Flinke9

Medlemmer
  • Content count

    54
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Flinke9

  1. fedt måler

    Hvor finder jeg en fornuftig fedt% måler, jeg har prøvet en hvor man holder en leder i hverhånd, og står på en slags vægt, den virkede ok, men jeg kan ikke huske hvad den hedder
  2. Center i hellerup?

    FitnessDK på gentoftegade er et udemærket center, rent og pænt lidt for små vægte, og desværre kun tynde 10kg's vægtstænger Sats i kildeskovshallen er meget lille og føles indelukket, ellers rent og pænt, og så er der gratis svømning Sats søborg hovedgade er et stort og luftigt center, det er det jeg foretrækker i det område, dog igen kun de små 10kg stænger. Glem alt om fitnessworld på emdrumvej. Glem også bare Sportsclub på lyngbyvejen.
  3. Øvelser til skuldermuskler

    Du skulle prøve i et par måneder, og så er der en bonus effekt, nemlig at du bliver kanon stærk.
  4. Øvelser til skuldermuskler

    Ja nu du siger det lad mig udpensle det så selv den største ordkløver kan forstå hvad jeg mener. kære Min erfaring er, at du får de bedste resultater ved at starte med 1x5 med max load, dvs. vægten skal være sådan at du kun kan tage 5rep kaldet 5rm næste sæt tager du igen 5 med den load du nu mener er max for at opnå 5, det kan være at du skal tage lidt af for at opnå 5 , og sådan forsætter du. til du har taget 4 til 5 set af 4 til 6 rep. Er du med 789? ellers bare sig til så skal jeg udpensle det yderligere,
  5. øvre pec

    Hvor mange tror stadig på at man kan forme sin bryst muskel ved hjælp af incline/decline øvelser? jeg overhørte en samtale om det i et center, hvor en bb(krudtugle) advarede en motionist om at køre for meget decline fordi han så risikerede at forme sit bryst som en hængepat , så det kunne være morsomt at høre hvor mange der stadig tror på den gamle traver, og få den aflivet en gang for alle
  6. Øvelser til skuldermuskler

    Det er min erfaring at hvis du vil have masse så skal du ikke over 6rep per set, ellers kører du med for lav vægt.
  7. Øvelser til skuldermuskler

    din 5rm er højest i første set så lidt mindre i næste, get the picture
  8. øvre pec

    Det var alligevel pokkers at der stadig er nogen der tror på den, ordsproget om at hvis en løgn siges tit nok så bliver den til en sejlivet sandhed gælder stadigt :4thumbup:
  9. Øvelser til skuldermuskler

    bare pas på du ikke kommer i overtræning, med alle de øvelser, nøjes med press og max 5x5 dvs. du kører med 5rm og starter så tungt som muligt og trækker så lidt fra.
  10. Bænkpres raw rekorder?

    Nogen der kender de officielle danske rekorder for rå bænk? jeg har googlet på emnet men får en masse forskellige resultater ved nogen om den her http://www.styrke.dk/Rekorder/udstyrsfri_rekorder.asp virkelig passer, for så skulle rekorden i 90kg klassen "kun" være på 162,5, og når jeg så kigger på mol's rekord liste så skulle den rekord være slået flere gange bla. 170 kg: Onkel Troels (98kg) 170 kg: Bamse Bjørn (100kg) 200 kg: lars mikkelsen (97kg)
  11. Bænkpres raw rekorder?

    Jeg er sikker på at han ikke kan blive dopetestet Det kunne være sjovt at lave et lille mo Stævne så man kan få testet sine løft, og få lavet en "ægte uofficiel" mo styrkeliste , så kunne os wannabe styrkeløftere også få nogle fif
  12. Bænkpres raw rekorder?

    ok tak skal du have, så ved jeg hvor jeg ligger, jeg havde nemlig en sjov oplevelse forleden. jeg vejer 103 og har flere gange løftet 150, bedste i år er 135x4, det fortalte jeg en kollega, han sagde så at han løftede 180kg til træning, og han vejede kun 95, det syntes jeg virkede urealistisk, så nu kan jeg fortælle ham at han enten er fuld af løgn, eller også kan han nemt slå den danske rekord forresten nu vi er igang så oplever jeg at jeg løfter 5% mindre med de små 10,5kg stænger frem for 20kg stangen, og på de kropsformede bænke løfter jeg elendigt, frem for en "bred" flad bænk som for mig er det optimale kan du også mærke forskel på de ting?
  13. HST

    Det er slet ikke så tosset. jeg skar dog 15 - 10 - 5 periodeerne ned så det blev 10 - 7 - 4 i stedet, og så fokuserede jeg meget på den negative periode. alt i alt er godt program, bare husk at spise igennem :)
  14. Skifte Center

    Jeg skal skifte til et center i Herlev omegnen, de skal have tidligt åbent kl 06:00 og jeg er såment ikke særligt stærk, men jeg skal bruge træktårn på minimum 130kg, bænkpress med ordentlig stang, håndvægte på minimum 36kg nogen der kender et godt center?
  15. Skifte Center

    Kan i ikke lige banke et center op i nærheden af herlev? Det er da enda meget fornuftige priser og tider.
  16. Fullbody

    Hold du dig bare til Bruno J's forslag, det er nok det bedste indlæg jeg har læst længe, mit motto er keep it simple.
  17. Pepsi MAX/Light

    Jeg er i kalorie underskud, og Jeg drikker 2-3 liter Coke light eller max om dagen, og jeg syntes at det dæmper min lyst til søde sager, samtidigt tygger jeg en masse sukkerfrit tyggegummi, jeg kan anbefale dem med lakrids smag, dem har jeg vist ikke taget skade af
  18. Close grip bench!

    Hvordan kan det være at den gavner Tricept, mere end almindeligt Bænk med mellemgreb?
  19. Close grip bench!

    Hvad gavner Close Grib? jeg er bare nysgerrig
  20. Hva æder I om aftenen?

    Jeg spiser en proteinbar til 10.-, og så drikker jeg lidt mælk til, før drak jeg en shake inden jeg gik i seng, men så skulle jeg på wc mindst en gang om natten Almindeligt hygge tv mad, er som regel fiberknækbrød med rejeost eller hvad vi nu har, dem fra wasa, er der stort set ingen energi i. men en del fibre som os protein spisere godt kan savne i kosten.
  21. Danskerne kan vinde 61 milliarder ved mere motion

    Cool så får vi vel også snart statsstøttede motions centre eller måske skattefradrag for vores kontigenter, og gear
  22. Styrkeløftprogram v.3.0

    Ser helt fint ud, bare klø på :)
  23. Steroids: You'll Shoot Your Eye Out

    TIHI EOD, fra min side, da jeg i modsætning til dig hader langstrakte who cares debatter. og som alle ved vil du gerne have det sidste ord, så du er nu velkommen til at slutte af.
  24. Steroids: You'll Shoot Your Eye Out

    Ja det er vi da helt enige om! Det er da prisværdigt at du ligger så stor betydning i min TIHI bemærkning, du er som sædvanligt meget underholdende.