tabe 2-3kg


Svend Sved
 Share

Recommended Posts

hey jeg skal tabe mig ca 2-3kb på 4 uger ca.

jeg vejer 62,3 lige nu og er 170cm høj hvis det har noget at sige

så mit spørgsmål er, hvad skal jeg spise i de par uger?

jeg tæller ikke så meget kalorier. kun når jeg køber ind.

plejer at spise masser af pasta, men fik at vide igår at det var dårligt at spise ting som indholdte mel, hvis jeg ville tabe mig.

håber i kan hjælpe, kigger nok forbi igen iaften

ps skal lige siges at jeg boksetræner 3 gange om ugen plus løber jeg ca 5 km de andre dage, hårde ture

Edited by Svend Sved
Link to comment
Share on other sites

et kg fedtvæv indeholder ca 7000kcal, så du skal altså have et samlet kcal underskud på 21000kcal, for at tabe 3kg fedt. dvs. 21000kcal / 28 dage(4 uger) = 750kcal om dagen.

men når du ikke kender dit ligevægt indtag og tæller kcal er det dog svært. Men du ved hvad du plejer at spise, så prøv at skær ca 750 kcal fra det, hvis du for tiden hverken tager på eller taber dig. Husk at få rigeligt med protein, så det ikke går ud over muskel massen. Skær hellere nogle kcal væk fra kulhydraterne, og og hvis du får for meget fedt, så skær her også.

Så spis meget magert kød, grønsager og en smule sundt fedt, så skal det nok lykkedes :smile:

mvh Jones

Link to comment
Share on other sites

så mit spørgsmål er, hvad skal jeg spise i de par uger?

jeg tæller ikke så meget kalorier. kun når jeg køber ind.

plejer at spise masser af pasta, men fik at vide igår at det var dårligt at spise ting som indholdte mel, hvis jeg ville tabe mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Er det nogen speciel grund til det skal være på 4 uger ? fedttab over korttid resulterer ofte i tab af muskler og væske .. ikke fedt.

anyway.. jeg kan anbefale dig at spise kartoftler, meget groft brød, eller brune ris (og i begrænset mængde) .. fedt fattigt kød som kylling, tun, kalkun og sidst men ikke mindst ! du skal spise fedt .. du må ikke skære for langt ned på det .. det vil have en negativ effekt på dit vægt tab. (du kan evt. se i Fedt Faq'en hvilke fedtstoffer du kan bruge).

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=16818

I denne tråde fandt jeg frem til at jeg forbrander ca 2700kcal om dagen,

så jeg skal vel max spise for 2000kcal om dagen, og skal vel også have protein.

sidste gang jeg spiste protein sammen med kreatin tog jeg faktisk på. så hvor meget protein og hvor "ren" skal det være? (whey 80 eller 95?)

Link to comment
Share on other sites

Hvis det kun er fire uger, så er det da heldigvis til at se en ende på og så skal den bare have hele armen.

opskriften er jo enkel..Grønsager, grønsager og kylling eller kalkun.

Forbrænd mere en du indtager. Derfor kan du jo nok ikke komme helt udenom at tælle lidt kalorier.

Men et vægttab på 1/2 kilo om ugen vil nok være max.. Du har da ikke så meget at tabe af i forhold til din højde ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share