jonG

Medlemmer
  • Content count

    676
  • Joined

  • Last visited

About jonG

  • Rank
    Svejsekongen
  • Birthday 07/04/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    København K
  • Interesser
    Tungsvejser i dødssmedjen på bryggen

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Svejsning og lidt gimperi på sidelinjen
  1. Hvis der er nogen der ligger idne med en billet til Newcomers i weekenden i ringsted vil jeg meget gerne købe den. Underordnet om det er alm. eller VIP billet. skriv til mig her eller PM.
  2. Byggepladsen

    Jeg forstår det ikke helt. Har lavet et indlæg den 22 maj, men kan ikke se det her i loggen - mystik! Nå men her er ihvrtfald søndagens træning: 60 sek pause mellem alle sæt Squat: 11 x 127,5 kg 3 x 8 med 127,5 kg Leg ext drop sæt: 12 x 105 kg + 8 x 65 kg + 9 x 45 kg 8 x 105 kg + 6 x 65 kg + 8 x 45 kg 6 x 105 kg + 6 x 65 kg + 7 x 45 kg 8 x 95 kg + 6 x 65 kg + 12 x 45 kg Hack squat - Charles Glass style: 3 x 12 med 77 kg 8 x 69 kg Incline BB bench: 6 x 90 kg - vægten føltes lidt usikker. Lang tid siden jeg har kørt den! 12 x 90 kg 9 x 100 kg 6 x 100 kg Sådan. Kørte super godt! Incline flyes: 12 x 26 kg 10 x 26 kg 8 x 26 kg 8 x 26 kg 25 min cardio ca. 450 kcal.
  3. Byggepladsen

    Torsdag: Baglår og skulder Lying legcurls: 6 x 85 kg - hele stakken 8 x 75 kg 7 x 75 kg 11 x 65 kg Standing one leg curl: 2 x 8/9 x 55 7/9 x 55 kg 11 x 45 kg Teamede op med Boris til en omgang lunges - puke time! 12 x 16 kg - opv 12 x 26 kg 9 x 26 kg 2 x 12 med 26 kg - Boris blev hidsig, så jeg måtte bide det i mig og tage mig sammen. Føj det trak tænder ud!! Db shoulder press: 4 x 36 kg - helt færdig! Havde ingen energi efter baglårstræningen. 7 x 32 kg 6 x 32 kg 9 x 28 kg Widegrip upright rows: 9 x 50 kg 2 x 8 med 50 kg 7 x 50 kg Lateral raises: 9 x 20 kg 3 x 8 med 20 kg 20 min cardio ca 400 kcal.... De der lunges brændte mig heeelt ud!!! Føj det var ledt. Fint at brænde sammen, men havde ikke troet det ville påvirke resten af træningen så meget...
  4. Anders Holm's Fitness Fever...

    God ferie kaptajn! NU ikke noget med at blive fór pumpet op, så du ikke kan komme ud af de dersens små flysæder!
  5. Byggepladsen

    Hov! sikke tiden flyver afsted! Igen træningen kører derud af, men skal ige huske at opdatere herinde også.... Søndag: Quads og bryst 60 sek pause mellem alle sæt Squat: 11 x 125 kg 3 x 8 med 125 kg Leg ext drop sæt: 12 x 105 kg + 9 x 60 kg + 20 x 35 kg 9 x 105 kg + 8 x 60 kg + 20 x 35 kg 6 x 105 kg + 7 x 60 kg + 20 x 35 kg 5 x 95 kg + 5 x 60 kg + 20 x 35 kg Hack squat - Charles Glass style: 4 x 10 med 69 kg Incline machine presses: 7 x 100 kg 6 x 100 kg 7 x 90 kg 8 x 80 kg Incline flyes: 4 x 32 kg - skulle liige lidt ned i kg 6 x 28 kg 7 x 26 8 x 24 kg
  6. Byggepladsen

    Ja vi skal bestemt følge op på den med mere Farrel sjov!!! MAnden er jo en guldgrube af komik. elsker også den film! TOP humor!!
  7. Byggepladsen

