Nyt center ved Bio 5, Aalborg


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Har lige fundet u af mit center holder lukket i 17 dage her til jul. :(

Dette er selvfølgeligt ikke acceptabelt med al den gode julemad og de mange sneøl. :xmas:

Jeg er derfor på udkig til et alternativ og vil gerne høre om der er nogen der kender noget til eller evt. træner i det nye center ved Bio 5 i Aalborg.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det skulle efter sigende være ok. Har kun lige kigget ind af vinduet, mens jeg ventede på at skulle ind og se Kill Bill :santa2: Læste en artikel i avisen dengang det lige var åbnet. Konceptet er at man betaler for Styrketræning/Motion og ikke en skid andet. Det er bl.a. derfor der ikke er badefaciliteter eller fladskærme over det hele. der skulle sågar ingengang være malet på vægene.

På den måde kan de holde omkostningerne nede på et minimum samtidig med der kun er personale et par aftener om ugen (hvor man samtidig kan melde sig ind)

De har åben fra kl.7 til 22 hver dag og man lukker sig selv ind via sit sygesikringsbevis.

Melder man sig ind for 6 mdr slipper man med 600 smackers hvilket må siges at være ret billigt..

Det var lige det jeg har opsnuset mig til.. Vil gerne selv vide hvilke maskiner frie vægte osv der er dernede så hvis nogen ved noget så lige skriv her aight...

Mvh Bongo

Link to comment
Share on other sites

Ahh SaintPauli nu sidder du længe oppe igen
He he. I aften bliver det en allnigther. Har lige spist "morgenmad" :w00t:
der skulle sågar ingengang være malet på vægene.

Yeahhhh. Sådan skal det være!!! Kan allerede høre Rocky temaet i baggrunden......Getting stronger......... :smilerock:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share