Gået i stå :( ?


djobo
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige lidt brug for et par gode råd om hvordan jeg kommer videre med mit vægttab.

Jeg har tabt 4 kg nu på ca 1 ½ md .. eller det vil sige. Jeg har faktisk kun tabt 4 kg de 2 første uger :( ! Jeg har kørt det samme indtil nu men det har bare ikke rykket sig yderligere end fra 91 kg?

Jeg tænkte på om det ville være en ide at tage proteinpulver samtidig med min slankekur? Men det ville vel betyde at jeg skulle spise mindre da en shake vist er på omkring 300 kcal.

Har tænkt på om der ligesom er noget der kan give et ekstra spark? altså noget som i har haft gode erfaringer med eller hørt om, f.eks te er det godt? eller nogle bestemte olier... et eller andet er desperat for at komme videre inden jeg bare smider håndklædet i ringen og opgiver :(

Jeg træner basketball 2 gange om ugen 1½ time + styrketræning 3 - 4 gange om ugen. Syntes da det er rimelig meget sport og spiser vel normalt sundt? min mor er vegetar så mit kødindtag er begrænset, kan det have en indflydelse?

HELP :blink:

Link to comment
Share on other sites

Wuat spiser for meget =( kan jeg ikke forstå, spiser havregryn med A38 til morgenmad og 2 - 3 rugbrød hen af dagen uden smør og alt det der :) og så Kylling og ris til aftensmad for det meste. :| sulter da ihjel hvis jeg skal tage mere mad væk

Link to comment
Share on other sites

Jeg har faktisk kun tabt 4 kg de 2 første uger

<{POST_SNAPBACK}>

De 4 kilo har helt sikkert ikke været fedttab alt sammen, mindst halvdelen har været vand. Så vægt-tabet kan meget vel være igang med at blive til fedt-tab, men kan jo så ikke registreres på vægten. Så du skal bare have tålmodighed og fortsætte som du er begyndt. :wink:

Edited by SELEX
Link to comment
Share on other sites

Nu er ris heller ikke lige det bedste når man er på diæt! De indeholder utroligt mange kcal pr 100 gram, og 100 gram ris er altså bare ikke meget, for slet ikke at tale om den ringe mæthedsfølelse.. mener der er 350 kcal i pr 100 gram :w00t: spis kartofler og grønsager istedet!

Link to comment
Share on other sites

Nu er ris heller ikke lige det bedste når man er på diæt! De indeholder utroligt mange kcal pr 100 gram, og 100 gram ris er altså bare ikke meget, for slet ikke at tale om den ringe mæthedsfølelse.. mener der er 350 kcal i pr 100 gram  :w00t: spis kartofler og grønsager istedet!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg havde da ellers hørt at vilde/brune ris skulle være ok når man er på diæt?

Link to comment
Share on other sites

de er bedre end hvide ris, men mener ikke der er så stor forskel i kcal indholdet, dog er næringsindholdet en del bedre, men det kan jo så at sige være irrelevant når vi snakker kcalindtag.

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan godt være at kalorieindholdet er det samme, men jeg synes at brune ris mætter mere end de hvide, og så spiser man jo ikke de samme mængder = færre kcal :4smartass:

Edited by Alva
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share