Energiberegner forkert!


Madskulinus
 Share

Recommended Posts

Har netop prøvet sidens nye energiberegner. - Har være helt ærligt med mine daglige aktiviteter osv; 8 timer stående arbejde, 2 timers styrketræning. 1½ times cykling, 1 times hjemligt arbejde, 4 timer på sofaen, 7 timers søvn.

I følge beregneren ligger mit daglige energibehov således på ca 23000 KJ! Det virker helt vildt og kan da ikke passe. Andre med samme erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

Styrkertræner 1 time, er cykelpostbud og slapper ellers godt af når jeg kommer hjem fra arbejde.

Vil skyde på mit energiforbrug er omkring de 4000kcal eller cirka 19000kJ.

Så det er jo nok ikke meget ved siden af, med den ekstra intense træning du stiller for dagen ;)

Link to comment
Share on other sites

Styrkertræner 1 time, er cykelpostbud og slapper ellers godt af når jeg kommer hjem fra arbejde.

Vil skyde på mit energiforbrug er omkring de 4000kcal eller cirka 19000kJ.

Så det er jo nok ikke meget ved siden af, med den ekstra intense træning du stiller for dagen ;)

min cykling er transportcukling men med god fart og meget bakket... Mit arbejde er som kok så jeg render rundt i ca 7-8 timer hver dag, for dernæst somskrevet at cykle til træning...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share