nicknadir

Medlemmer
  • Content count

    54
  • Joined

  • Last visited

About nicknadir

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    København
  1. Hvorfor vil du være frømand?

    Hvilke typer IQ-test skal man øve sig på, for at gøre det lidt mere konkret?
  2. Vitaminer - ekspert viden skal bruges.

    Om han tager mange eller få piller er jo underordnet. Hvis man ser på det samlede c-viamin indtag er det på 1090 mg. Det er jo lige en overskridelse af anbefalede daglig tilførsel med en faktor 20.
  3. Opskrift på vægttab

    Her er svaret!!! Mere tydeligt kan løsningen til vægttabsproblematikken ikke defineres, efter min mening.
  4. Opskrift på vægttab

    edit
  5. Proteinpulver: Står det så skidt til?

    Middellevetiden har været stødt stigende gennem det 21. århundrede , så helt usundt kan det ikke være.
  6. Danmark-Sverige

    :blink:
  7. Kemikalier truer sædkvalitet

    Danske kvinder har IMO drukket for meget alkohol og røget for mange smøger gennem tiden. Det går lige i bollerne på afkommet, I hvert fald røgen: http://www.barneguiden.dk/default.asp?thdid=541&bid=220
  8. Hjælp til svømning.

    Jo tak. fin beskrivelse. Så blev jeg det klogere, specielt mht. sprint.
  9. Hjælp til svømning.

    Nogen der kan uddybe hvorfor det lige er så vigtigt med vejrtrækning pr. hver 3. armtag? Personligt svømmer jeg 1000 meter crawl på 23 min. uden de store vanskeligheder med vejrtrækning ved hver 2. armtag. Dette falder mig helt naturligt ind. Ved sprint kan det da iøvrigt næppe være en fordel at trække vejret ved hver 3. armtag, oder was?
  10. Ipren ved inflammation

    Glimrende, tak for det
  11. Ipren ved inflammation

    Hvilke øvelser benytter du til at træne rotatorcuffen?
  12. De fysiske prøver til La policia

    De færreste kan klare et tempo svarende til 800 m. på 2.30 min. IMO. I hvert fald hvis de løbes som intervaler, dvs. mere end én gang. Det er i hvert fald ikke i overensstemmelse med de fysiske krav til prøven.
  13. Spiseforstyrrelse?

    Din postede kostplan giver dig samlet set knap 1000 Kcal (bemærk iøvrigt at dit "efter udefrikvarter" måltid ikke giver 508 Kcal, men 145 Kcal.) Såfremt du løber i omegnen af 10 km. på 60 min., vil dit kalorieforbrug ved din kropsvægt på ca. 50 kg., være på ca. 480 Kcal ved sådan en løbetur. Du er 14 år, 176 cm., og vejer 48 kg. Dit basalstofskifte ALENE er derfor omkring 1500 Kcal, mens dit totale energiforbrug må være i omegnen af 2500 Kcal. Dvs. på en mandag når dagen er omme har du et kalorieunderskud på ca. 1500 Kcal. Alene med dit ønskede vægttab på 5 kg. in mente, er det en alt for skrap kostplan. fordobel dit kalorieindtag, så du kører med 350-500 Kcal underskud om dagen. Men med dine mål har du i den grad ikke brug for at tabe dig. Tværtimod kan du, alt andet lige, kategoriseres som værende kraftig undervægtig. Så nej, din kosplan er ikke god nok. Og et kalorieunderskud på 1500 Kcal med dine stats er det glade vanvid. Du er i voksealderen, så kom i gang med at opbygge din krop, fremfor at nedbryde den.
  14. Løbetræning rundt om Søerne

    Den har jeg også hørt. Det må være en udbredt vandrehistorie. Vil anbefale at man kigger på miljøstyrelsens luftudsigt. Ofte er luftforureningen højere ved søerne end andre steder i København. http://www.miljoe.kk.dk/luftudsigt