mugge

Medlemmer
  • Content count

    3,184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Everything posted by mugge

  1. Motion i balance™

    Jeg bliver til stadig imponeret over din puls, at du kun kommer op på 137, hvor du har haft intervaller med en bedste tid på 4,01
  2. Mugges log

    Træning i FW Pull ups 1x4-så gjorde det ondt i albuen. En uges træningsfri havde ikke hjulpet, selv om jeg ikke havde mærket noget i ugen. Nu bestiller jeg et albuebind. BB bænkpres 5x5x60 kg BOR 2x5x60 kg 4x7x60 kg 45 graders benpres 2x8 kg med 80 kg i hver side.
  3. Mugges log

    Opdatering Onsdag den 7. november 45 minutter på løbebånd på hotel i Bruxelles, 8 km. I dag 3 km løbetur om søerne I morgen en masse karate og i næste uge skal jeg løfte jern igen.
  4. Mugges log

    Morgenvægt 83,3 kg Træning i FW Milipres 1x10x20 kg 3x6x45 kg, 2x5x45 kg, 1x4x45 kg SDL 1x5x67,5 kg 5x5x85 kg BOR 5x5x65 kg Det var hårdt. Efter 6 uger med god træning tager jeg en uge uden styrketræning. Jeg vil have en del karateaktiviteter og så regner jeg med to løbeture
  5. Mugges log

    Løbetur i langsomt tempo i Frb. have og Søndermarken. 9,25 km på 1 time 7 minutter. Gns tempo 7,15 min /km. Gns puls 121 bpm. Max puls 146 bpm. Det var op ad bakken, hvor jeg forsøgte at give den lidt gas. Men der er kontant afregning, når løb nedprioriteres til fordel for styrketræning. Men det vidste jeg godt.
  6. Mugges log

    Tak Spock, det vil jeg gøre.
  7. Mugges log

    Træning i FW Konv.DL 3x5x 90 kg Milipres 2x6x45 kg, 3x5x45 kg BOR 5x5x65 kg
  8. Mugges log

    Det er indersiden af albuen, og så bør det være en golfalbue. Jeg vil prøve med straps, Tak for tippet.
  9. Mugges log

    Træning i styrelsens fitnessrum Pull ups 1x5-Det var en tester. Men fortsat ondt i albuerne. Så jeg fortsætter med pull downs BB skrå bænk 1x5x57,5 kg 4x4x57,5 kg Ryg extensions 4x8x BW+20 kg Benpres 3x8x14 stacks Bencurls 2x7x60 kg Siddende maskinerows 4x8x60 kg
  10. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 3x8x60 kg 1x6x60 kg Konv. DL 3x5x87,5 kg BOR 5x5x62,5 kg BB Bænk 1x6x60 kg, 1x5x60 kg,4x4x60 kg
  11. Mugges log

    Morgenvægt 83,3 kg Træning i FW-ikke så meget tid Lat pull downs 3x8x60 kg Milipres 1x6x45 kg, 4x4x45 kg BOR 4x7x60 kg
  12. Mugges log

    Morgenvægt 84,1 kg. Derfor tager jeg en IF-dag i dag. 24 minutter på løbebånd i frokostpausen, 4,3 km. Det starter løbebåndssæsonen.
  13. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 4x8x55 kg 45 grader benpres 3x8x45 kg i hver side SDL 3x5x82,5 kg BB bænk 5x5x60 kg SDL 3x5x80 kg
  14. Mugges log

    Løbetur om søerne. 8km men fartleg mellem lygtepæle. det er sjovere end gammeldags intervaller. gns tempo 7,27 min/km, med noget gåen ind i mellem. Men jeg fik pulsen og tempoet godt op i nogen af intervallerne.
  15. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 3x8x55 kg Konv. DL 3x5x85 kg Milipres 5x5x45 kg (PR) Det var fedt, og det gik nemmere end jeg troede. Nu er mit mål 5x5x50 kg til foråret. BOR 5x6x60 kg DB Bent over laterals 3x10x7 kg.
  16. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 3x8x55 kg Squat 5x10x57,5 kg-oprejst overkrop-lav dybde Horisontal benpres 3x8x 40 kg i hver side Milipres 2x7x42,5 kg 2x6x42,5 kg BOR 5x5x60 kg Triceps pull downs 2x8x30 kg
  17. Motion i balance™

    Godt du ikke kom noget til Henrik. De moderne yo-yo hundesnore kan være svære at se på afstand.
  18. Mugges log

    Tak Henrik. Godt at høre, det ikke kun er min.
  19. Mugges log

    Løbetur om søerne. 6 km, 35,33 minutter. Gns tempo 5,55 min/km. 68 % i zone 3. I starten af turen ryger pulsmåleren op på 170, hvad der ingen mening giver. Gns puls 138 bpm. Nok reelt lidt lavere. Kadence 186. Det jan jeg jo kun være tilfreds med.
  20. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 3x7x55 kg BB bænk 5x5x57,5 kg Yates rows 5x5x65 kg SDL 3x5x80 kg DB biceps curl 1x8x16 kg-Så kunne jeg ikke få dem op mere. Mavecrunch i maskine 3x12x30 kg
  21. Mugges log

    I går 10 km løb om søerne i dejligt vejr. 1time og 5 minutter og 37 sek. Det er et gns tempo på 6,33 min/km. Pulsmålingen koksede, men det var vist stort set i zone 2. I dag 0-dag.
  22. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 3x8x55 kg Konv. dødløft 3x5x82,5 kg-svarende til min kropsvægt Milipres 5x6x42,5 kg BOR 5x5x60 kg
  23. Spock 2018

    Fin overkropssstyrke du har.
  24. Mugges log

    Mange tak Henrik. Jeg gør nu ikke noget særligt for det.
  25. Mugges log

    Løbetur om søerne. 5 km på 28,30 min, 5,43 min/km. Gns puls 138 bpm. Maxpuls 152 BPM. Kadence 183.