venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Hej

Nu vil jeg også være med :smile:

denne log skal hovedsageligt hjælpe mig selv med at holde styr på om det jeg rent faktisk forventer også sker

Jeg træner ca 3-4 gange om ugen

Jeg løber når vejret er til det ( har ikke kunnet piske mig selv ud på vejene den sidste måned)

Jeg er holdt op med at ryge for snart 3 mdr siden og er derfor blevet meget opmærksom på min kost (tog 3 kg på de første 6 uger)

Vægt 52

højde 161

køn. kvinde

Mit mål er.

At mindske min fedt procent inden sommer ( den er pt på 25 målt på en vægt)

At komme ud at løbe mindst en gang om ugen

At få mere styr på min kost.

Jeg bruger kost programmet krop og kost

jeg indtager ca 1800 kcal om dagen hvilket svarer ca til mit ligevægt indtag

(har ikke taget på med dette indtag i 4 uger)

Træning er ca sådan:

dag 1

ben,ryg, biceps og mave

dag 2

bryst,skulder. triceps og mave

håber loggen vil hjælpe mig til at holde fast i mine mål

Jeg har ikke særlig meget styr på det rent tekniske her på boardet med at smide links osv håber jeg lærer det med tiden.

I er alle velkomne til at komme med råd og bemærkninger her i min log

knus Duenn

______________________________

Nye Mål 2006

tilbage på rette spor med styrketræningen

tilbage på rette spor med kosten, mindre sukker, flere grøntsager, mere protein.

Duenn februar 06.

_____________________________________________________________

Update April 08

venter på indkaldelse til kiggert undersøgelse, efter styrt på ski.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning d 21-3

opvarmning

15 min på crosstrainer( var tæt på at dø i dag har lidt feber og ondt i halsen)

squat 2x15x20 kg ( er ved at lære teknikken)

leg press 15x40 kg

12x50 kg

leg ad 15x15 kg

12x20 kg

leg ab 15x20 kg

12x25 kg

pulldown 15x27,5 kg

12x32,5 kg

low row 15x20 kg

12x25 kg

arm curl 15x2,5 kg

12x5 kg

lower back 2x15x25 kg

abd crunch 3x15x22,5 kg

15x25 kg

rotary torso 2x15x20 kg

Alt i alt en ok omgang når jeg tager min fysiske tilstand med i betragtingen

:sun:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med loggen  :4thumbup:

Dejligt at se, at du er igang med at squatte - nu mangler du bare de to andre løft  :innocent:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

nej nej de "andre 2" er osse med jeg ku bare ik mere igår var totalt udbrændt og pjækkede fra DL og stiv benet, til gengæld har jeg ikke rigtig bænkpress men noget skrå bænkværk på, på dag 2

ps mange tak for svaret du er en guttermand.

Jeg er osse lidt fan af dig*LOL* Græmmer mig for vildt over at jeg ikke havdet tænkt på den mulighed ha ha

det der ligger lige for bla bla

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Velkommen, og tilykke med din nye log :4band: :cheer:

Den skal blive spændende at følge :smile:

Fedt at se at du squatter og dødløfter - respekt for det :devil::king:

-Alva

<{POST_SNAPBACK}>

mange tak og velkommen i min log Alva, du er mit forbillede *SS* men tror sgu ikke jeg når dine kilo lige med de samme avs der er lang vej derop, er kun ved at lære teknikken har indtil for 14 dage siden løftet stangen alene har nu fået lidt på og elsker det bare.:pumpin:

for ca 10 år siden trænede jeg i et rigtigt garage mandehørm center hvor jeg squattede i stativ og var ret stiv til det men det er sgu noget andet "at stå og flavre med den frit i luften" hvis du forstår

Duenn

Link to comment
Share on other sites

leg ad        15x15 kg

                 12x20 kg

leg ab        15x20 kg

                 12x25 kg

<{POST_SNAPBACK}>

Se lige her artikel på MOL.

