL
  12. min vej til lavere fedt%

    væk med al den mælk .. og smid noget mere fiber ind i din kost .. feks Broccoli, Brune ris + at du er nødt til at have styr på din aftensmad .. Lasagne, spagetti med kødsovs er absolut ikke godt tll vægttab .. en lille hint som jeg selv har brugt er .. sørg for at få største delen af dine kulhydrater først på dagen og mest protein senere på dagen .. og der mangler også noget fedtstof (hørfrøolie, Udo's og ikke noget med at stege i det) mine 2 cents :)
  13. Kreatin blanding der smager godt

    Smider det i en protein shake og ned ryger det
  14. Zigzag diæt

    nu er det jo sådan at du ikke vokser i motioncenteret men derimod når du hviler .. så jeg ville mene at du skulle spise mest de dage hvor du ikke træner
  15. Er matas protein godt?

    Well der er jo selvfølgelig også smagen men der må man prøve sig frem .. mange har prøve poster man kan få gratis blot at betale portoen.