IbZor

Medlemmer
  • Content count

    1,310
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

IbZor last won the day on July 9 2012

IbZor had the most liked content!

About IbZor

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    København

Recent Profile Visitors

1,272 profile views
  1. .

    Det handler om tilvænning:) En af de ting man oplever ved faste er at man faktisk ikke behøves at spise så tit som man gør, og at i mange tilfælde er det egentligt bare en vane eller noget socialt når man spiser i løbet af sin dag. Derudover så er sult også noget der kommer og går, ikke noget der bygger sig op i løbet af dagen. Derudover så hvis du selv har en forventning om at noget er dårligt så betyder det jo ikke andre ikke kan få gavn af det.
  2. .

    Hvordan måler du din fremgang?Hvis du kigger dig i spejlet hver dag, kan det være meget svært at se ændringer, så det at tage billeder er virkelig en stor hjælp. Så længe billederne bliver taget under de samme forhold. Har vægten rykket sig? Hvis den ikke har er det ikke nødvendigvis et udtryk for at der ikke sker noget. Målebånd er også et rigtig godt værktøj. Hvilken form for træning er det du laver 5-6 gange om ugen? Derudover så virker det til at du indtager meget få kcal. da du er nede på 1200kcal og nogle gange 500kcal. Jeg vil nok enten vælge at skærer i kcal hver dag ELLER faste 2 gange ugentligt, du behøver nødvendigvis ikke et så stort kcal underskud. Som SALT nævner så kan du kigge på Anders Nedergaards "1-dagskuren" (Ikke 5:2 :) ) som beskriver meget godt fordele og ulemper ved de forskellige slags faste kure og hvordan du kan tilpasse det til dig.
  3. Ibzor's Log

    Jeg træner stadig, er elendig til at få logget. Så her er lidt løb. Onsdag ca. 4.5km 27min dagens løb 5.2 km 32,15 MOL's ruteopmåler siger ca. 9,6km/t og 6.15 kilometertid. Jeg køber dog snart et ur så jeg kan måle det mere nøjagtigt. Helt vildt lækkert vejr idag, var lidt øm i benene fra sidste styrkepas men ellers et roligt løb.
  4. Ibzor's Log

    Nice, det vil jeg kigge nærmere på. Jeg har dog lige startet med at få personlig træning, så når det er afsluttet kunne det være fedt at prøve af.
  5. Ibzor's Log

    Er det bare at spørge ham, eller er det i forbindelse med noget personlig træning? Nu skal jeg til at starte med et forløb, men kunne jeg evt. kører efterfølgende. Dagens træning Dead hang pull ups 45sek x 30kg 45sek x 30kg Squats 5 x 20 5 x 50 5 x 60 1 x 70 4 x 80 4 x 80 Jeg kan endelig mærke at jeg begynder at være frisk igen, så det føltes ret let. Jeg holder dog stadig intensiteten middel og volumen lav. Bænkpres 5 x 20 5 x 50 5 x 60 4 x 75 4 x 75 6 x 60 Rumænsk DL 6 x 60 6 x 85 6 x 85 6 x 85 TUT: 2121 Chest supported rows 10 x 40 10 x 40 10 x 40 DB curls 10 x 10 10 x 10 10 x 10 Triceps push down 12 x 40 12 x 40 16 x 40 DB flyes 45sek x 13.5
  6. Ibzor's Log

    Jeg træner stadig, men generelt er jeg ret træt og lidt demotiveret så jeg holder bare træningen lidt vedlige ved en lav volume og middelintensitet. Jeg starter et træningsforløb op hos min fysioterapeut inden længe, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Jeg har dog fået løbet og det logger jeg: 5.3 km 38min. Gns. Puls: 144 Fokus ligger på at bygge en grundform op ved at ligge på en puls zone omkring 65%.
  7. Ibzor's Log

    Fik løbet lidt i onsdags 5.6km ca. 33min gennemsnitlig puls 155
  8. Bulletproof athlete - The once a week program

    Der er virkelig meget numse i den her log, jeg er fan.
  9. Ibzor's Log

    Har været presset de sidste uger på tid, og generelt bare været træt Jeg kørte lidt RM tests for lidt over en uge siden. Squat 10 x 85kg Bænkpres 0 x 100 0 x 95 1 x 90 Hold kæft min bænk rykker sig aldrig. Dødløft 3 x 130 1 x 140PR 1 x 130 Der var nok til lidt mere i DL, men tungeste jeg har løftet ever. Så nice. Jeg kørte et pas for et par dage siden, og det var helt elendigt. Jeg var træt og der var intet at skyde med.
  10. Ibzor's Log