    Søndag: Quads og bryst 60 sek pause mellem alle sæt Squat: 11 x 122,5 kg 3 x 8 med 122,5 kg Leg ext drop sæt: 8 x 105 kg + 9 x 60 kg + 15 x 35 kg 7 x 105 kg + 8 x 60 kg + 10 x 35 kg 6 x 105 kg + 7 x 60 kg + 9 x 35 kg 8 x 95 kg + 6 x 60 kg + 10 x 35 kg Hack squat - Charles Glass style: 8 x 77 kg 6 x 77 kg 9 x 69 kg 8 x 69 kg Føj det er en dødsagtig øvelse! Incline DB bench: 9 x 44 kg 5 x 44 kg - helt brændt af med de korte pauser! 8 x 38 kg 7 x 38 kg Incline machine presses supersteed med cable flyes: 9 x 80 kg + 5 x 25 kg 7 x 80 kg + 8 x 17,5 kg 6 x 80 kg + 9 x 17,5 kg 11 x 60 kg + 9 x 17,5 kg 20 in cardio: 400 et eller andet kcal... Resten af dagen stod på chill med Lagoon. Thai mad og film = winning combo
  8. Mac'en

    Ja men var det ikke også der du foreslog vi skulle tage på sommertur i år? PWO bajere virker! Man får en god vækstdunk af dem hvis man hælder nok i skabet! Så det er faktisk en genvej til pro BB! Foreslår din nye PWO drink med det samme i morgen! Forresten skal du med op og brænde lortet af i CF imorgen?
  9. Byggepladsen

    Ja ja ja :) Godt nok har jeg ikke lige fået logget så mange af denne uges træninger, men træningen blev passet. I tirsdags erstattede jeg dog min ene rygtræning med en omgang crossfit - - - jæs jeg ved hvad i tænker og det gjorde jeg også selv på vej hen til kødbyen. Var blandt andet bange for om jeg nu ville passe ind, når jeg ikke havde mit Henrik Vibskov halstørklæde og røde solbriller på - men det gik :) Jeg havde lovet en gammel kollega at tage med så det måtte blive min undskyldning, men alt i alt var det faktisk en ganske god oplevelse. Træningen er skidehård og det rene dropsæt/kondihelvede! Til alle jer der ikke kan piske jer selv i centret, gerne vil have en god kondi og bygge lidt masse på - hop endelig på vognen. Til de hårde BB drenge der skal være massiwww vil jeg nok ikke anbelafe det. Dagens træning stod på - ryg, triceps og biceps: 60 sek pause mellem alle sæt. Bent over row: 8 x 120 kg 7 x 120 kg 9 x 110 kg 8 x 110 kg Seated cable row med 3 sek hold i ekcentrisk fase: 5 x 85 kg 7 x 65 kg 7 x 65 kg 8 x 65 kg - alm. sæt One arm machine row: 9/8 x 55 kg 3 x 8 med 55 kg Closegrip pulldown: 6 x 100 kg 8 x 85 kg 8 x 75 kg + 5 x 45 kg 7 x 75 kg + 4 x 45 kg 7 x 75 kg + 6 x 40 kg Lying triceps dumbbell extensions: 11 x 12 kg 9 x 12 kg 8 x 12 kg 9 x 12 kg Reverse cable curls: 11 x 40 kg 9 x 40 kg 8 x 40 kg 7 x 40 kg 20 min cardio: 468 kcal
  10. Byggepladsen