Sorry. Det var lige for fristende, men du har sikkert dine motiver. :tongue:

I øvrigt flot program, der. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

HA HA HA du er nok i hopla hva

jo jo har meget fine motiver hmmm skal bare lige komme i tanke om dem

:blush:

bilder mig selv ind at de må være gode for et eller andet, har haft bækkenløsning hvis det siger dig noget ???? og jeg startede faktisk med kun at kunne presse 5 kg uha da, så jeg ved ikke om du kan gætte dig til hvilken ringe styrke jeg af og til kunne finde mig selv i....... ej det bliver sgu for lummert det her du må selv gætte resten af historien :w00t:

nyt mål : at begynde at træne ben i eks tårnet med tov... hva hedder de øvelser???

velkommen til min log iøvrigt

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med loggen og velkommen på MOL :bigsmile:

Og fedt, at du er holdt op med at ryge :4thumbup:

Det bliver sjovt at følge din log og se, om det fungerer med din kost og løbetræningen... Kan godt forstå, at du ikke har kunnet få dig selv pisket ud at løbe den sidste måneds tid.... Det har jo været pissehamrende koldt vildt længe! :blink::cold:

Link to comment
Share on other sites

>>jeanet og Danfanatiker<<

velkommen til min log

nu får jeg jo nærmest prætationsangst*GG*

løbepige bob bob selvom jeg elsker det for vildt tror jeg aldrig jeg kommer ud på længere distancer end 10 km tror simpelthen der er en fysisk blokering et sted *G*

til jer to Jeg er altså også fast læser af jeres log`s og er viiiildt imponeret over jeres aktivitetsniveau det er da for vildt som i spinner.

knus Duenn

Link to comment
Share on other sites

Er det denne her øvelse du træner?

CBHipAdduction.gif

Pas nu på, at du ikke ender i kosmetisk-træning-og-maskine-fælden som alt for mange piger ryger i. Ovenstående øvelse er spild af tid efter min mening.

Disse er langt bedre, og involverer flere muskler.

Squat BBFullSquat.gif

Step-up BBStepUp.gif

eller DBLunge.gif

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

JAA OK kosmetisk træning det lyder sgu ellers lidt små lækker, hvis man kunne stå hos slagteren og sige til fru jens " jo ser du jeg laver kosmetisk træning måske det var noget du kunne overveje" ej ok

step up ser lækker ud tror du jeg skal starte med stangen alene eller hvordan

mange tak fordi du gider tage dig tid til at komme med forslag

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

til jer to Jeg er altså også fast læser af jeres log`s og er viiiildt imponeret over jeres aktivitetsniveau det er da for vildt som i spinner.

<{POST_SNAPBACK}>

Hørte du det, Julie??? :bigsmile: Vi har en Spinningfan her... :wink:

Ang. det med løbet, så kender jeg kun alt for godt "blokeringen" ved de 10 km... Jeg har længe sagt, at jeg til enhver tid hellere vil cykle i 4 timer (også gerne 6 eller 8 timer) end at løbe 10 km... Løb er og bliver aldrig min stærke side, selvom der er "nogen", der har "store planer" med mig og mit løb... Altså bare fordi man de tre gange man stillede op til løbekonkurrencer blev 2. (2 gange) og 3. pige over målstregen, så behøver det ikke betyde, at man synes det er det bedste i verden at løbe... :raisebrow:

Men det ER dejligt at løbe, hvis man altså er er løbeform... derimod er det HÆSLIGT, hvis man føler benene er tonstunge og man ikke synes man kommer ud af stedet. :wink:

Edited by Jeanet1980
Link to comment
Share on other sites

Er det denne her øvelse du træner?

CBHipAdduction.gif

Pas nu på, at du ikke ender i kosmetisk-træning-og-maskine-fælden som alt for mange piger ryger i. Ovenstående øvelse er spild af tid efter min mening.

Ikke hvis man har dårlige knæ. :) :innocent:

Men squat og lunges er også rigtig godt som Hr. Kirchenbrandt skriver :)

Tak fordi du deler din træning med os Duenn

Link to comment
Share on other sites

Hej Duenn!

Inder- og yderlårsmaskinen er OK til genoptræning af fx bækkenløsning, men eftersom du kan løbe 10 km, så er du vist ude over dette :wink:

De (især inderlårsmaskinen) skal aldeles ikke overdrives, især ikke hvis man er i kalorieoverskud. Brede lår (hvadenten det er fedt eller muskler med lidt fedt udenpå) er altså ikke så kosmetisk igen (taler af erfaring :tongue: ).

