Væk med det overflødige fedt


pickles
 Share

Recommended Posts

Hey!

Jeg har endelig taget mig sammen til at komme igang med at cutte lidt. Så er mit spørgsmål bare: Hvor meget skal jeg lave?!

Til at starte med har jeg droppet alle usunde vaner, og er begyndt at erstaatte cola med vand og mælk, en pose slik med en rugbrødsmad osv...

Min fedt% ligger på omkring en 11-12 stykker, med en højde på 175 cm og 66 kg...

Målet er bare at få den under 10, gerne en 8-9 stykker...

Problemet er at jeg hader at dyrke motion! Har ikke fundet noget der passer rigtig til mig, så derfor vil jeg gerne lave så lidt som muligt, og stadig tabe mig.

Mit spørgsmål er så:(igen)

Hvor meget behøves jeg at lave?! Det er ikke så meget jeg skal tabe mig, og jeg har masser af tid. Kan det lade sig gøre, stort set, at nøjes med at lægge kosten om, sådan som jeg har gjort nu, og sørge for at være i kalorieunderskud og tabe det på den måde?

Jeg vil forsætte min styrketræning, men planlægger at ligge den lidt om så jeg ikke træner hårdt i denne periode, nok mere for udholdenhed.

Er det sort snak, eller kan det lade sig gøre?!

PÅ forhånd tak.

- Pickles

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke rigtig nogen grund til at lave om på dit træningsprogram - går udfra du stadigvæk træner for hypertrofi, og hvis du vil sørge for ikke at tabe for meget muskelmasse, vil det nok være en fordel at blive ved med det.

Mht. motionen, så kan det godt lade sig gøre, udelukkende ved at lægge kosten om. Men noget cardio ville klart hjælpe på det.

Det behøver ikke være det vilde, bare sådan noget som at cykle istedet for at køre, gå en tur med hunden eller hvad du nu kan finde på. Og som du selv siger, så er det ikke vildt meget du skal tabe dig jo. Personligt tror jeg egentlig slet ikke det er nødvendigt for dig.

Link to comment
Share on other sites

erstaatte cola med vand og mælk, en pose slik med en rugbrødsmad osv... :w00t:  :blink:

Hmmm... det sætter unægteligt tingene i perspektiv.

Hva' gør man så lige, når man som jeg lever af havregryn/fromage frais, blandet salat/kylling el. tun samt kyllingefilet/grøntsagsblanding og ønsker at cutte? Tja, man reducerer blot mængderne lidt over det hele. ;) ;) ;)

Happy Cutting!

Christian Edinger

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share