Træning i og omkring Vanløse


Laioz
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er lige flyttet til Vanløse og skal til at starte op på træningen igen efter et års tid. Jeg har læst en tidligere tråd fra Vanløseegnen, men har et spørgsmål angående et andet center, nemlig Grøndals Centeret.

Såfremt du/I har prøvet styrketræningen i det center, må I meget gerne skrive tilbage om priser, udstyr og generelle forhold.

På forhånd mange tak.

- Henrik

Link to comment
Share on other sites

Jeg bor selv i Vanløse og stod i samme situation sidste år. Var forbi Grøndals Centret og se på LA Fit men det var godt nok dårligt, så det ud til. Så så jeg på styrkeløft-rummene, hvor jeg tidligere har trænet da jeg spillede amerikansk fodbold, men de var rimelig hærgede i forhold til IK99 på Østerbro, hvilket er det sted jeg har valgt at træne da det er godt og billigt.

Ellers er der Nautilus ved nørrebro som jo også er ret tæt på.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige set på Nautilus' hjemmesiden, og de tager 375,- pr. mdr. Det er for dyrt i forhold til både Gladiator Gym og det på Bogholder Allé.

Lyder som om Grøndal ikke kan anbefales, så det vil jeg ikke bruge kræfter med. Skal være forholdsvist pænt, med plads til både dødløft og squat.

Tak indtil videre!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige set på Nautilus' hjemmesiden, og de tager 375,- pr. mdr. Det er for dyrt i forhold til både Gladiator Gym og det på Bogholder Allé.

Lyder som om Grøndal ikke kan anbefales, så det vil jeg ikke bruge kræfter med. Skal være forholdsvist pænt, med plads til både dødløft og squat.

Tak indtil videre!

Hvis det netop er squat og dødløft så er KSK jo netop stedet! Hærget synes jeg sgu ikke det er, har selv været medlem der og der er alt udstyr som er nødvendigt og det er billigt

Men selvfølgelig har du fine fornemmelser så er det måske ikke noget for dig, der blir nemlig IKKE vasket gulv og tørret støv af hverdag :laugh:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share