Studenterbrød


Zenia
 Share

Recommended Posts

Jeg har en stor træng til studenterbrød, i ved dem man kan købe i bakker fra Karens et eller andet, lige nu. Jeg er parat til at gå ned og hente når som helst, men inden jeg gør det kunne jeg rigtig godt tænke mig hvis der er nogen der kan sige hvor mange kcal de indeholder. Jeg er begyndt at tælle kcal igen, og vil gerne vide hvor meget jeg skal regne med at lægge oveni B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en stor træng til studenterbrød, i ved dem man kan købe i bakker fra Karens et eller andet, lige nu. Jeg er parat til at gå ned og hente når som helst, men inden jeg gør det kunne jeg rigtig godt tænke mig hvis der er nogen der kan sige hvor mange kcal de indeholder. Jeg er begyndt at tælle kcal igen, og vil gerne vide hvor meget jeg skal regne med at lægge oveni

Ingen idé, men jeg er ret sikker på du ikke vil vide det!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Studenterbrød er lavet af gammelt winerbrød og tørkager, kaffe, romessens og kakao...

Velbekommen ;)

Hov - måske kunne du lave protein studenterkager!

Bag en proteinkage fra en af opskrifterne, gem den til i morgen, rør den i en skål med kaffe, kakao, romessens, vanilie og evt flydene sød.....

SUUUUUNDE STUDENTERBRØD ;) :lol:

Ps. det er måske ikke så go' en idé at rulle dem i fyldene chokolade :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op nogle kedelige tal MaxPower, 100 gram er kun cirka 6 studenterbrød!! dvs sådan en bakke svarer til det halve af hvad jeg skal have på en hel dag. Men det er jo også bare fedt og sukker...sååå.

Opskriften ser fin ud, men smager de mon lige så godt...?

Link to comment
Share on other sites

Hold da op nogle kedelige tal MaxPower, 100 gram er kun cirka 6 studenterbrød!! dvs sådan en bakke svarer til det halve af hvad jeg skal have på en hel dag. Men det er jo også bare fedt og sukker...sååå.

Opskriften ser fin ud, men smager de mon lige så godt...?

Hehe, ja jeg postede dem heller ikke for at opmuntre dig til at spise løs :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share