Albanien-Tyrkiet


hotgym
 Share

Recommended Posts

Ja, hvad siger i gutter?

Danmark er afhængig af, at Tyrkiet taber point mod albanerne.

Hvad tror i det bliver?

Har albanerne en chance mod et tyrkisk hold, som spillede verdensklasse bold i begge kampe mod Danmark?

Personligt tror jeg ikke på det. Tyrkerne har også Basturk og Emre klar, mangler dog Sukur og Fatih Tekke som dannede angrebsduo mod Dk. I stedet spiller Nihat og topscoreren i bundesligaen Halil Altintop i front!

Link to comment
Share on other sites

Ja, hvad siger i gutter?

Danmark er afhængig af, at Tyrkiet taber point mod albanerne.

Hvad tror i det bliver?

Har albanerne en chance mod et tyrkisk hold, som spillede verdensklasse bold i begge kampe mod Danmark?

Personligt tror jeg ikke på det. Tyrkerne har også Basturk og Emre klar, mangler dog Sukur og Fatih Tekke som dannede angrebsduo mod Dk. I stedet spiller Nihat og topscoreren i bundesligaen Halil Altintop i front!

Tør slet ikke at gætte :tongue:

Er der nogle der ved hvornår kampen spilles, i forhold til os?

Er det efter vores kamp, eller før os?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror heller ikke på det. Tyrkiet skal vinde, Albanien har intet at spille for. It's not gonna happen. Uanset hvor mange eventuelt skadede spillere Tyrkiet end måtte have, så er der motivationen til forskel. Måske er der et ultraspinkelt håb, at Albanien slipper alle tøjler og spiller fuldstændigt frigjort, og at Tyrkiet får gummiben/bliver frustrerede, but it's one in a million. Jeg tipper en komfortabel tyrkisk sejr.

Jeg ville bare ønske at Danmark havde fundet formen noget tidligere, for de har vitterligt (for nu at bruge et Olsensk udtryk) vist fine takter på det seneste. Det danske hold bliver savnet ved VM-slutrunden :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Tyrkiet snublede jo så sent som i kvalifikationen til EM, hvor de tabte til letland. Dog burde de jo selvfølgelig kunne flæske Albanien, specielt når tyrkiet stiller i en stærkere opstilling end mod Danmark.

Desuden sidder ham den albanske midtbane spiller fre Marseille ude med en skade, læste jeg et sted

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror heller ikke på det. Tyrkiet skal vinde, Albanien har intet at spille for. It's not gonna happen. Uanset hvor mange eventuelt skadede spillere Tyrkiet end måtte have, så er der motivationen til forskel. Måske er der et ultraspinkelt håb, at Albanien slipper alle tøjler og spiller fuldstændigt frigjort, og at Tyrkiet får gummiben/bliver frustrerede, but it's one in a million. Jeg tipper en komfortabel tyrkisk sejr.

Jeg ville bare ønske at Danmark havde fundet formen noget tidligere, for de har vitterligt (for nu at bruge et Olsensk udtryk) vist fine takter på det seneste. Det danske hold bliver savnet ved VM-slutrunden :crybaby:

Albanien har lige så meget at spille for, som de altid har haft. De kan måske ikke gå videre fra puljen, men det har de heller ikke på noget tidspunkt haft muligheden for. Tror de vil slutte af med et godt resultat. Det vil også lune godt med point til verdensranglisten :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er da klart en fordel for Albanien, at Tyrkiet har alt at tabe! Tyrkiet SKAL vinde kampen, og det medfører utvivlsomt et stort pres på spillerne.

Endvidere har Albanien, som også bliver nævnt, egentlig aldrig haft noget at spille for, så intet nyt der.

Men tror nu tyrkerne vinder alligevel. Der er simpelthen klasseforskel på de to hold!

Tilslutter mig Clayman. Tyrkiet og Danmark fortjener begge en plads i VM.

Link to comment
Share on other sites

Tror desværre også at Tyrkiet vinder og dermed går videre, men ikke uden en hård kamp mod albanien, som jeg mener er ret farlige! Og selvom de ikke har det vilde at spille for, har INGEN lyst til at gå ud og blive verdens kendt på en gang lortebold hvor de taber 5-0! Tror de giver sig 100% såvel som tyrkerne gør det... desværre!

DK har sq fortjent at gå videre.. godt nok har vi spillet ringe, men hledet har sq heller ikk været med os! :sneaky2:

Desuden vil jeg også gerne vide hvornår Tyrkerne spiller.. har været inde på fifa's site, men kan ikk helt finde ud af det, for det er jo de respektive landes lokale tider! Vi spiller kl 22 (kl 18 DK tid), og der står kl 18 hos tyrkerne og de spiller vel i ALbanien? -ikk? Dvs albanansk tid :tongue:

Men hvor meget er de bagud i forhold til Kazaksthan!? :blink:

KOM NU I SKIDE ALBANANER!!! :cooldance:

Edited by Lasse T
Link to comment
Share on other sites

På www.bold.dk har de normalt en opdateret liste med tidspunkter. Tror desværre også Tyrkiet vinder - måske kan Albanien knibe en uafgjort hjem . En skam for DK hvis det ikke lykkes - formkurven har været kraftigt stigende på det sidste men måske for sent.

Link to comment
Share on other sites

På www.bold.dk har de normalt en opdateret liste med tidspunkter. Tror desværre også Tyrkiet vinder - måske kan Albanien knibe en uafgjort hjem . En skam for DK hvis det ikke lykkes - formkurven har været kraftigt stigende på det sidste men måske for sent.

TANK JYU!

Har lige tjekket bold og det svarer til kl 18 dk tid Tyrkie vs. Albananien! så det blir nok noget nær de mest spændende 2 timer i mit liv :tongue:

Link to comment
Share on other sites

fra www.tips.dk

Kom så, Albanien!

Onsdag er dagen, hvor vores rød-hvide hjerter banker for Albanien. Vi skal dog selv lige et smut forbi Kasakhstan og snuppe de tre point, hvis drømmene om VM skal opfyldes.

Uha, det bliver en spændende fodboldaften. Klokken 18.00 fløjtes der op til drama i både Kasakhstan og Albanien. Vi skal altså vinde og samtidig håbe, at albanerne tager point fra tyrkerne.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

De seneste 3 opgør de to hold har haft i albanien har tyrkerne ikke vundet

Mig bekendt, er det kampe spillet flere årtier siden. Så det kan man ikke bruge til noget!

Generelt er sådanne statistikker fuldstændig ubrugelige, da det er dagsformen, og ikke en eller anden kamp som er spillet for flere år siden som tæller! Fakta er, at Tyrkiet er flere klasser over det albanske hold. Men fodbold er fuld af overraskelser. Det er muligheden.

Lasse T> Slår Dk ikke Kasakhstan, fortjener de heller ikke at spille VM, længere er den ikke.

Godt nok skrev jeg tidligere, at fodbold er fuld af overraskelser, men Kasakhstan er simpelthen så ringe, at et middelmådigt 2. divisions hold fra den hjemlige liga, kan spille lige op med dem!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share