mugge

Medlemmer
  • Content count

    3,184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Everything posted by mugge

  1. Mugges log

    Træning i FW Lat pull down 3x10x 50 kg BB Bænk 5x5x55 kg SDL 5x5x75 kg BOR 5x5x57,5 kg Triceps pull downs 3x10x27,5 kg
  2. Spock 2018

    velkommen tilbage og god bedring
  3. Mugges log

    I dag løbetur i Frb. Have og Søndermarken. 9,02 km på 58,35 min. Gns tempo 6,30 min/km. Gns. puls 125, maxpuls 142. Kadence 142
  4. Mugges log

    Havde lyst til at træne i dag. Squat 3x10x50 kg Stadig arbejde på at komme lavere ned med oprejst stilling. Der er et stykke vej endnu. Milipres 5x5x42,5 kg 45 grader benpres 3x10 m. 30 kg i hver side. Det føltes som en god øvelse og en mine knæ kunne lide. DB Bent over latterals 3x10x 6 kg
  5. Mugges log

    Ny kortvaring træning på jobbets fitnessrum Lat pull downs 4x8x45 kg Siddende maskinerows 1x8x70 kg 3x7x70 kg Hyper extensions 3x10xBW+20 kg DB biceps curls 3x10x15 kg
  6. Mugges log

    I dag kortvaring træning i fitnessrummet på jobbet. Pull ups 1x5. Det gjorde ondt i højre albueled, så jeg stoppede her. BB skrå bænk 5x5x50 kg Siddende maskinerows 5x6x70 kg Mavecrunch i maskine 3x10x 50 kg DB biceps curls 2x8x15 kg
  7. Mugges log

    Træning i FW Pull ups 1x8 Konv. dødløft 1x5x60 kg 3x5x80 kg BOR 5x7x55 kg BB Bænk 5x5x52,5 kg Triceps pull downs 3x10x25 kg
  8. Mugges log

    Morgenvægt 82,8 kg. 5 km løbetur om søerne. 29,38 minutter. Gns tempo 5,55 min/km. Gns. puls 136, maxpuls 146. Kadence 184. I oktober er det min plan at lave styrketræning 2-3 gange om uge og løbe 1-2 gange om uge, ud over to gange karate. Kostmæssigt vil jeg sørge for at få protein nok og ellers spise sundt. Jeg prøver på at få 1,5 gram prot. pr. kg kropsvægt. Nu har jeg læst så mange steder, hvor vigtigt, det er for gamlinge, der træner lidt. jeg har ikke planer om vægttab. Måske behersket lean bulk.
  9. Mugges log

    Træning i FW Pull ups 1x5, 3x4,1x3 Squat 4x10x50 kg Jeg skal være meget mere opret, når jeg squatter, og så kan jeg ikke gå ret dybt Military pres 3x 7 x 40v kg 2x6x40 kg SDL 5x5x72,5 kg BOR 5x6x55 kg Bent over side laterals 2x10 x 4 kg
  10. Motion i balance™

    Bakken inde på Søndermarken er nu god.
  11. Mugges log

    Træning på jobbet Pull ups 1x5, 2x4, 1x3 Skrå BB Bænk 5x5x50 kg Siddende rows i maskine 5x5x 70 kg Benpres 3x8x 12 plader
  12. Mugges log

    Træning i FW på Peter Bangsvej-Ikke noget supergodt center Pull ups 2x5 Milipres 1x7,1x5, 1,6, 1x5, 1,5 Alt sammen x 40 kg Målet er 5x7x40 kg Konv. DL 3x5x 70 kg BOR 5x5x55 kg DB biceps curls 3x8x14 kg Mave crunch i maskine 1x15x30 kg 3x10x40 kg
  13. Motion i balance™

    Flot tempo på en havmaratondistance. Du skulle da stille op til Copenhagen Half til næste år. Du burde da kunne komme under 5 min/km.
  14. Mugges log

    Så var der friløbet 10 km i dejligt vejr. Min frygt for ikke at kunne løbe under en time var helt ubegrundet. Tiden hed 57,5 minutter. Meget tilfredsstillende. Henrik S har helt ret i at det gør noget at få et nummer på maven. Gns puls 142 bpm. Max. puls 157 bpm. Det gik fint hele strækningen. Benene var så gode, at jeg måtte holde tempoet nede i starten. Så der var overskud hele vejen. Kun de to sidste km var lidt hårde. Men det er vel som det skal være.
  15. Mugges log

    I onsdags var jeg i Bruxelles og havde nogle timer ledige og, jeg havde løbegearet med i bagagen, og vejret var dejligt dernede. Men da jeg så kom ud, var der intet i mine ben. Om det var de halvlange ture søndag og mandag,+nogle timers karate tirsdag, der havde trukket energien ud af de gamle stænger, ved jeg ikke. Så det blev til to en halv times gang i stedet for. I dag en tur i fiitnessrummet på jobbet. Pull ups 1x5,1x4, 1x3. Skrå BB bænk 4x8x47,5 kg Siddende rows i maskine 3x8x65 kg
  16. Mugges log

    I dag 8,2 km lidt langsomt løb på Roskildevej, Damhusengen og Damhussøen. 53,06 min. Gns. tempo 6,29 min/km. Gns puls 129 bpm, maxpuls 139 bpm, kadence 180
  17. Mugges log

    Jo tak Henrik, det håber jeg også.
  18. Mugges log

    Jeg var til fødselsdag hos en god ven i fredags og blev ærlig talt godt besoffen. Jeg lå brak hele lørdagen, så jeg havde ikke forventninger til at jeg kunne løbe i dag. Men jeg tog alligevel samme tur som i fredags. 7,01 km på 42,17 minutter. Det er gns tempo på 6,02 min/km. Desværre fortsat ikke under 6 minutter, men bedre end i fredags. Gns puls 129 Maxpuls 141. Kadence 185. Jeg har nu kun to træningsture tilbage inden friløbet, så jeg kommer næppe under en time.
  19. Mugges log

    7,01 km løb om søerne. 43,31 minutter. tempo 6,13 min/km. Jeg ville gerne have været under 6,00 min/km, men det lykkedes ikke. Gns. puls 132 bpm maxpuls 148 bpm. Kadence 183.
  20. Mugges log

    Træning i FW Pull ups 1x5,1x4,1x3-Ikke så godt Military pres 6x6x40 kg SDL 5x5x70 kg BOR 5x5x52,5 kg
  21. Mugges log

    11 km langt langsomt løb i Frb. Have og Søndermarken. 1 time 18 minutter. Gns. tempo 7,08 min/km Gns. puls 121 bpm, maxpuls137 bpm. Kadence 178. Så 22 km løbet i denne uge.
  22. Mugges log

    Det er det helt klart.
  23. Mugges log

    Jeg missede muligheden for at løbe i onsdags på grund af arbejde. Tirsdag og torsdag har jeg karate, så jeg måtte tage en morgentur i dag. Det er ikke noget jeg syntes om, og jeg var også helt energiforladt. Men jeg fik mig hevet rundt 7 km om søerne. 49,13 min og et beskedent gns. tempo på 7,02. Pulsen blev nede på 118 i gns. og max 125. Kadence 180
  24. Got legs?

    Håber du snart lander et godt job. Tiderne er heldigvis gode som Henrik skriver.
  25. Arnes 7. log

    Velkommen tilbage