Robinho!


Xzebetz
 Share

Recommended Posts

Ja, nu så jeg med stor glæde Robinho's debut og må sige han er noget af en spiller.. Han kan sit kram.

Men er der et sted man kan hente eller se de klip fra hans introduktion? B.la. hvor han står og jonglere med bolden foran en masse real fans og presse?

P.s. Utroligt så meget en spiller kan betyde i en hold sport... Hele reals spil ændrede sig da han kom ind.. I øvrigt en lille lækker detalje han lavede, efter et par minutters spil, hvor han lobbede bolden over en spiller og greb den igen..

Glæder mig til at se deres næste kamp!

Link to comment
Share on other sites

Så også kampen i går og må sige jeg er meget imponerende, Real's spil ændrede sig fuldstændig ved indskiftningen af Robinho. Jeg tror virkelig at der er fremtids perspektiver i den knægt, han er jo kun 21.

Jeg var meget begejstret for en situation, hvor han snyder 3 mand og spiller Helguera fri.

Glæder mig allerede til hjemmekampen mod Celta Vigo.

Link to comment
Share on other sites

Så også kampen i går og må sige jeg er meget imponerende, Real's spil ændrede sig fuldstændig ved indskiftningen af Robinho. Jeg tror virkelig at der er fremtids perspektiver i den knægt, han er jo kun 21.

Jeg var meget begejstret for en situation, hvor han snyder 3 mand og spiller Helguera fri.

Glæder mig allerede til hjemmekampen mod Celta Vigo.

Ja, må erkende at jeg så ham første gang spille da Brasilien spillede intercontinental... Så havde kun hørt om ham pr navn.. Men da han kom ind igår blev jeg godt nok imponeret. Der var ikke noget med lige at spille sig ind i kampen.. Han var farlig hele tiden.. Og man kunne tydeligt se at Cadiz ikke vidste hvor de havde ham..

Synd Helguera ikke scorede.. Men ser frem til at se ham igen. Han er jo lyn hurtig. Og så er bolden jo som limet til hans fødder..

EDIT:

Har fundet det klip.. Var på reuters.. Troede han legede med bolden lidt mere end tilfældet var..

Edited by Xzebetz
Link to comment
Share on other sites

irriterende at jeg ikke kan tage kanal 5 mere..

spillede graver i øvrigt en god kamp? han blev jo skiftet ud til fordel for Robinho rimlig tidligt i kampen..

Nu opdagede jeg først de spillede 5 min før Graver blev udskiftet.. Og som jeg kunne forstå så var det ikke Gravers bedste kamp..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share