mugge

Medlemmer
  • Content count

    3,184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Everything posted by mugge

  1. Mugges log

    Hjemkommet fra ferie i syden. På resortet vi boede på, var der et fitnessrum med fire vægtstænger på henhv. 10,20,30 og 40 kg.Der var også nogle små DB'er. Det forsøgte jeg at få det bedste ud af. Cardio begrænset til nogle svømmeture. 30. juli: Push ups 3x7 Milipres 1x7x40 kg 2x5x40 kg BOR 5x10x40 kg Bent over laterals 2x12x6 kg 31. juli Pull ups i højt udendørsstativ 2x3 og 3x2 BOR 6x10 x 40 kg BB biceps curls 2x12x20 kg 1. august Milipres 5x5x40 kg Bænkpres 10x10x30 kg 3. august Pull ups i højt udendørsstativ 2x3 og 3x2 BOR 6x10 x 40 kg BB biceps curls 2x12x20 kg 4. august Milipres 5x5x40 kg Bænkpres 10x11x30 kg Lidt sideplanke I dag løbetur om søerne: 7,5 km på 47,37 min. Gns. tempo 6,21 min/km. Gns puls 127 bpm, maxpuls 143 bpm. Kadance 179.
  2. Mugges log

    Træning i FW Pull ups 4x4 SDL 5x5x65 kg Yates rows 5x5x65 kg BB Bænk 5x5x47,5 kg DB Bend over laterals 2x10x5 kg
  3. Vestjysk dagligdag

    Godt løbet her i varmen.
  4. Mugges log

    Løbetur om søerne i hedebølge. 8 km på 54,17 minutter. Gns tempo 6,47 min/km.Gns puls 126 bpm, maxpuls 144 bpm. kadance 181.
  5. Mugges log

    Træning i FW Squat 1x10x20 kg 5x5x40 kg Milipres 5x5x40 kg Yates rows 5x5x62,5 kg DB Curls 2x10x12 kg
  6. Mugges log

    I dag lille løbetur på 4,5 km. 28,58 min. Gns. tempo 6,23 min/km.
  7. Motion i balance™

    God ferie og godt gået med vægten.
  8. Mugges log

    Træning i FW pull ups 1x4-1x3 SDL 5x5x62,5 kg Yates rows 5x5x60 kg BB Bænk 5x5x45 kg
  9. Mugges log

    I dag en løbetur i Frb. Have og Søndermarken med bakker. 7,5 km. gns. tempo 6,33 min/km. Gns. puls 129 bpm maxpuls 151 bpm. kadence 178.
  10. Mugges log

    Update. I torsdags 10,56 km i Bruxelles. 1 time 14 min. gns tempo 7,02 min/km gns puls 129 bpm max puls 147 bpm. Kadence 166. Det sidste er ikke så godt, men der var lidt bakker. Selvom jeg er forholdsvis stedkendt i Europas hovedstad, løb jeg alligevel lidt vild. Men jeg havde taget en 20 euro seddel med, så jeg kunne hoppe på en sporvogn. I dag en tur i FW pull ups med fokus på teknik. 1x4-1x3-1x2-1x1-1x2-1x2 Push ups 3x7 Squat 1x10x20 kg 1x5x30 kg 1x5x40 kg 1x5x45 kg Milipres 5x5x37,5 kg Yates rows 5x5x57,5 kg Dragon flags 1x6
  11. Mugges log

    Træning på jobbet Pull ups-Pavels stige op og ned 1x4,1x3,1x2,1x1,1x2,1x31x4 DB lunges 5 stk til venste og 5 stk. til højre m. 8,75 kg BB skrå bænk 3x10x40 kg Liggende bencurls 2x8x 60 kg
  12. Mugges log

    Løbetur om søerne. Jeg ville prøve ed interval. så først 1,67 km opvarmning, så km interval, som jeg vist fik taget på omkring 4,5 min/km. Så forsøgte jeg en til, men gik død. Men i alt 3,17 km, og gns. tempo på 6,04 min/km.
  13. Mugges log

