min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Tirsdagens træning:

Maxburner + Spinbasis blev slået sammen af instruktøren Lasse Sommer, og blev til ialt: 100 min.

Indlagt 15 min. pause da der kom nye med i 2. runde :4thumbup:

Vi kørte Tour etape og det var fedt !

:4thumbup: Resultaterne er delt op på 2 timer:

Maxburner 57 min.

Max puls: 94 %

Avg puls: 85 %

Kcal: 587

Fedt: 30 %

Spinbasis 43 min.

Max puls: 93 %

Avg puls: 78 %

Kcal: 381

Fedt: 40 %

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey PowerBaby - så er der gæster i din log :cool:

Hvis du gi'r kaffe - så gi'r jeg kage (eller appelsin - vi skal jo passe på kcal.indtaget :laugh: )

Hvad er det du arbejder med? OG hvordan går det med stress og depp'en?

Hvad angår din "diagnose" - så trøst dig med at det blot er en "diagnose" og at det ikke gør dig til en anden person end den du er - om du forstår.

Du kan jo evt. studere min gamle log hvor jeg sloges med stressen :wink:

Har også overvejet at starte en ny hvor jeg slås med vægten - den 4. log kunne så handle om hvordan man bliver fit til rolator-løbet ned på plejehjemmet :4thumbup:

Anyways - I'm here for ya' baby :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad betyder det ? :tongue:

Jeg glææææder mig også til vi ses i Horsens..... helt vildt... det bliver så fedt ! :w00t:

At køre i hegnet betyder, at man giver sig fuldt ud. Det er meget benyttet af fx Vivsen :superman::w00t: og nu også af undertegnede. Ja det bliver super fedt i Horsens. Glæder mig meget. :wub:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hey PowerBaby - så er der gæster i din log :cool:

Hvis du gi'r kaffe - så gi'r jeg kage (eller appelsin - vi skal jo passe på kcal.indtaget :laugh: )

Hvad er det du arbejder med? OG hvordan går det med stress og depp'en?

Hvad angår din "diagnose" - så trøst dig med at det blot er en "diagnose" og at det ikke gør dig til en anden person end den du er - om du forstår.

Du kan jo evt. studere min gamle log hvor jeg sloges med stressen :wink:

Har også overvejet at starte en ny hvor jeg slås med vægten - den 4. log kunne så handle om hvordan man bliver fit til rolator-løbet ned på plejehjemmet :4thumbup:

Anyways - I'm here for ya' baby :wink:

Hej Miss D

Du kommer bare... kaffen er lavet ! :w00t: kaffe er godt mere kaffe er mere godt.. men det er jo en hel anden snak :blush:

Kan du ikke linke den gamle stress log, så jeg kan læse lidt i den ? Stress er noget jeg slås meget med... min terskel er meget lav og jeg kan stresse over selv det mindste... til stor ærgelse for mig selv og min familie :dry:

Jeg er ved at være ok med tanke om min diagnose... den er der jo og jeg kan ikke komme af med den igen.. en personlighedsforstyrrelse er for life, så sådan er jeg bare... og sådan har jeg været så længe jeg kan huske tilbage...jeg skal bare øve mig i at takle mit liv... :blink:

Jeg er uddannet zoneterapeut, massør, auriculoterapeut og posturolog og har som sagt min egen klinik på 6. år. Hvis du læser min log her kan du se hvordan jeg i perioder kæmper lidt med at holde hovedet over vande...

Det er fedt du kigger forbi...jeg kigger også forbi din log hver dag... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Miss D

Du kommer bare... kaffen er lavet ! :w00t: kaffe er godt mere kaffe er mere godt.. men det er jo en hel anden snak :blush:

Kan du ikke linke den gamle stress log, så jeg kan læse lidt i den ? Stress er noget jeg slås meget med... min terskel er meget lav og jeg kan stresse over selv det mindste... til stor ærgelse for mig selv og min familie :dry:

Jeg er ved at være ok med tanke om min diagnose... den er der jo og jeg kan ikke komme af med den igen.. en personlighedsforstyrrelse er for life, så sådan er jeg bare... og sådan har jeg været så længe jeg kan huske tilbage...jeg skal bare øve mig i at takle mit liv... :blink:

Jeg er uddannet zoneterapeut, massør, auriculoterapeut og posturolog og har som sagt min egen klinik på 6. år. Hvis du læser min log her kan du se hvordan jeg i perioder kæmper lidt med at holde hovedet over vande...

Det er fedt du kigger forbi...jeg kigger også forbi din log hver dag... :4thumbup:

Så er det kaffetid igen :4thumbup:

Her er link tl min gamle stress-log: http://www.motion-online.dk/fora/index.php...topic=25541&hl= (håber jeg :dry: )

Jeg tror diagnoser er noget læger stiller for at gøre det nemmere for demselv. Jeg ved godt at man som klient/patient har det bedre med at sige "jeg fejler *diagnose*" fremfor at skulle forklare hvordan man har det hele tiden. Men jeg tror altså ikke man skal identificere sig med "diagnosen" - for så bliver man "fastlåst" (efter min mening). Livet er jo så meget andet også, ikk? :wink:

Jeg ved heller ikke hvordan man øver sig i at tackle sit liv - men terapi er helt klart en god ting - især hvis man finder en god en som forstår at rykke i en - ikke for meget og ikke for lidt (alt er en balancegang). Tit og ofte ender man jo i den samme hønsegård fordi man gentager sine mønstre - og der skal hjælp til så man både kan se sine mønstre og til at ændre dem.

