monsen

Medlemmer
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

About monsen

  • Rank
    Nyt medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Kvinde's log

    Traening d. 29 sep. Cardio Pw i 15 min. 2,5 km. paa 12 min. 39 sek. cross trainer 15 min. 21o kal. Styrke Mave, ryg, skulder, bryst og ben. Traening d. 30 sep. Yoga - min foerste time nogensinde! Jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg skal sige til det, men nu prover jeg lige, at gi det en chance.
  2. Kvinde's log

    Traening d. 28 Sep. Tennis Lidt over 1 time med traener og makker. Jeg var nu ikke helt tilfreds med traeningen idag, for jeg maatte ikke slaa igennem af hensyn til min makker ( jeg slaar saa haardt at hun ikke kan retunerer mine bolde ) Og traeneren brugte meget tid paa hende, da hun skal have justeret sit slag, men det betoed at jeg ikke fik slaaet igennem Naa, men jeg fik da lidt sved paa panden og min krop er forsat helt smadret efter gaarsdagens massage, DET er laenge siden jeg har folet mig saa kvaestet som efter den gang massage! gemalen troede jeg var syg
  3. Kvinde's log

    Jeg ved nu ikke lige hvor laekkert det var idag, det naermede sig tortur Jeg skal love for den kvinde hun tog godt fat! Jeg laa paa en madras paa gulvet i et naesten moerkt rum og saa var det en lille taet indonesisk kvinde der var min massoer. Saa blev jeg ellers smurt ind i oile og masseret og det var bestemt ikke en blid massage og der var naesten ikke det sted paa kroppen der ikke fik en omgang lige borset fra taer og aehh - selv baller og barm fik en omgang Da jeg havde ligget ca. en times tid var min blaere lige ved at briste og saa skulle jeg selvfoelgelig om og ligge paa ryggen! Det er altsaa ikke saa behageligt, at faa aeltet mave naar ens blaere er hel fuld Heldigvis blev hun ikke saalaenge i den region ellers var der sikkert sket et uheld! NU er er jeg helt bombet og mine laegge goer vildt nas :confused: :confused: ikke lige det der var meningen, at jeg skulle gaa derfra og ha ondt Naa, men saa har jeg proevet det og nu staar den paa :4mewantfood: og derefter
  4. Kvinde's log

    Traening d. 27 sep. Cardio Romaskine 20 min. 4290 meter Cross-trainer Level 13, Hill, Kal. 547 Ingen loeb idag, min negl er forsat ret oem, saa jeg havde ikke lige mod paa loebebaandet! Jeg skal om 2 timer ned og have 11/2 times Body massage :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: " Nu skal jeg til at benytte nogle af alle de massage tilbud der er herude ! Det naeste jeg skal proeve er " Hot stone body massage" og jeg skal ogsaa ha afproevet "foot reflexology". Sikke travlt jeg faar
  5. Kvinde's log

    Traening d. 26 sep. Cardio Cross trainer 45 min. level 13, Hill Styrke Blandet maveoevelser Dips - traener holdte ben 2 x 10 1 x 12 Pull over paa bold 3 x 10 @ 15 kg. Push up - paa bold 1 x 15 Chin ups - traener holdte ben 3 x 10 Lat pull down close grip 1 x 15 @ 49 kg. Leg press 3 x 15 @ ved det ikke Shoulder press Arnold style 3 X 12 @ 7,5 kg. - jeg maatte ha noget hjaelp VATARM DB triceps extension 2 x 12 @ 5 kg. 1 x 12 @ 4 kg. - med hjaelp, helt svag Dips mellem to baenke 1 x 15 Jeg hev igaar aftes min ene storetaanegl af - AV AV Jeg loeb for laenge siden med for lang negl og neglen blev efterfoelgende helt sort og senere loes, men den sad fast i den ene side - ARGH! Efter min loebetur loerdag begyndte den at goere ondt, saa der var ikke andet for end at hive til - puhh jeg var taet paa at besvime,( er endda udddannet sygeplejerske ) men af kom den! Det var ikke helt sjovt, at faa foden i loebeskoene idag og jeg kunne bestemt ikke loebe, men haaber paa det gaar bedre imorgen saa jeg kan holde loebetraeningen ved lige!
  6. Kvinde's log

    Traening d. 24 sep. Cardio Gik 1 km. for at varme lidt op. Loeb 5 km. paa 27 min. 11 sek. :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Ja, mit bedste loeb - men stadig 12 min. fra MOL rekorden Den kommer jeg saa aldrig til at slaa!
  7. Kvinde's log