Selvom jeg også har haft en del ballade med bækkenets store led, har jeg ikke rørt disse tingester de sidste 5 år :smile:

Link to comment
Share on other sites

JAA OK  kosmetisk træning det lyder sgu ellers lidt små lækker, hvis man kunne stå hos slagteren og sige til fru jens " jo ser du jeg laver kosmetisk træning måske det var noget du kunne overveje" ej ok

step up ser lækker ud tror du jeg skal starte med stangen alene eller hvordan

mange tak fordi du gider tage dig tid til at komme med forslag

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, begynd du bare med stangen alene, eller nogle håndvægte. Husk dog, at som med al anden vægttræning så skal du *øge* vægten, når du kan. Der er ikke megen fidus i at lave 10 x 20 step-ups med lyserøde barbievægte. :nonono:

AF --> du har ikke brede ben, men lækre ben. Der er en nuanceforskel. :blush:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning 23-3

opvarmning 10 min på cykel

Chest press 3x12x12,5 kg

BB incline bench 12x20 kg

10x20 kg

8x20 kg

Pectoral ab 2x15x12,5 kg

12x15 kg

10x17,5 kg

Shoulder press 15x7,5 kg

12x7,5 kg

Arm extension 15x12,5 kg

15x15 kg

12x17,5 kg

10x20 kg

Abdorminal crunch 3x 15x22,5 kg

1x15x25 kg

Rotary torso ( den pjækkede jeg fra og tog 2x10 sidebends i romerstolen)

Cardio 20 min på crosstrainer

Rigtig rigtig ok omgang

:banana::banana::banana:

Duenn

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

HA HA HA du er nok i hopla hva

...... ej det bliver sgu for lummert det her du må selv gætte resten af historien :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hopla er mit mellemnavn og for den gamle Rønne er intet for lummert. Det kan Jullen og Jeanette skrive under på. :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

HA HA HA du er nok i hopla hva

...... ej det bliver sgu for lummert det her du må selv gætte resten af historien :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hopla er mit mellemnavn og for den gamle Rønne er intet for lummert. Det kan Jullen og Jeanette skrive under på. :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

Dette er i sandhed korrekt... Rønne kan klare lidt af hvert dag (selvom han er godt oppe i årerne da og ikke ligesom vi andre påskelam) :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

HA HA HA du er nok i hopla hva

...... ej det bliver sgu for lummert det her du må selv gætte resten af historien :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hopla er mit mellemnavn og for den gamle Rønne er intet for lummert. Det kan Jullen og Jeanette skrive under på. :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

Dette er i sandhed korrekt... Rønne kan klare lidt af hvert dag (selvom han er godt oppe i årerne da og ikke ligesom vi andre påskelam) :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er desværre ikke længere et påskelam, selvom det lyder skønt, Jeg er vist nærmere ved at være Moder fåret, eller hvis jeg var en gris så var jeg soen argh ikke for fedt, godt jeg ikke er et svin da.

Jeg er 37 år men vil absolut ikke finde mig i at der skal være begrænsninger for mig af den grund... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

HA HA HA du er nok i hopla hva

...... ej det bliver sgu for lummert det her du må selv gætte resten af historien :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hopla er mit mellemnavn og for den gamle Rønne er intet for lummert. Det kan Jullen og Jeanette skrive under på. :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

Dette er i sandhed korrekt... Rønne kan klare lidt af hvert dag (selvom han er godt oppe i årerne da og ikke ligesom vi andre påskelam) :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er desværre ikke længere et påskelam, selvom det lyder skønt, Jeg er vist nærmere ved at være Moder fåret, eller hvis jeg var en gris så var jeg soen argh ikke for fedt, godt jeg ikke er et svin da.

Jeg er 37 år men vil absolut ikke finde mig i at der skal være begrænsninger for mig af den grund... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Stadig et påskelam Duenn. man skal være over de fyrre for at få en omgang aske fremfor peber og kanel :w00t:

Vi er alle lam :bowdown: øh :blink: hvad sker der lige med denne påskediskussion her. Ak ja det er hvad der indimellem sker i ens log hihi

God påske ven

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share