    Søndag: Beine und brust - immer geil! 60 sek pause mellem alle sæt Squat: 11 x 120 kg 8 x 120 kg 9 x 110 kg 8 x 110 kg Leg extensions: 7 x 105 kg + 11 x 60 kg + 14 x 35 kg 8 x 105 kg + 9 x 60 kg + 9 x 35 kg 6 x 105 kg + 8 x 60 kg + 6 x 35 kg 4 x 105 kg + 9 x 60 kg + 9 x 35 kg Elsker kvalme på bendag. Altid rart at vide at der er mulighed for at smage på sit preworkout måltid engang til... Hack squat med focus på sweep: Her ryger røven i vejret og du spænder op i en bue. Kun din skulder hviler mod sædet og dine fødder er på pladen. Lyder gøglet og medicin bolds agtig, men det virker. Pga den kompromitterende position for ens lænd er vægten selvfølgelig begrænset. Man kan helle rikke køre øvelsen særlig tungt under alle omstændigheder. 7 x 77 kg 9 x 67 kg 8 x 67 kg Barbell benchpress: 10 x 80 kg 9 x 100 kg 8 x 100 kg 7 x 100 kg High incline db press: 9 x 36 kg 7 x 36 kg 9 x 36 kg - mystiske skjulte ressourcer blev hentet frem fra dybet! 7 x 38 kg Her plejer jeg så at være færdig, men trænede idag med Jesper og han plejer at køre ldit større volument, og man bailer jo ikke bare lige pludselig fra træningen! Cable flyes: 14 x 22,5 kg 7 x 32,5 kg 9 x 25 kg 8 x 25 kg Incline machine press: 9 x 60 kg 8 x 60 kg 12 x 60 kg 8 x 60 kg 20 min cardio: ca 300 kcal. Var helt brændt af!
  11. DM 2009 Athletic Fitness + det løse :-)

    Hehe ja jeg synes også du så lidt yngre ud til DM :)
  12. DM 2009 Athletic Fitness + det løse :-)

    Hej L 50 år - wauw! Man må sige at du holder dig i god form alderen taget i betragtning!
  13. Byggepladsen

    Så fik jeg ordnet den son of a bitch - - - - ryg, triceps og biceps: 60 sek pause mellem hvert sæt. Db row: 9/8 x 60 kg 9/7 x 60 kg 8/7 x 60 kg 8/6 x 60 kg Seated closegrip cable row med tre sekunders hold i den koncentriske fase: 5 x 80 kg - urgh! Alt for tung 8 x 70 kg 7 x 70 kg 9 x 60 kg T-Bar row: 6 x 70 kg 2 x 7 med 60 kg 8 x 60 kg Closegrip pulldown: 7 x 85 kg 8 x 75 kg 7 x 75 kg + 4 x 45 kg 7 x 75 kg + 6 x 45 kg 6 x 75 kg + 8 x 45 kg Lying db extensions: 11 x 12 kg 10 x 12 kg 5 x 12 kg - helt færdig mystik! 8 x 12 kg - tog lidt længere pause Reverse grip cable curls: 11 x 40 kg 10 x 40 kg 9 x 40 kg 20 min cardio: 420 kcal I aften står den på Wolverine og en ripped Hugh Jackman
  14. Byggepladsen

    Hahaaa...jæhr!! Det er kun ægte BB med over 20 sæt skulder... Den fik jeg vist typed forkert. Det var faktisk kun 4 sæt.
  15. Byggepladsen

    Torsdag: Baglår og skulder Lying legcurls: 7 x 85 kg - hele magasinet 9 x 75 kg 8 x 75 kg 7 x 75 kg Standing legcurls: 9 x 50 kg 2 x 8 med 50 kg 7 x 50 kg Seated legcurls: 2 x 11 med 70 kg 9 x 70 kg 8 x 70 kg Barbell press: 8 x 60 kg - weak...skulle have haft 10 fuck Dogcrapp training *-) 6 x 60 kg 9 x 50 kg 8 x 50 kg Seated laterals: 3 x 12 med 16 kg 8 x 12 med 16 kg Seated shoulder press: 11 x 60 kg + 4 x 40 kg 5 x 60 kg + 3 x 60 kg 9 x 45 kg + 6 x 30 kg + static hold 6 x 45 kg + 5 x 30 kg + static hold 20 min cardio: 440 kcal Ja og så blev aftenen rundet af med 2 x Tuborg flaske og 1 x 1,5 times passiv rygning på Byens kro.... Har hørt det skulle være det nye blandt profferne, så nu prøver vi det!