Johnny Bravo


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu er billede-kvaliteten jo ikke den bedste, men damn du har god ben-genetik :4thumbup:

Og din bf er da også pænt lav.

Du er sgu godt skruet sammen JB :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror også at der er lidt gode skygger osv på det billede, men som du siger er billedkvaliteten ikke helt i top.

Blodårene er også extra tydelige eftersom jeg lige har taget sol i 10 minutter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu er billede-kvaliteten jo ikke den bedste, men damn du har god ben-genetik :4thumbup:

Og din bf er da også pænt lav.

Du er sgu godt skruet sammen JB :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja han er sgu ved at være godt skruet sammen, men der skal jo en del til for at udligne hans uhyre lave IQ

<{POST_SNAPBACK}>

haha hvad sku jeg gøre uden min daglige sviner fra dig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu er billede-kvaliteten jo ikke den bedste, men damn du har god ben-genetik :4thumbup:

Og din bf er da også pænt lav.

Du er sgu godt skruet sammen JB :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja han er sgu ved at være godt skruet sammen, men der skal jo en del til for at udligne hans uhyre lave IQ

<{POST_SNAPBACK}>

haha hvad sku jeg gøre uden min daglige sviner fra dig :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Sviner hvor?

Edited by GoingBiG
Link to comment
Share on other sites

Nu er billede-kvaliteten jo ikke den bedste, men damn du har god ben-genetik :4thumbup:

Og din bf er da også pænt lav.

Du er sgu godt skruet sammen JB :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja han er sgu ved at være godt skruet sammen, men der skal jo en del til for at udligne hans uhyre lave IQ

<{POST_SNAPBACK}>

haha hvad sku jeg gøre uden min daglige sviner fra dig :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Sandheden er ofte ilde hørt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Flexi... Please die :mad:

:tongue:

Dagens træning.

Kan dælme godt mærke jeg ikk er vant til morgentræning :poking:

Db press:

12*27kg

8*37kg

6*42kg

6*42kg

Benchpress: 1-2 min. pause mellem hver sæt.

8*90kg

8*90kg

8*90kg

8*90kg

8*90kg

8*85kg

8*80kg

8*60kg

Pulldown:

8*75kg

8*90kg

8*90kg

Pulldown V-bar:

8*80kg

8*80kg

Incline db. flyes:

8*24,5kg

8*24,5kg

8*24,5kg

Seated Db. shoulderpress:

8*32kg

8*32kg

Db. lateral raise:

12*14,5kg

12*14,5kg

Alt. db. curl:

12*19,5kg

6*22kg

6*22kg

Dips:

25*bw

8*20kg + bw

8*20kg + bw

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg bemærkede i en tråd at du trænede i Olympic i Århus, og da jeg snart vender tilbage til byen overvejede at starte dernede. Men så kiggede jeg lidt i din log, og du roser jo ikke centret ubetinget... :raisebrow: . Samtidig skriver du at man i Equinox (den på nørrebrogade ikke ?) har mulighed for at sætte ekstra skiver på deres håndvægte.

Så nu bliver jeg nød til at spamme din log.

Hvad er der i vejen med Olympic ? (jeg er en smule mørkeræd, så p..... er et fremragende argument, men det har jeg læst mig til :wink: )

Hvor meget tungere kan håndvægtene blive i equniox, jeg mener de vejer 42 kg idag?

Hvornår åbner om morgen Olympic ? og det er med nøglekort ikke?

Jeg håber du har tid/lyst til at hjælpe.

Mvh Lars

Link to comment
Share on other sites

Tillader mig lige at svare for JB

Hvornår åbner om morgen Olympic ? og det er med nøglekort ikke?

Der er reelt døgnåbent, da det som du selv siger foregår med nøglekort, hvilket du får udleveret ved indmeldelse.

Problemerne med olympic er ud over det, du selv nævner med nogle indvandrere, der tror de ejer det hele, at bestyrelsen er ligeglade med stedet. Dvs. du skal vende dig til, at efterhånden som tingene går i stykker dernede, bliver det ikke ordnet. Og så er der vist kun 10-15 grader dernede om vinteren...

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg bemærkede i en tråd at du trænede i Olympic i Århus, og da jeg snart vender tilbage til byen overvejede at starte dernede. Men så kiggede jeg lidt i din log, og du roser jo ikke centret ubetinget... :raisebrow: . Samtidig skriver du at man i Equinox (den på nørrebrogade ikke ?) har mulighed for at sætte ekstra skiver på deres håndvægte.

Så nu bliver jeg nød til at spamme din log.

Hvad er der i vejen med Olympic ? (jeg er en smule mørkeræd, så p..... er et fremragende argument, men det har jeg læst mig til :wink: )

Hvor meget tungere kan håndvægtene blive i equniox, jeg mener de vejer 42 kg idag?

Hvornår åbner om morgen Olympic ? og det er med nøglekort ikke?

Jeg håber du har tid/lyst til at hjælpe.

Mvh Lars

Ja mit største problem med Olympic er de indvandrere som får lov til at skabe sig så åndsvagt dernede. Det er faktisk kun 2-3 stk'er som er sådan der nede, resten af dem er stille og rolige.

