Procenttabel


kallemohr
 Share

Recommended Posts

det sjove er vel at man får svar, som man spørger.

Ehm, ja?

Jeg havde da også forventet det svar eller lignende, lige så snart jeg så spørgsmålet.

Ville det være lige så sjovt, hvis en newb spurgte: "Hvordan får man større muskler?" og fik svaret: "Man træner"?

Synes at svaret på spørgsmået er forventeligt.

Humor er selfølgelig en meget subjektiv ting, men jeg kan ikke lade være med at undre mig over, om der er et eller andet, jeg har overset/ikke fatter...

Nå, men må hellere lade være med at ødelægge tråden.

Laugh away! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ehm, ja?

Jeg havde da også forventet det svar eller lignende, lige så snart jeg så spørgsmålet.

Ville det være lige så sjovt, hvis en newb spurgte: "Hvordan får man større muskler?" og fik svaret: "Man træner"?

Synes at svaret på spørgsmået er forventeligt.

Humor er selfølgelig en meget subjektiv ting, men jeg kan ikke lade være med at undre mig over, om der er et eller andet, jeg har overset/ikke fatter...

Nå, men må hellere lade være med at ødelægge tråden.

Laugh away! :smile:

Tror bare det hele ligger i ovenstående :wink:

Link to comment
Share on other sites

På det tidspunkt hvor dette legendariske svar blev givet herskede der en ånd på MOL hvor man tog træning meget alvorligt og seriøst. trådene blev dominerede af meget seriøse skribenter som virkelig "mente det her træning" - ud af det blå kom et dumt spørgsmål der blev besvaret på en ligefrem og sarkastisk måde, der i den grad lagde MOL ned - på den fede måde! En slags comic relief.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share