Nille

Medlemmer
  • Content count

    2,379
  • Joined

  • Last visited

About Nille

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  • MSN
    Spørg efter den..

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Sted
    Århus C
  • Interesser
    fridykning/scuba dykning....! Fitness, og styrketræning..

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, kondition.. Og komme til at se HAMMER LÆKKER UD TIL SOMMER... :-P
  1. Mollerup mod Challenge Aarhus

    Jeg var lige inde på din log for at se hvad vægten sagde, for tænkte du måtte da snart være langt ned med alt det løb du får løbet.. Og hov.. der må da være noget galt.. du kan da ikke bare tage 5,4 kg på, på en uge..!!? og slet ikke med alt det sinsyge træningspas.. spinning + løb ?
  2. Mollerup mod Challenge Aarhus

    hvor mange gange skal vi fortælle at det er vigtigt at veje dig ens hver gang.. ens vægt kan svinge utrolig meget i løbet af en dag, væsketab, toiletbesøg osv. Morgenvægt er den eneste du skal gå efter, så drop det vejning efter træning.. Ps. træls med AGF, Men de har nu ellers gjort det godt i år
  3. Mollerup mod Challenge Aarhus

    Hmm på en hviledag burde man alså ikke tage på, så er der jo noget galt med ligevægt indtaget..! Tror du vil se hurtigere resultater hvis du lige kikker på kosten end at tage en spinningstime nr 2-3 ekstra om dagen, så ender du bare med at stresse din krop (men alt det ved du jo egenlig også godt) Men sidder pt. i samme båd, så nu må vi begge sku lige tage os sammen..!!
  4. Træning d. 27 maj Var oppe til psykologi eksamen fik 10 havde været oppe siden kl. 6 om morgen for at læse og nervøsiteten + pulsen var ret høj.. Så da jeg tog til træning ved middagstid og kunne slappe af røg energien fuldstædig i kuldkælderen, hvilket træningspasset også bære lidt præg af. Motion cykel 15 min - opvarmning Body Rows 1 set * 8 rep * BW 3 set * 6 rep * BW Bench Press 1 set * 10 rep * 31 kg 1 set * 8 rep * 41 kg 1 set * 6 rep * 46 kg 1 set * 25 rep * 31 kg - min veninde syntes jeg var ynkelig til benchpress den dag, så det endte med en lille rep konkurrence (ps.jeg vandt) Hyper Extension 2 set * 12 rep * BW 2 set * 10 rep * BW BB Biceps curl 2 set * 8 rep * 20 kg 2 set * 10 rep * 15 kg Cabel robe triceps pull down Tårn 2 set * 6 rep * 20 kg 2 set * 10 rep * 15 kg Træning d. 28 maj Cardio day.. Morgen svømning 30 * 25 m - efterfuldt af dampbad og sauna.. Aftenspinning 60 min - maxpuls ? tror min pulsur fangede min makkers puls den opførte sig vild underligt Spinnings-time tema: fart/dobbel takt både stående og siddende under næsten hele timen
  5. interval eller lunte løb?

    prøv at løbe interval løb og test din max puls der.. f.eks hvor du spurter ALT hvad du kan i 30 sek- 1 min.. og samme antal sek/min pause gør det 3-5 gange og se hvad din puls siger der.. Har erfaringer med at det er der, min maxpuls har nemmest ved at komme op, eller bakkeløb i højere fart end du normalt løber i.. maxpuls får du svært ved at få når du løber i "normalt" tempo (hvad der er normalt for dig) Ps. Mollerup, så tror jeg også du er ved at have en god kondition og der skal kæmpes mere for at få den op + holde den oppe, jo bedre form man er i
  6. interval eller lunte løb?

    Man siger at løb har en noget højere maxpuls end spinning.. din maxpuls i løb ligger nok nærmere 190, og må gi maxpower ret hvis i kan snakke under løb er du slet ikke presset nok Når jeg er max presset i både spinning eller løb, kan man godt glemme at snakke til mig..
  7. aahhh.. tror i har misforstået mig folkens, har ikke lyst til at løbe en halv eller hel maraton eller 24 timers spinning osv. Og fint nok at gi ideer, det virker desværre kun hvis jeg selv får ideen eller lysten, ellers kommer det never ever til at ske og pt. har jeg ik lyst til nogen af de ting.. kun få træningslysten tilbage og komme i god
  8. Junkers blandede træning

