mugge

Medlemmer
  • Content count

    3,184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Everything posted by mugge

  1. Mugges log

    Morgenvægt 84,7 kg. Der skal skrælles lidt af den vægt, selv om det vil gå ud over styrken Hurtig træning i FW her til morgen Milipres 1x20 kg 5x30 kg 1x5x47,5 kg 4x47,5 kg 5x1x 50 kg Det var meget sjovt, lidt SL-agtigt SDL 3x5x70 kg
  2. Mugges log

    Træning i går på jobbets fitnessrum. Jeg har lidt ømhed i venstre knæ, så det blev kun overkropstræning BB skrå bænkpres 1x7x57,5 kg, 1x6x57,5 kg og 2x4x57,5 kg Skulderpres i maskine 3x10x40 kg Siddende row i maskine 3x10x60 kg Mavecrunch i maskine 3x12x45 kg Pull overs 4x8 med z-stang med 5 kg på hver side.
  3. Motion i balance™

    Jeg håber behandlingerne vil give udbytte.
  4. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 3x8x55 kg Milipres 1x4x47,5 kg, 1x3x47,5 kg, 2x2x47,5 kg, 2x6x40 kg BOR 5x5x50 kg SDL 3x5x65 kg
  5. Mugges log

    5 km løbetur,33,28 minutter, tempo 6,42 min/km. Gns puls 126 bmp, maxpuls 140 bpm. Kadence 177.
  6. Mugges log

    Mange tak Tina og godt nytår til dig. Det glæder mig, at en der er på kampsport, som logger her. Træning i FW BB Bænk 10x20 kg og 10 x30 kg og 5x 40 kg som opvarmning 2x7x60 kg, 1x5x60 kg og 1x3x 60 kg 45 grader benpres 4x5x60 kg i her side Konv. DL 3x5x65 kg Yates rows 5x5x65 kg.
  7. Mugges log

    Nytårsløb sammen med familie på 33,03 minutter. Det er et tempo på 6,34 min/km. OK med min nuværende form. Hyggeligt og festlig oplevelse som vanligt. Gns puls 128 bpm og maxpuls 142 bpm og kadence på 182. Godt nytår.
  8. Mugges log

    lille løbetur om søerne som optakt til nytårsløb. 2,83 km Tempo 7 min /km. gnspuls 114 bpm og maxpuls 142 bpm. Kadance 179. Med to gange løb og to gange styrketræning i forrige uge og to gange løb og en gang styrketræning i denne uge, blev det i den acceptable ende.
  9. Mugges log

    Opdatering 29. december Træning i FW lat pull downs 2x8x55 kg SDL 3x5x65 kg Milipres 1x5x47,5 kg, 1x 4x47,5 kg, 2x3x47,5 kg og1x 2x47,5 kg Der er et stykke vej til 5x5. Pull overs 4x8x19 kg
  10. Mugges log

    Løbetur i dag. 6 km om søerne med konen og knægten. 7 min/km med lidt pauser.
  11. Tinapigens log!

    I lige måde og tillykke med fødselsdagen
  12. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 2x10x50 kg 1x6x 50 kg Milipres 6x5x 45 kg 45 graders benpres 3x8x50 kg på hver side Opdatering 23. december Træning i FW Bænkpres 5x6x60 kg SDL 3x5x60 kg Yates rows 5x5x62,5 kg Mavecrunch i maskine 3x12x35 kg
  13. Mugges log

    Løbetur om søerne sammen med nogle kolleger. 4,59 km på 32, 29 min. Tempo 7,05 min/km. Det var så med lidt venten for rødt lys. Gns puls 125 bpm maxpuls 144 bpm.
  14. Mugges log

    Så kom jeg i gang med lidt løb, hvad jeg har sjoflet lidt på det sidste. Jeg tog en rolig start med 20 minutter på løbebånd i FW -hastigheder mellem 9,5 km/t og 11,0 km/t.
  15. Mugges log

    Træning i FW Det var dumt af mig, at lave SDL uden opvarmningssæt i fredags. Jeg har fået ondt lænden. BB Bænk 10x35 kg 5x40 kg 6x5x60 kg Yates rows 5x5x60 kg-Jeg formoder den er blidere ved lænden end BOR Lat pull downs 3x10x50 kg Leg curls 2x8x47,5 kg Hyper extensions 2x12 x BW- Det føltes godt for lænden 45 grader benpres 3x8x45 kg i her side
  16. Mugges log

    Min arbejdsmæssige situation gør, at jeg ikke går trænet så meget for tiden. Her til morgen kom jeg dog i FW Milipres 5x5x 45 kg SDL 3x5x 80 kg 45 graders benpres 3x8x 40 kg i hver side. Det har ikke været godt for min styrke, at få trænet for lidt. Jeg håber på bedre muligheder i næste uge.
  17. Mugges log

    Tiden går pt med karate og meget arbejde. Men i dag træning på jobbets fitnessrum. Pull ups 1x5--1x3-Albuen gør stadig ondt, men kun ved kropshævninger. BB skrå bænk 2x7x57,5 kg 1x5x57,5 kg 3x4x57,5 kg Skulderpres i maskine 4x8x35 kg Siddende rows i maskine 3x6x70 kg
  18. Virkeligt imponerende. Jeg forstår nok ikke helt ultraløb, men imponerende er det. Det må kræve en mental styrke af stål at læbe 160 km.
  19. Mugges log

    Morgenvægt 83,3 kg Træning på jobbets fitnessrum med albuebind for første gang Pull ups 1x5--3x3 BB skrå bænk 2x7x57,5 kg 2x5x5x57,5 kg 1x4x57,5 kg Siddende rows i maskine 5x5x70 kg Mave crunch i maskine 2x10x50 kg
  20. Mugges log

    Træning i FW Front squat 3x8x40 kg Med ret overkrop og ikke ret langt ned Konv. DL 1x5x60 kg 1x3 x70 kg 3x5x92,5 kg Milipres 1x7x45 kg 1x6x45 kg 3x5x 45 kg Der er et stykke til 5x7x45 kg, som er mit delmål 45 graders benpres 3x8x40 kg i hver side DB Bent over laterals 3x8v9 kg
  21. Mugges log

    Løbetur om søerne med konen og knægten med den sidste km alene, hvor jeg fik pulsen lidt op. 5,62 km 38, 41 minutter gns puls 117 bpm og max puls 146. Kadence 180. Men 20 km løbet denne uge. Nok kun en lille tur i næste uge.
  22. Mugges log

    Træning på jobbets fitnessrum Skrå BB bænk 1x8x 20 kg 4x7x55 kg Siddende maskinerows 3x8x65 kg Rygextensions 2x12xBW+20 kg.
  23. Mugges log

    I går var jeg i Bruxelles, og havde en halv dag for mig selv. Så jeg tog en lang løbetur, der endte med at blive på 14,5 km, men også blev en løbe/gå tur, da jeg kom ud steder, hvor underlag og trafik, gjorde det svært at løbe. Så det tog 2 time og 5 minutter og et gns tempo på 8,38 min/km. Ikke imponerende, men det handlede også mere om at være i gang længe.
  24. Mugges log

    Træning i FW Konv. DL 1x5x60 kg 3x5x90 kg Milipres 6x5x45 kg BOR 5x5x65 kg Rigtig god træning med overskud.
  25. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 2x7x60 kg Milipres 5x5x45 kg SDL 3x5x85 kg