venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Tid til opdatering

Fredag d. 6-7-07

Styrke

Ryg

Røv

Ben

Biceps

Triceps

Tirsdag d. 10-7-07

Spinner 1 med Michael

Den time ku for min skyld godt ha varet for evigt, jeg havde simpelthen så meget energi, måske ikke så underligt eftersom jeg ingen cardio har lavet siden sidste tirsdag... :bigsmile:

Mave/ryg hold

25 min

Onsdag d. 11-7-07

Styrke

Triceps

Biceps

skuldre

Talje

Så nærmer ferien sig med virkelig hastige skridt, 3 arbejdsdage tilbage jubiii kan nærmest ikke vente længere, er ved at gå i vinter hi af det her møg vejr.Redaktionen på vores lokale avis har sgu også fået pip, deres vejr udsigt for idag lyder på 28 gr skyfrit og svag vind..... gid det var så vel.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 8 months later...

Hey

Længe siden :wub:

Ville ønske jeg var kommet for at skrive en masse fed træning ind, men sagen er den at jeg intet har lavet i 6 uger :sneaky2:

Var på den ellers fedeste skiferie med skøn sne og masser af sol, dejlig mand og fab vin, spa og mad, men men, havde et uheldigt styrt hvor jeg fik vredet mit venstre knæ udad, kørte videre på ski dagen efter med skinne på knæ, det gjorde godt nok lidt ondt, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud, og kørte lidt mere forsigtigt end ellers.

kom hjem igen og regnede "bare" med det var et forstrukket ledbånd og at jeg lige skulle holde mig i ro et par dage.... idiot mig... arbejder for fanden hos en fysioterapeut, burde for helvede da vide bedre...blev ved med at ha ondt hvergang jeg bare havde provokeret knæt en smule, og tolkede det igen selv som at det skulle ha lidt ro... Nå dage blev til uger, og først i fredags blev jeg undersøgt af fyssen som konstaterede minisk skade, så lige nu venter jeg på indkaldelse til ortopæd kir....gab.

skal igang med at styrketræne lidt inden en evt opp. spinning er udelukket pt..

Link to comment
Share on other sites

Er allerede meget mere positiv idag...godt man har et overvejende lyst sind..

Fik brev fra syghuset idag, kan komme til forundersøgelse d. 3/6 hmm hvilket så betyder jeg kan benytte mig af udvidet frit sygehus valg. Regner med jeg vælger Privat Hospitalet Valdemar i Ringsted, godt nok er der lidt ventetid, men de skulle også være gode... så kan jeg forhåbentligt snart komme videre med mit liv :bigsmile:

Aller første ting der skal overståes er due ungens konfirmation, næste søndag, skal bare kunne gå denne dag

Har lavet meget rolige Lunges på klude ala ski øvelse

Og vadet Slagelse rundt i Høje støvler :crazy: Ja ja smart var det ikke..

Link to comment
Share on other sites

:wub: Duenns log lever.. Hvor er det bare herligt at se, du er alive and kicking igen... Og nej det med at vade byen tynd i lange høje støvler, kan jeg kun give dig ret i... Var selv ved at komme afsted i de forkert i morges, men da jeg skal ud og gå en del efter arbejde, sååååå fik jeg hurtigt de flade dapper på igen...

NU må du ikke sådan forsvinde igen unge dame

Rigtig god weekend til dig.. :w00t:

Krammer fra Jullen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share