Hvad er "auriculoterapeut" og "posturolog" ?? Det lyder meget fornemt - men jeg har aldrig hørt om det før?

Hvad angår klinik - så har jeg som sagt en aftale "ude i byen" hvor jeg kan få lov at låne et behandler rum mod at jeg passer telefonen et par timer om dagen - men skal lige ha detaljerne på plads - og så skal jeg ha en hjemmeside op og stå - men vil jo ikke sætte noget igang før jeg har en klinik-adresse.

Anyways - mit aller-aller-bedste råd mod stress er : DROP DEN DÅRLIGE SAMVITTIGHED!!!!!!!

Nåja - og så leve i nuet - bare være - ikke tænke så meget over fremtiden og "hva-nu-hvis'er".

Og så kan jeg VARMT anbefale den bog som hedder "lev i nuets kraft". Det er ikke en bog man læser på en søndag - det er en arbejdsbog - men der er mange guldkorn i :wink:

Knus herfra :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er "auriculoterapeut" og "posturolog" ?? Det lyder meget fornemt - men jeg har aldrig hørt om det før?

Hvad angår klinik - så har jeg som sagt en aftale "ude i byen" hvor jeg kan få lov at låne et behandler rum mod at jeg passer telefonen et par timer om dagen - men skal lige ha detaljerne på plads - og så skal jeg ha en hjemmeside op og stå - men vil jo ikke sætte noget igang før jeg har en klinik-adresse.

Anyways - mit aller-aller-bedste råd mod stress er : DROP DEN DÅRLIGE SAMVITTIGHED!!!!!!!

Nåja - og så leve i nuet - bare være - ikke tænke så meget over fremtiden og "hva-nu-hvis'er".

Og så kan jeg VARMT anbefale den bog som hedder "lev i nuets kraft". Det er ikke en bog man læser på en søndag - det er en arbejdsbog - men der er mange guldkorn i :wink:

Knus herfra :wub:

Ha ha, så fint er det nu heller ikke :laugh: auriculoterapien er den franske øreakupunktur og posturologi er en gren af auriculo, der arbejder med kroppens stilling.... ret opsigtsvækkende resultater på diskusprolapser og piskesmæld. Det bruges bla. på hospitalerne i frankrig og tyskland.

Det er da en fornuftig aftale du har der med lokaler, men kan du leve af det fra starten ? Der er jo desværre ingen ivæksætterydelse, hvordan starter du op rent økonomisk ?

Tak for linket og anbefalingen af bogen... jeg skal se på det :4thumbup:

Idag har jeg bare ligget ved vandet og daset. Jeg er ikke god til at sidde stille ret længe af gangen, men når jeg bliver placeret i omgivelser hvor jeg ikke KAN lave noget ja så laver jeg som regel heller ikke noget... så det virker at tage mig med til vandet eller sådan noget.... :smile:

Dårlig samvittighed.... hmm.... det tror jeg ikke er det der plager mig... i mit hoved er der så meget rod at det til tider er den eneste løsning for mig, for at føle at der er ro og styr på det, at være alt for aktiv, gøre skade på mig selv, søge kontrol, men det er jo "bare" min sygdom. Sådan har alle der fejler det jo.... vi skal bare lære at takle det bedre..

Jeg er helt tør i huden af alt det sol og saltvand.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:surrender:

Ja.. der har været stille her for mit vedkommende i de sidste 2 uger.... I know.... men livet har sin egen humoristiske måde at prikke til os på - og ja, det er så lige sket for mig - så derfor den lille pause :unsure: så må jeg se om jeg kan komme tilbage på pinden og ind i jeres bevisthed igen, så i får lyst til at besøge min lille beskedne log og give mig energi og positivitet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:4crutches: Argh !

Jeg har vildt hold i nakken..... !

Nå men jeg prøvede alligevel at komme afsted...

Lørdagens træning:

Maxburner v. Linda 53 min.

Max puls: 97 %

Avg puls: 83 %

Kcal: 521

Fedt: 35 %

En ok god time på trods af min nakke. Det var lidt svært at holde koncentrationen dog.... av av... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner v. Linda 53 min.

Max puls: 96 %

Avg puls: 84 %

Kcal: 528

Fedt: 30 %

Linda kørte igen idag, en rigtig fed time ! Den pige bliver bare bedre og bedre... :superman: På nuværende tidspunkt er hun den bedste instruktør i centret :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Det kan vist også ses på mine træningstimer :crazy: jeg er ikke helt rask for tiden men Lindas timer prioriterer jeg meget højt... så hellere satse på dem end de andre... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner v. Søren 56 min.