    Tilbage efter en uges ferie i Østrig. Der blev ikke vandret så meget, som vanligt af forskellige grunde. Men jeg havde taget løbesko med foruden vandrestøvlerne, så det blev til to løbeture. De blev løbet nede i dalen ved floden, men det var alligevel nogle stigninger. Den ene tur var på 5 km og tog 40 minutter med et tempo på 7,59 min/km. Og den anden var på 7,53 km og blev løbet på en time med et tempo på 8,13 min/ km. I dag en tur i FW Pull ups 1x3 og1x2 Push ups 2x7 Sideplanke 20 sekunder til hver side Yates rows 5x5x 55 kg Milipres 5x5x35 kg SDL 5x5x60 kg
  14. Mugges log

    Morgenvægt 83 kg. Hektisk arbejdssituation gør det svært at få trænet, men lidt i dag på jobbet. Pull ups 1x5, 1x2 Inkline BB bænk 3x10x42,5 kg Siddende maskine rows 3x10x 60 kg Hyper extensions 3x12xBW+20 kg
  15. Mugges log

    Kort løbetur om søerne. 4,55 km på 27,17 minutter. Gns tempo 5,47 min/km. Gns puls 133 bpm maxpuls 154. Kadance 185, den arbejdede jeg lidt med.
  16. Mugges log

    I går en langsom, lang og meget varm tur om søerne. 10 km på 1 time og 4 minutter gns tempo 6,26 min/km. Det var ca. det tempo, jeg havde planlagt, så det var helt fint. Gns puls 134 bpm, maxpuls 154 bpm. I dag en tur i FW. Strikt pull ups 1x3 Push ups 1x10 og 1x5 Sideplanke halvt minut til hver side Milipres 3x8x40 kg SDL 2x5 x75 kg-så sagde en indre stemme til mig, at jeg ikke skulle tage flere. Den stemme lytter jeg til Yates rows 5x5x62,5 kg
  17. Vestjysk dagligdag

    Det er nogle gode styrkepas, du tager.
  18. Mugges log

    Træning på jobbet Pull ups 1x7 og 3x3 BB skrå bænk 3x8x42,5 kg Siddende maskine rows 3x8x 60 kg DB lunges 1x8 til højre side, 1x8 til venstre side m. 6,5 kg DB i hånden Liggende bencurls 3x8x55 kg
  19. Mugges log

    Mange tak.
  20. Mugges log

    Hurtig træning Pull ups 5x4, 1x3,1x2 Push ups 1x12 1x6 Sideplanke 1 min på hver side BB skrå bænk 2x10x40 kg
  21. Mugges log

    2 km roligt løb v. søerne Træning i FW 1x2 strikt pull ups. (langsomt op i korrekt stil, med svaj i overkrop og opspænd i understellet. 2 sek. pause i toppen, langsom ned i helt strakte arme og pause, sa den negative del varer 4 sek.) 2x1 strikt, derefter 1x4 alm pull ups. 2x10 push ups et halvt minut sideplanke til hver side 2x6 lunges m. 4 kg DB i hver hånd-Til venstre og til højre Milipres 4x6x40 kg Yates rows 5x5x62,5 kg
  22. Mugges log

    I dag en løbetur om søerne. 8,5 km på 50 minutter, 39 sek. Gns tempo 5,58 min/km. Gns puls 132 bpm, maxpuls 158 bpm. kadance 181.
  23. Mugges log

    Arbejde og ting i privatlivet går lidt ud over træning, men i dag var jeg i FW Pull ups 1x6,3x3, 1x2 Push ups 1x10 Milipres 3x8x40 kg SDL 5x5x70 kg Yates rows 5x5x60 kg
  24. Mugges log

    Lidt træning på jobbet Pull ups 2 x5, 2x4, 2x3, 3x2 Skrå BB bænk 3x10x40 kg Hyperextensions 2x12xBW+20 kg
  25. Mugges log

    I går sluttede min karatesæson, der har fyldt en del de sidste par uger, men nu skulle der op til ferien gerne blive tid til løb og styrketræning. DHL-stafet og City-løbet er eneste mål indtil videre, men et ekstra 5 km løb kunne måske komme på tale. I dag blev det til 5,75 km løb 1,5 opvarmning og 4,25 km i mit måltempo 5.30 min/km-5.40. Gns tempo i l alt 5,51 min/km. Gns. puls 138 bpm. Maxpuls 155 BPM, kadence 184