Maraton spinner i KBH


caNInen
 Share

Recommended Posts

Klart klart Spokie, men det vigtigste er ligesom alllllllllllllllt det andet der lige skal til også for at få sådan et event op at køre....Og især hvis det hele skal forelægge til et afterNewyear-event...ikke.. I er så søde I Cph'er...Tager alting så let. Det kunne vi jyder faktisk lære noget af...Her skal alting være så f....seriøst... :sneaky2: (lige en lille opsang til mange jyder) :4thumbup:

Well, nu skal vi ikke sælge skindet, før bjørnen (eller caNInen) er skudt - så det med at tage tingende let eller ej, kan vi tale om når vi skal evaluere - for det skal vi :4thumbup:

Kender også tre andre fantastiske emner, der vil dø for at komme med som presenters (og som kan matche selv de bedste)

Kunne du og RikkeKim ikke være rigtig søde (læs:tage ansvaret for), og finde ialt 12 seje jyde instruktører?

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kanin>> jeg ved faktisk ikke det med at køre - SATS tager normalt en bondegård for prøvetimer, men nogle gange kan man slippe folk ind - har dog ikke prøvet i Parken.

Jeg har IKKE faste timer i Parken, kører kun som afløser der (suk). Derimod ligger de fleste af mine timer som "elev" der... fordi det er det sted med den bedste atmosfære m.v.

Dermed ikke sagt at Parken er bedste sted hvad selve lokalet og faciliteter angår, jeg mener at både FitnessDK og Hardwork har langt federe spinninglokaler - med lysshow, god akustik osv osv. Sådan noget findes slet ikke i Parken.

Danf>> jeg er helt enig i at det er "nice to have" og at de andre ting skal på plads først. Men hvis man ved at det er relativt enkelt at smække en projektor op, ville det da være surt ikke at lege lidt med det.

Der findes nogle gode programmer der kan mixe audio og video så billeder på skærmen skifter alt efter hvad musik der spilles osv osv - kunne sgu være sjovt at lege lidt med det.

Desuden er jeg IKKE god, arbejder på det men puha det er sgu svært.

Godtnok er der sket alverden de sidste 2 måneder, men jeg er stadig på begynderniveau som instruktør.

Det kan naturligvis nå at ændre sig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har allerede fundet de 12 potentielle emner, men om de tre af dem kan, det ved jeg så ikke endnu...Men det er en flok dygtige rutinerede instruktører, som kan levere en perfekt cykel vare :devil:

Der er ikke et øje tørt...

tusinde tak!

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
NYT LOCATION HELLLOOOOO.. Der må da være et sted, der kunne være interesserede i lidt publicity og som kan samle en håndfuld cykler sammen på øen... :raisebrow:

behøver det et vare i 24 timer, kan prøve at høre hvad det ville koste i sats vesterbro, men må have mere konkrete detaljer.

Og hvad koster det at deltage og får instruktørerne løn???.

Og hvor mange instruktør mangler i :blink:

Link to comment
Share on other sites

behøver det et vare i 24 timer, kan prøve at høre hvad det ville koste i sats vesterbro, men må have mere konkrete detaljer.

Og hvad koster det at deltage og får instruktørerne løn???.

Og hvor mange instruktør mangler i :blink:

Næææ et 12 timers kunne skam være fint at starte på... :4thumbup: Instruktørerne stiller op af egen fri vilje. Man gør det jo fordi man æææælsker at spinne...ikke? Jeg har da ihvertfald 12 styks som gerne vil, så er det bare at finde 12 fra øen, det burde vel ikke være noget problem.

Link to comment
Share on other sites

Næææ et 12 timers kunne skam være fint at starte på... :4thumbup: Instruktørerne stiller op af egen fri vilje. Man gør det jo fordi man æææælsker at spinne...ikke? Jeg har da ihvertfald 12 styks som gerne vil, så er det bare at finde 12 fra øen, det burde vel ikke være noget problem.

Jeg kan let skaffe nogle... vil nok også godt selv :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share