    Tirsdags træning Squat 5 x 20 5 x 50 5 x 60 5 x 70 1 x 80 4 x 85 4 x 85 7 x 85 AMRAP Bænkpres 5 x 20 5 x 50 5 x 60 5 x 70 4 x 80 4 x 80 7 x 80 Rumænsk DL 8 x 50 8 x 80 8 x 80 8 x 80 8 x 80 Tempo: 2121 Cable rows, supineret 10 x 50 7 x 50 10 x 40 10 x 40 Face pulls 10 x 22.5 10 x 22.5 10 x 22.5 Back extensions på GHR 15 15 15
  11. Ibzor's Log

    Squats 5 x 20 5 x 50 5 x 60 5 x 70 6 x 80 6 x 80 9 x 80 AMRAP Var ikke helt vildt at skyde med idag, men fik da 9. Bænkpres 5 x 20 5 x 50 5 x 60 2 x 70 6 x 75 6 x 75 10 x 75AMRAP Rigtig fint, sidste gang fik jeg 11 på samme vægt, men der kørte jeg 2 x 4. Så fin fremgang Pull ups 3 første sæt er ca. halvdelen af mit max. efterfulgt af 3 sæt til failure 5 5 5 7 max 7 max 6 max lidt pulldowns til nedre traps 20 x 45 20 x 45 ekstene rotationer 10 x 2 10 x 3 10 x 3 og lidt triceps 13 x 40 15 x 40 15 x 40 15 x 40 Fin træning idag. Ganske god pres i pecs.
  12. Ibzor's Log

    mandagens træning squat 5 x 20 5 x 50 5 x 60 1 x 70 8 x 75 8 x 75 11 x 75 Bænkpres 5 x 20 5 x 50 5 x 60 8 x 70 8 x 70 12 x 70 Dødløft 5 x 60 5 x 80 3 x 100 5 x 120PR 2 x 120 2 x 120 2 x 120 Nizzle BB curls 10 x 17.5 8 x 22.5 8 x 22.5 8 x 22.5 Fransk pres 10 x 17.5 10 x 22.5 10 x 22.5 10 x 22.5
  13. Ibzor's Log

    Fredagens træning Squatz 4 x 80 4 x 80 7 x 80 Bænkpres 2 x 50 2 x 70 4 x 75 4 x 75 11 x 75 Rumænsk DL 5 x 50 8 x 80 6 x 85 6 x 85 Pendlay rows 5 x 50 5 x 50 5 x 50 Lidt cable laterals + triceps
  14. Ibzor's Log

    Gårsdagens træning Er presset på tid de her dage, og er ret smadret så det er fint at det blevet til 3 ugentlige pas. Dog kan jeg godt mærke at frekvensen er noget højere end normalt. Mobilitet Foam roll af lats. Dead hangs 1min x 35kg 40sek x 30kg Y raises + Db press Squat 5 x 20 5 x 50 5 x 60 6 x 75 6 x 75 8 x 75(AMAP) 2 mindre reps end sidst, det skyldes nok frekvens er højere end hvad jeg er vant til. Bænkpres 5 x 20 5 x 40 5 x 50 5 x 60 6 x 70 6 x 70 12 x 70 (AMAP) nice Pull ups 5 5 5 5 5 Føltes langt bedre idag end sidste uge. Shrugs 8 x 50 8 x 70 8 x 70 6 x 70 Triceps pushdowns 12 x 35 12 x 40 12 x 40
  15. Ibzor's Log

    Mandagens træning Aggresiv foamrollng på lats. Det virker ganske fint, da jeg kan mærke mobilitet øges en smule efterfølgende. Deadhangs 50sek x 30kg 40sek x 40kg Squat 5 x 20 5 x 50 5 x 60 8 x 70 8 x 70 8 x 70 12 x 70(AMAP) Bænkpres 5 x 50 5 x 60 8 x 65 8 x 65 12 x 65 (AMAP) Dødløft 5 x 60 8 x 110 4 x 110 4 x 110 4 x 110 Curls Myo-reps 12 x 17.5 12 x 17.5 17.5kg Myo Reps 12 4 4 4 God pump Fransk press 12 x 17.5 12 x 22.5 12 x 22.5 God træning.