Vægøgning i muskler


BSK
 Share

Recommended Posts

Hej ..

Jeg er en af de mange piger der synes at inden bikinitiden skal der smides nogen kilo.

Jeg er 168 høj og vejer pt. 59 kg... Hvor meget vil i mene jeg skal tabe for at det er pænt ?

Nu er jeg så begyndt på kur og har øget min træning, men dog kun de sidste 14 dage. hvor jeg har trænet ca 6-7 gange, men alligvel har jeg taget et kilo på.. ( Har trænet ren styrketræning, dog med ca. 20 min cardio pr gang)på trods af at have fulgt en kur til punkt og prikke..

Kan man godt tage på i muskler allerede efter 14 dage? Eller må jeg bare indse jeg skal spise endnu mindre?

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange gange har du vejet dig i løbet af de 14 dage?

Vejer du dig samme tidspunkt på dagen (morgenen er det mest stabile)?

Husk at din vægt kan svinge et par kg med din cyklus.

Det jeg prøver at sige, er at du måske slet ikke har taget et kg på, men at det bare er udsving.

Man kan godt tage på i muskelmasse efter 14 dage, men næppe et helt kg og slet ikke for en pige.

Som tjr også siger er det meget svært at sige, hvor meget der skal tabes. En given vægt kan jo sidde meget forskellig fordelt afhængig af personen. Med din højde og vægt kan jeg dog næppe forestille mig der er mere end 5kg.

Så lige i første omgang her ville jeg foreslå dig at slå kold vand i blodet og lav være med at sulte dig selv.

Ved du hvor mange kalorier din kost indeholder pr dag, og hvad består den af?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share