Max puls: 94 %

Avg puls: 83 %

Kcal: 552

Fedt: 35 %

Det er dejligt at komme i gang med træningen igen :bigsmile: og idag var benene rigtig gode... faktisk så gode at jeg, på trods af at jeg kørte godt til, ikke kørte flad efter de to timer her..... synes ellers jeg gav den gas :superman: men det er kun dejligt.... så er formen ikke helt forsvundet over sommeren :blush:

Spin Basix v. Jette 44 min.

Max puls: 89 %

Avg puls: 81 %

Kcal: 415

Fedt: 35 %

Jettes time supplerede Søren rigtig godt. Hvor Sørens var ræs og intervaller var denne med Jette mere udholdenhedsorienteret med lange pas med ikke meget belastning og højt tempo :4thumbup: skønt med to så forskellige timer efter hinanden..

Jeg nød virkelig træningen idag.... benene var super og humøret skønt... glæder mig allerede til næste tirsdag med to timer i træk :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner v. Mugge 56 min.

Max puls: 94 %

Avg puls: 81 %

Kcal: 534

Fedt: 35 %

Det er rigtig lang tid siden jeg har kørt med Mugge... så det var skønt med en god instruktør ved roret igen :4thumbup:

Spin Basis v. Mugge 44 min.

Max puls: 92 %

Avg puls: 79 %

Kcal: 398

Fedt: 40 %

En ren interval time :crazy: hård men fed !

Det var nogle gode timer.. og jeg svedte meget ! Da jeg kom hjem gik jeg helt kold og måtte tage noget salt og godt med vand. Her dagen efter har jeg det fint igen....

Link to comment
Share on other sites

WOW ! Da jeg kom ned i centret her til morgen til min faste lørdags træning, blev jeg mødt af en overraskelse. Alt var blevet flyttet rundt og alt stod mellem hinanden. :blink: Spinning- og aerobiclokalet var flyttet 2 etager ned og alt stod råt... kaos var min første tanke men efter en forklaring, fik jeg tingene på plads.... VI SKAL HAVE NYT CENTER !!! Centret skal lige stå lidt rodet i 3 måneder og derefter flytter de og vi kommer ned i et 3 etagers splinternyt center ! :4thumbup:

Jeg glæder mig allerede helt vildt..... der bliver en stor aerobic sal, et stort spinning lokale og nye faciliteter overalt... :w00t: NU MÅ DET GODT BLIVE DECEMBER !!!

Nå men jeg må vel hellere få lørdagens træning skrevet ned....

Lørdagens træning:

Maxburner v. Linda 53 min.

Max puls: 93 %

Avg puls: 81 %

Kcal: 501

Fedt: 35 %

BodyPump 59 v. Linda 58 min.

Max puls: 83 %

Avg puls: 67 %

Kcal: 383

Fedt: 50 %

Det var nogle gode timer idag, selvom det var midt i en "byggeplads"... Hyggesnakkede med Linda i omklædningen :blahblah: videre på Jensens med den bedre halvdel :wub: og have salatbar (er på kur :cry3: ) og hjem og slappe af... mindre stop i H&M efter nye træningsbukser. De har gode bukser til fornuftige priser :4thumbup:

:cry: Er i helt holdt op med at kigge herind ?

Link to comment
Share on other sites

WOW ! Da jeg kom ned i centret her til morgen til min faste lørdags træning, blev jeg mødt af en overraskelse. Alt var blevet flyttet rundt og alt stod mellem hinanden. :blink: Spinning- og aerobiclokalet var flyttet 2 etager ned og alt stod råt... kaos var min første tanke men efter en forklaring, fik jeg tingene på plads.... VI SKAL HAVE NYT CENTER !!! Centret skal lige stå lidt rodet i 3 måneder og derefter flytter de og vi kommer ned i et 3 etagers splinternyt center ! :4thumbup:

Jeg glæder mig allerede helt vildt..... der bliver en stor aerobic sal, et stort spinning lokale og nye faciliteter overalt... :w00t: NU MÅ DET GODT BLIVE DECEMBER !!!

Nå men jeg må vel hellere få lørdagens træning skrevet ned....

Lørdagens træning:

Maxburner v. Linda 53 min.

Max puls: 93 %

Avg puls: 81 %

Kcal: 501

Fedt: 35 %

BodyPump 59 v. Linda 58 min.

Max puls: 83 %

Avg puls: 67 %

Kcal: 383

Fedt: 50 %

Det var nogle gode timer idag, selvom det var midt i en "byggeplads"... Hyggesnakkede med Linda i omklædningen :blahblah: videre på Jensens med den bedre halvdel :wub: og have salatbar (er på kur :cry3: ) og hjem og slappe af... mindre stop i H&M efter nye træningsbukser. De har gode bukser til fornuftige priser :4thumbup:

:cry: Er i helt holdt op med at kigge herind ?

:nonono: Nope vi kigger stadig med :w00t: Hils dem lige og ønsk tillykke m det nye FitnessX :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share