sultan

Medlemmer
  • Content count

    48
  • Joined

  • Last visited

About sultan

  • Rank
    Nyt medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Jupiter
  1. Tennis

    Ja, kender selvfølgelig siden, og bruger den meget, men synes ikke altid jeg kan lure hvordan deres form er lige nu, for selv om man kan se seneste opgør med modstanderen og se hvordan det er gået i de seneste turneringer mangler jeg stadig noget om deres tilstand til turneringen, hvor meget de vægter den, om de er trætte fra den tidligere turnering, samt gode råd om odds-fiduser... Sultan
  2. Tennis

    Dette er til alle... Jeg mener der ligger mange penge i at spille på tennis hos de forskellige bookmakere hvis bare man sætter sig en smule ind i det, men da jeg ikke har tid til at sidde og se alle live kampe har jeg brug for et forum hvor man kan få et overblik over spillernes form pt, og gode expertbeskrivelser af kommende kampe... Er der nogen der kan hjælpe med det nu da de store turneringer snart starter... Kender en side men synes ikke der er så gode beskrivelser og ser ikke altid ud til at de har sat sig helt ind i det dem der skriver.... Dette kunne også være en opfordring til jer, hvis der sidder nogen af jer og ved en masse om tennis og følger deres form, hvornår de topper, hvad de satser på, er de trætte fra tidligere turneringer eller har i bare fiduser, så skriv endelig. Helst med forklaringer på hvorfor i tror på den ene frem for den anden. Sultan
  3. Et sundere liv

    Hvis ovenstående betyder en sænkning af dit nuværende energiindtag/opregulering af dit forbrug, så er det vel en fin nok start.. 3x5km cykling pr uge, kan vel næsten ikke regnes som motion. Det er jo alt i alt ca. 30 min motion pr uge kun Hvad med om du til at starte med begyndte at løbe 5km 3 gange pr uge..
  4. Lovlige kosttilskud (fedtforbrændende)

    Det eneste lovlige du med fordel kan indtage med effekt på din forbrænding er koffein og/eller begynde at ryge. Begge dele er ej at foretrække. Koffein hæver din forbrædning forsvindende lidt, og rygning behøver vist ikke en nærmere introduktion.
  5. Energiundskud for vægttab på 1,5 om ugen

    Ja, det er helt hen i vejret... Et indtag på omkring 1500-1800kcal pr dag. Og 500kcal fra træning pr dag, vil formentlig kunne give dig det ønskede vægttab. Med så lavt et indtag er det dog vigtigt at du vælger din kost med omhu, så du får dækket dine behov bedst muligt.
  6. Supersæt vs Ol' school

    Nogle skriver omkring den reciprokke antagonist hæmning på side 1, kan virkelig ikke se den har relevans i styrketræningssammenhæng som beskrevet. Måske det bare er mig der ikke forstår, men kan ikke se sammenhængen. Altså man træner sin primære muskel - agonisten, som via interneuroner inhiberer antagonisten, der derefter trænes - hvilken forskel skulle det gøre ? Gider i enten ikke uddybe det neurofysiologisk, eller henvise til relevant litteratur. Tak. :-)
  7. Brian Laudrup video compilation 7 mins

    Altså er nu enig i at Brian var super god, men at sige at han var bedre end sin bror vil jeg nu kalde blasfemi ... En genial boldkunstner for Real Madrid og Barcelone kontra en for Ajax og Glasgow, hmm.. Ikke-nikke-nej.. Sultan