Proteintildskud!


ReneBL
 Share

Recommended Posts

Halløj allesammen!

Jeg er helt ny herinde, og vil gerne starte med at rose siden. Fantastisk gode diskutioner med godt indhold, og rart at se at man som mindre erfaren kan få lidt hjælp.

Men til sagen: jeg vil gerne høre hvad jeres holdning til proteinindtag efter træning er! vil kakao være nok alene, eller vil proteinpulver være mere effektivt?

Nu kan i så sige at det ville jeg kunne finde i en tidligere post, men har nu siddet i samlet 2 timer og læst posts :blink: , så tænkte at jeg nu ville stille sprøgsmålet selv :tongue:

Nu kan det godt være i sidder med mavekramper over hvor latterligt simple/overflødelige/fjollede spørgsmålene er, men håber dog i kan komme med et par fornuftige svar alligevel :)

På forhånd mange tak herfra

RBL

Link to comment
Share on other sites

Hey der!

Og velkommen til! :)

Plejer selv at hælde 1 L matilde kakaoskummet indenbords + 1 æble, det funger sgu helt fint efter min mening! ;)

Andre foretrækker valle protein pulver blandet med mælk, vand osv. Fordi det er hurtigere optageligt end det protein der er i mælk (kasein) men kakao skummetmælk er efter min mening helt ok! :) og så smager det jo også skønt! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

fordi at det ikke er os alle, der kan leve af at løfte vægte, og derfor nogle gange ikke kan nå at fremtrylle det helt store kulinariske proteinfyldte bord.

SÅ, så. Små slag. Overdrivelse fremmer som bekendt forståelsen. :w00t:

Det er blot en af mine små kæpheste og det fremgår ikke tydeligt hvad ReneBL ønsker at opnå med sin træning/kost. Mit opstød var bare et forsøg på at bringe fokus væk fra myten om at der kun findes en enkelt sandhed omkring indtagelse af mad, nemlig proteiner lige efter træning som det eneste saliggørende. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share