Jeres favorit spiller i NBA


hotgym
 Share

Jeres favoritspiller i NBA  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Grant Hill fordi han kan det hele. Håber han holder sæsonen ud. Han bliver bedre og bedre. Men ellers er min favorit Steve Nash. Ham har jeg altid godt kunne lide. En RIGTIG point guard.

Tracy Mcgrady kan score, men jeg syntes klart at hans spil mangler en del. Han er ihvertfald ikke den bedste forsvarspiller der findes. Men ingen tvivl om at han er en fantastisk atlet.

Link to comment
Share on other sites

Grant Hill fordi han kan det hele. Håber han holder sæsonen ud. Han bliver bedre og bedre. Men ellers er min favorit Steve Nash. Ham har jeg altid godt kunne lide. En RIGTIG point guard.

Tracy Mcgrady kan score, men jeg syntes klart at hans spil mangler en del. Han er ihvertfald ikke den bedste forsvarspiller der findes. Men ingen tvivl om at han er en fantastisk atlet.

<{POST_SNAPBACK}>

100% enig i, at han ikke er den bedste forsvarspiller. Men manden er super underholdende. Muligvis ikke den bedste spiller, men underholdende er det. Og når jeg ser basket vil jeg se underholdning. Alternativt kunne det være LeBron James.. Også super underholdene.SHOW TIME :devil:

Link to comment
Share on other sites

Som statistik-nørd ville jeg sige Kevin Garnett, da han laver alt.

Men ellers har jeg stor respekt for Iverson, som er den ultimative jernmand. noget nær den mindste spiller i NBA og altid med alskens småskader og alligevel scorer han alligevel sine 30p pr kamp.

McGrady er jeg ikke så imponeret af. Han er superatletisk og kan en masse, men han virker bestemt ikke som en vindertype.

Link to comment
Share on other sites

Kevin Garnett:

Efter Wolves taber en kamp taler han om, hvad han selv kan gøre ekstra for at holdet vinder.

Hans stats fra kampen:

Dette er en ægte vinder! Prøver altid at forbedre sig. Dog har han i visse kampe problemer med turnovers. En stor svaghed hos ham.

Hans hold er færdigt, Sprewell og Cassell er for gamle til at dække op med de nye regler vedrørende perimeter forsvar.

post-2259-1105020607_thumb.jpg

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Når man selv er en lille mand i sporten, må valget falde på Iverson. Fantastisk at han kan hvad han kan med sin størelse. Han hopper ikke så højt længere, men i college-dagene var han også vild hvad det angik. Men han er stadigvæk fantastisk hurtig.

Grant Hill havde potentialet til at være den bedste small forward nogensinde. Han manglede egentlig kun et ordentligt 3-pts skud og måske lidt i forsvaret for at være bedre all-round spiller end Scottie Pippen... Men desværre har han jo været plaget af skader...

Link to comment
Share on other sites

Klami prøv at søg på en forward der hedder Bernard King, så finder du verdens bedste forward. Han kunne have været endnu størrere, men røg ind i problemer med stoffer. Jeg så en film med ham da jeg i sin tid boede i USA og den mand kunne altså ting med en bold.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set nogle klip fra hans karriere. En imponerende og meget undervurderet spiller, ser det ud til. Men man kan vel ikke rigtig sammenlige ham med Pippen og Hill, der jo begge fungerede som altmulig-mænd på deres hold. King snittede 3.3 assists og 5.3 rebs, og bliver beskrevet som en ekstremt eksplosiv scorer. Pippen og Hill var(/er) mere end det.

Men nu vi snakker bedste small forward kommer vi vel ikke udenom ham bonderøven fra Indiana, der gjorde karriere for Celtics i 80'erne...

Link to comment
Share on other sites

Når man selv er en lille mand i sporten, må valget falde på Iverson.

:bigsmile: Har selv været fan af Spud Webb, siden jeg selv spillede i slutningen af 80'erne... Julius Erving og Isiah Thomas var også fantastiske.

Idag vil jeg nok sige Steve Nash, Vince Carter og Jason Kidd.

Sindbad

Link to comment
Share on other sites

hmm.. undrer mig sq over Jordan kun er blevet nævnt ½ gang.. :blink:

Han er fanme min favorit basketball spiller. Han kunne alt - både i forsvar og angreb. En ting jeg beundrer ham meget er hans sikkerhed, koncentration og overskud. Og så er han da også kendt for at være en stor fair-play spiller.

Edit: og også en fantastisk atlet

Edited by Hammerstrength
Link to comment
Share on other sites

tracy mcgrady!! Var inde og se kampen her i torsdags, hvor de spillede mod magic... jeg heppede helt klart på magic, men mcgrady er sku for najs spilller... Folk buede HELT Vildt af ham, da det var i orlando kampen foregik og han jo lige er skiftet....

var btw, den vildeste oplevelse ever at se den kamp der.... noget syg stemning!

Link to comment
Share on other sites

Grant Hill fordi han kan det hele. Håber han holder sæsonen ud. Han bliver bedre og bedre. Men ellers er min favorit Steve Nash. Ham har jeg altid godt kunne lide. En RIGTIG point guard.

Tracy Mcgrady kan score, men jeg syntes klart at hans spil mangler en del. Han er ihvertfald ikke den bedste forsvarspiller der findes. Men ingen tvivl om at han er en fantastisk atlet.

<{POST_SNAPBACK}>

Ligesom T-Mac er Steve Nash jo heller ikke nogen ørn i forsvaret, men bortset fra det har du ret i at han er en RIGTIG point guard.. He always thinks pass first!

Har svært ved at vælge én bestemt favoritspiller men jeg kan jo altid nævne Isaiah Thomas som et godt bud...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
BUMP

Fandt lige et sjovt klip, det er godt nok fake, men alligevel fedt!

Lebron tænder af http://horsensbc.com/docs/lebron-amazing.wmv

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe den så jeg sku også :cooldance: Den er for cool, opdage bare senere på natten da jeg sad og så ESPN 2 basket kamp at det var en reklame for POWERADE" men det var sku en cool reklame alligevel....

Første gang jeg så den var jeg bare :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share