    Hvor køber du de kettlebells henne? Har overvejet at anskaffe nogle selv.. + hvis en træninsvideo med øvelser hvis man kan få det..
  9. Maria's Log

    Hej Maria.. Vil lige hurtig sige held og lykke på onsdag, jeg ved du klare det super flot.. det er jo en sindsyg god fremgang du har fået i dit styrkeløft selvom du holder en pause herinde på mol, så skriv da lige hvordan det går med the police Klem Nille
  10. Hmm.. har faktisk overvejet nogle 10 km løb i løbet af sommeren.. men jeg skal nok vinke til dig hvis du løber den Ved godt jeg ikke 25 år længere men ligner jo stadig en der er det hehe.. Ps. navn er ændret hr. Mollerup..
  11. Træning d. 25 maj Har været på djævleøen i weekenden til min venindes polter-fest, så nul træning kun masser af sprut og carps Så den stod på cardio i dag.. Morgen Løb 5 km i Risskov skov.. tid - 35 min var nede at gå lidt ved 2,5 km, derfor den lidt sløve tid Aftenspinning 60 min - maxpuls 175, og 500kcal Var hjemme hos Lise i fredags, og smagte hendes hjemme mixede protien kage.. nom nom.. så den står i oven lige nu, håber den bliver lige så god som hendes :4mewantfood: Har regnet ud at der er: pr. 100g 90 kcal, 14g kulhydrat, 11g prot, fedt 1,8g
  12. Mollerup.. tak tak.. og du er da også bare fuld af gode ideer.. hehe.. ptpoul Du har fuldstændig ret, det var også min plan at smide nogle kg.. der er røget ca. 2 kg hvilket er ingenting de sidste par måneder. I know.. Efter prøven fik jeg lige nok af det hele, var sur, skuffet osv. og træningen hang mig ud af halsen. Har prøvet at holde træningen ved lige, hvilket aldrig bliver det samme når man ikke er motiveret. Men træning og den livstil er mig og lysten er vendt tilbage det sidste stykke tid. Ang. politiet syntes jeg stadig det er et super spændene job, men ved ikke om løbet er ved at være kørt for mit vedkommen..
  13. Træning d. 21 maj Lidt blandet landhandel.. Pull down "bred lat" 1 set * 10 rep * 40 kg 1 set * 10 rep * 45 kg 1 set * 8 rep * 50 kg 1 set * 8 rep * 50 kg Ben press Teknogym 2 set * 10 rep * 80 kg 2 set * 8 rep * 90 kg Standing Lounges "smith" 1 set * 10 * 10 rep * 16 kg 1 set * 10 * 10 rep * 26 kg 1 set * 10 * 10 rep * 31 kg 1 set * 8 * 8 rep * 31 kg Skrå DB bryst press 2 set * 10 rep * 14 kg 2 set * 10 rep * 16 kg Arm bøjninger 3 set * 10 rep * BW Løb 5 min opvarmning - PW 35 min let løb Total 5 km JUNKER - Spinner ca. 2 gange om ugen, det er jeg blevet halv glad for efterhånden... Men prøver stadig at finde et kærlighedsforhold til det løb ptpoul - nogenlunde det samme .. why?
  14. Motions CrossFit

    Hvor længe er det lige du har været på mol? Du kan da ikke fyre sådan en sætning af uden at vi andre os vil se hvad Jens han fokuserede på (squat teknikken selvfølgelig)
  15. Træning d. 20 maj Oksen - Tak og jo jo har skam holdt træningen nogenlunde ved lige, men kunne se at jeg nogen gange snød mig selv lidt når jeg ikke kunne følge med i min træning (log) så har bare fået lidt ny energi + lyst til at opdatere min træning igen. Body Rows 2 set * 8 rep * BW 1 set * 6 rep * BW Bench Press 1 set * 12 rep * 31 kg 1 set * 10 rep * 41 kg 1 set * 8 rep * 41 kg 1 set * 6 rep * 46 kg Dumbel Pull over head 2 set * 10 rep * 14 kg 2 set * 10 rep * 16 kg Siddende Bryst press Teknogym 1 set * 10 rep * 35 kg 1 set * 10 rep * 40 kg 2 set * 6 rep * 45 kg Siddende hig row Teknogym 2 set * 10 rep * 35 kg 2 set * 10 rep * 40 kg Sluttede af med lidt cardio.. Spinning 60 min øvet Vi kørte med 4 * 6 min intervaltræning med maxpuls og med 4 * 8 min normal