mugge

Medlemmer
  • Content count

    3,184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Everything posted by mugge

  1. Fullbody program..forslag?

    Jeg kører følgende i 5x5 3 gange om ugen Skrå BB bænk Dødløft 2 gange om ugen, benpres en gang om uge (kan ikke squatte, hvor jeg træner) DB bent over row Chin up Militærpres Jeg kører så 3 x8 i Mave crunch Lateral raise måske et til to sæt triceps pull down eller db curl, hvis jeg har energi Det fungerer udemærket og gav god masseforøgelse, da jeg var i kalorieoverskud. Har cuttet siden 1. marts. Jeg kører progression ved at starte 80 % af min 5x5 max og så øge hver uge med 5 kg i dødløft og benpres og 2,5 kg i mili og bænk, indtil jeg ikke kan tage 5x5. Så fortsætter jeg med samme vægt indtil jeg kan tage 5x5 og når jeg ikke kan tage mere end 14 reps af et sæt, eller der er gået 6 uger, så dekonditionerer jeg (holder pause) i 8-9 dage og starter så forfra forhåbentlig med en højere 5x5 max.
  2. Øverste af ryggen

    Hej er ny på boardet her. Jeg har også god erfaring med Chin-ups, BB-bent-over og dødløft. Det er vist en god ide kun at kære dødløft 2 gange om ugen og jeg synes personligt, det er for hårdt at køre bent-over og dødløft samme dag.