Som Blanco siger er bestyrelsen lige til at lukke op og skide i, hvad angår ting der skal laves og når det kommer til ballademagere dernede. Siden jeg ringede til en fra bestyrelsen, for godt over 1 måned siden er der INTET sket.- bortset fra at et enkelt af indvandrenes kort er blevet spærret. Men det har i hvert fald ikk stoppet ham fra at træne der nede. :dry:

Nu har jeg 2 gange prøvet Equinox (prøvetimer) og er okay tilfreds med det. Kan fint træne ben både med squat, benpres, hacksquat osv.

Eneste problem er prisen som i første omgang kommer til at koste:

399kr for 1 måneds forudbetalt træning

295kr i indmeldning :blink:

75 (eller 95kr kan ikk huske det) for kort gebyr.

Det er et ret højt startgebyr synes jeg, og jeg venter til de begynder at køre noget kampagne med gratis indmeldning igen... eller Jihad krigerne fra Olympic dør.

Ang. håndvægtene i EQ så ser det umiddelbart ud til at man sagtens kan smide en 10kg skive på hver ende af den, hvilket jo er rigeligt... i hvert fald for mig :tongue:

Men du kan da smide mig en PM når du kommer til Århus igen, så kan du komme med ned i Olympic :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i olympic

Db. press:

12*32kg

9*39,5kg

8*42kg

6*42kg

Inc. bb. press:

8*50kg

3*8*70kg

Inc. db. flyes:

10*22kg

2*12*22kg

6*27kg

Smith benchpress - wiiiide grip:

12*20kg

12*30kg

10*30kg

10+4*30kg

Cable cross:

10*35kg

8*30kg

10*25kg

Pushdown:

12*50kg

10*60kg

10*60kg

Seated overhead db. ext. VS. Alternate db. curl

7*42kg - 15*17kg

8*42kg - 15*17kg (hammercurl)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

Dælme længe siden jeg har dødløftet sidst, hvilket også kunne mærkes på styrken.

Deadliftst:

10*80kg

5*120kg

6*100kg

8*100kg

Bent over bb. rows:

3*8*100kg

Pulldown:

8*80kg

8*90kg

2*8*100kg

Pulldown V-bar:

8*90kg

10*80kg

10*85kg

8*90kg

Hammerstrength rows:

10*80kg

7*110kg

8*110kg

Hyperextensions:

10*5kg

10*10kg

Alternate db. curl:

10*22kg

6*24,5kg

7*22kg

8*19,5kg

Bb. Spidercurl:

10*25kg

9*25kg

9*25kg

Pushdown rope:

15*40kg

2*15*45kg

Link to comment
Share on other sites

Squat:

8*60kg

7*100kg

Squat dropsets med max 90 sek. pause fra rack til unrack.

12*100kg

11*95kg

10*90kg

11*85kg

11*80kg

10*75kg

Legextensions:

12*30kg

9*40kg

8*45kg

8*45kg

11*35kg

Braced incline curls:

10*17kg

8*17kg

9*17kg

8*17kg

Db. hammercurls:

10*22kg

10*22kg

10*22kg

10*22kg

10*19,5kg

10*19,5kg

10*19,5kg

15*19,5kg

10*22kg

11*22kg

Coleman curl: 12*25kg - 12*25kg - 12*25kg

vs.

Rope pushdown: 15*50kg - 16*40kg - 15*40kg

Link to comment
Share on other sites

Ond gang squat der JB :devil:

Gik det godt nok i fredags, eller var vi bare allesammen en flok ustyrlige, dumme unger? :bigsmile:

Jo det gik egentlig fint nok, selv om der var en 10 knægte i alt som kom med udenfor, for at køle lidt af :tongue: Det var første gang jeg stod på dit gym, ellers har jeg været på HTX i Viby eller Statsgymnasiet (møgunger).

Link to comment
Share on other sites

Hey jb.....jeg er medlem i Rander equinox og der koster det "kun" 325 om md for at træne og med mit medlems skab i Randers kan jeg da (så vidt jeg husker) træne i alle equinox.....måske det var værd at undersøge?

Nå ja det er da nogle penge at spare. Men lige PT tror jeg at jeg bliver i Olympic. Men jeg smider dig lige en PM hvis det bliver aktuelt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey JB!

Det ser fint ud - også lårbasserne. Synd din makker ikke kan tåle lidt dropset (tudefranz) :wink:

Anyways, det lyder da fornuftigt at du bliver i Olympic, for virker som det rigtige sted - ved ikke hvorfor jeg ikke trænede der da jeg boede i Århus... Equinox sutter da røv i forhold til?!?

Ellers har jeg trænet i Helse Sport ved Vesterbro Torv. Lidt for mange gamle mennesker, men ellers ok udstyr (håndvægte til 40 kg. ) og god stemning dvs. man kan træne igennem hvis man vil - OG DET VIL MAN! :devil:

Keep it up! Jeg er frisk på en gang squat næste gang jeg er i GF land. Hvis du tør... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share