    Dagens traening Cardio 30 min. cross-trainer, level 13, Hill, kal. 388 Styrke Blandet maveoevlser Rygstraekninger 3 x 15 m. 7,5 kg. vaegtskive Seated leg press 1 x 15 @ 140 kg. 1 x 15 @ 160 kg. 2 x 15 @ 160 kg. + plus ekstra klods Incline B press 1 x 15 @ 20 kg. 1 x 12 @ 30 kg. 2 x 8 @ 32,5 kg. - med masser af hjaelp DB lataral raise 3 x 15 @ 5 kg. Chin up- hvor jeg holder mig oppe og langsomt gaar ned. 1 x 45 sek. 1 x 20 sek. 1 x 25 sek. Dips - traener holder under ben og hjaelper 1 x 8 1 x 10 1 x 6 Afsluttede med 10 min. romaskine, max level Det var sejt at komme igennem traeningen idag, min krop var helt smadret allerede inden jeg gik igang. Jeg havde vilde DOMPS i mine baglaar og var generelt bare slatten Jeg tror jeg maa holde pausedag imorgen og saa loebe loerdag morgen. Lige om lidt faar vi legegruppen paa besoeg, det betyder 6 kvinder og 13 boern her i lejligheden :4thumbup: Ikke lige det jeg har mest lyst til lige nu Forresten jeg traener altid kun en benoevelse er det helt normalt ? Jeg foelger min traeners program!
  8. Kvinde's log

    Dagens traening Tennis 1 time med traener Idag var jeg den eneste og saa er 1 time laaaang tid Men det er nu meget rart at have enetimer, saa kan man rigtig faa slaaet igennem! Jeg fik ogsaa oevet min serv og den er efterhaanden ved at blive rimelig nasty Jeg har helt klart faaet mere kraft i mine slag efter jeg er begyndt at styrketraene. :4thumbup: Jeg har bestemt mig for foerst at veje mig om 1 maaneds tid, jeg er traet af de daglige op og ned ture
  9. Kvinde's log

    Dagens traening Cardio Loeb 29 min. 10 sek. 5 km. - hmmmmm stadig lidt forknoelet og av hals! Romaskine 20 min. roligt tempo, level 4-5 ca. 3600 m.
  10. Kvinde's log

    Dagens traening Cardio Cross-trainer 35 min. level 13, hill, kal. 525 Styrke Blandet maveoevelser Baenk press 1 x 15 @ 20 kg. 2 x 12 @ 30 kg. 1 x 10 @ 30 kg. Step up - lunges 3 x 15 m. 15 kg. i hver haand Pull over 3 x 12 @ 15 kg. Lat pull down - underhaand 1 x 12 @ 56 kg. 1 x 10 @ 56 kg. 1 x 8 @ 56 kg. 1 arm DB bent-over row 2 x 12 @ 10 kg. DB lataral raise 3 x 12 @ 5 kg. DB triceps extension 3 12 @ 5 kg. Jeg har vaeret sloej hele weekenden med ondt i hals og bihuler - herligt! Loerdag var jeg i en fuglepark med drengene og det er altsaa lidt underligt, at gaa rundt og ha ondt i hals mm. i over 30 graders varme! Idag gaar det bedre, men halsen goer stadig nas..... Jeg satser dog paa at loebe imorgen
  11. Kvinde's log

    Dagens traening: 28 min. 59 sek. 5 km. - ikke saa imponerende en tid, men jeg var faktisk ved at stoppe flere gange undervejs da jeg ikke er paa toppen, men jeg blev staedig og ville loebe de 5 km. 20 min. cross trainer, level 11, Hill - i rimelig roligt tempo, min krop kunne ikke saa meget mere. Mine bihuler goer helt vildt nas og halsen er heller ikke for god og det er bestemt ikke blevet bedre efter traening - havde ellers haabet jeg kunne svede det ud Saa nu staar den paa naesedraaber og en stille og rolig weekend uden traening.
  12. Kvinde's log

    Dagens traening 33 min. cross trainer, level 12, hill, 420 kal. 1 times styrketraening med traener, faar ikke lige skrevet hvilke oevelser idag. Jeg er fuldstaendig flad idag og endnu mere nu efter traening! Jeg tror desvaerre at jeg er ved at blive syg, det presser i hovedet og min hals er lidt smaaoem Det har jeg bare ikke tid til, jeg vil traene!!
  13. Kvinde's log

    Dagens traening: 1,5 times tennis - jeg ser det egentlig ikke som traening at spille tennis, det er mere som at lege, det er et vildt sjovt spil! Jeg er godt nok lige saa gennembloedt af sved som efter 5 km. paa loebebaandet - men nu er tennis ogsaa undendoers og saa er det da en kraevende sport, men man glemmer bare, at man loeber rundt fordi man er saa grebet af spillet og af at taeske til bolden
  14. Kvinde's log

    Sjovt træning - altså at I sådan blev afbrudt - håber da at det var en øvelse eller fejl!!!! tillykke med løbet - Der er jo forskellige måder at træne sig op til 10 km - men du kunne jo for eksempel prøve at løbe længere med et lavere tempo den ene dag og så den den næste dag (altså ikke dagen efter med næste gang du løber...) løbe de 5 km hurtigere!! Det er noget jeg selv har gjort og kan nu løbe 15 km Carmen <{POST_SNAPBACK}>
  15. Kvinde's log

    Dagens traening: 12 min. cross-trainer, level 13, Hill - blev saa afbrudt af brandalarmen, heldigvis kun oevelse - men vi maatte alle forlade centret. Vi gik saa paa star bucks og drak kaffe Derefter tilbage til centret. loeb 5 km. paa 28 min. 17 sek. - min personlige rekord :4thumbup: Jeg vil egentlig gerne loebe op og loebe 10 km. - men ved ikke helt om jeg foerst vil proeve at loebe 5' eren hurtigere eller saenke farten lidt for at kunne holde laengere............