Multitræner/multimaskine


Piranha
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Som det fremgår af overskriften søger jeg en multitræner med tårntræk til privatbrug med tryg på ordret MULTI. Forstået på den måde at jeg kun har plads til en maskine, så den skal gerne kunne klare det meste.

Jeg har ca. 5.000,- til formålet +/-. Er det overhovedet realistisk? Hvis i har en god butik, samt evt. model i kan anbefale i storkøbenhavn ville jeg være taknemmelig.

Som det nok fremgår af ovenstående er jeg nybegynder, eller rettere sagt så er det en del år siden jeg styrketrænede i.forb.m. mit gamle arbejde. Og da man ikke ligefrem bliver yngre skal der nu gøres noget ved vatarmene :blink:

Hvis jeg mangler at uddybe noget så spørg. På forhånd tak for hjælpen

Mvh Claus

Link to comment
Share on other sites

100 % enig med Rommel. En vægtstang er 100 gange så multi som en multimaskine.

Køb istedet:

En bænk - ca. 1500 kr.

Et bænk-/squatstativ - ca. 3000 kr.

En ribbe - ca. 150 kr.

Et vægtsæt - fra 1000 kr. og op

Så er du indenhaver af et suverænt hjemmegym.

Du kan nok finde noget endnu billigere brugt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du absolut vil have en multitræner, så ser denne faktisk ret god gud....Du træner fx bænk og squat med frie vægte...... Multitræner

Jeg har ikke set den i virkeligheden, men du kan ihvertfald fjerne bænken, så der er god plads til fx. squat. Den ser slet ikke så ringe ud, men der står ikke hvad den kan holde til, så det er lige et forbehold.......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share