Er denne kostplan ok?


STAUBER
 Share

Recommended Posts

hvis jeg var dig, ville jeg skære lidt ned på løbeturene og begynde at styrketræne 2-3 gange om ugen. større muskler = større forbrænding. og så ser det også pænere ud :4thumbup:

og så er det også en god idé med nogle flere måltider, tre om dagen er alt for lidt. 5-6 måltider spredt ud på dagen er langt bedre. så har din krop hele tiden energi, du går ikke og er sulten imellem måltiderne, og du får ikke så store portioner, at kroppen ikke kan bruge al energien og i stedet lagrer i fedtdepoterne.

husk i øvrigt, at løber du for at tabe dig, er det bedst at løbe, når dine energidepoter er tættest på at være tomme, det vil (nok) sige om morgenen.

og husk at få din skønheds/restitutionssøvn, hvad laver du oppe på denne tid af døgnet!? :P

Tjaa.. jeg styrketræner også lidt, armbøjninger og mavebøjninger :b .. 30 arm. om dagen, altså hver dag, strækker også ud efter jeg har været ude og løbe .. og løber jo om aftenen, to timer EFTER jeg har spist og spiser intet bag efter .. hmm, hva jeg laver så sent oppe? :b var hjemme hos en v eninde =D

Link to comment
Share on other sites

Så dvs. hvis jeg ville tabe mig skal jeg løbe om morgenen?

Altså jeg har tabt mi 22 kilo. ved at løbe om aftenen og spise varieret? Hmmmmmmm

Nu har jeg læst denne tråd igennem samt set billeder af STAUBER og udfra hvad jeg kan se og læse virker det til at du, Stauber, er ved at udvikle en spiseforstyrrelse! Du er meget tynd på dine billeder og du beskriver ofte din dårlige samvittighed samt frygt for at tage på. Det virker som om at dit forhold til mad og motion er ved at komme ud på et sidespor.

Ingen tvivl om at du har opnået et meget flot vægttab, men du mangler en eller anden til at fortælle dig hvornår det er nok. Det mener jeg at det er! Du er slank og i virkelig god form, men du er kun 14 år og at tælle kalorier med så stor en nøjagtighed tror jeg ikke er sundt for dig. Det kan være et supergodt redskab til vægtregulering, men jeg tror bare at det ville være bedre for dig at tage det hele lidt mere på slum over en periode således at du ikke får den ekstreme fokus på dit kalorieindtag.

Det er kun mine personlige tanker og følelser efter at have læst tråden der er beskrevet ovenfor. Jeg har absolut ikke til hensigt at dømme dig eller sygeliggøre dig, men mine indre alarmklokker ringer bare.

Held og lykke fremover.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg læst denne tråd igennem samt set billeder af STAUBER og udfra hvad jeg kan se og læse virker det til at du, Stauber, er ved at udvikle en spiseforstyrrelse! Du er meget tynd på dine billeder og du beskriver ofte din dårlige samvittighed samt frygt for at tage på. Det virker som om at dit forhold til mad og motion er ved at komme ud på et sidespor.

Ingen tvivl om at du har opnået et meget flot vægttab, men du mangler en eller anden til at fortælle dig hvornår det er nok. Det mener jeg at det er! Du er slank og i virkelig god form, men du er kun 14 år og at tælle kalorier med så stor en nøjagtighed tror jeg ikke er sundt for dig. Det kan være et supergodt redskab til vægtregulering, men jeg tror bare at det ville være bedre for dig at tage det hele lidt mere på slum over en periode således at du ikke får den ekstreme fokus på dit kalorieindtag.

Det er kun mine personlige tanker og følelser efter at have læst tråden der er beskrevet ovenfor. Jeg har absolut ikke til hensigt at dømme dig eller sygeliggøre dig, men mine indre alarmklokker ringer bare.

Held og lykke fremover.

Jeg har fået det at vide mange gange, min mor har sagt jeg skal stoppe, alle siger jeg skal stoppe.. Men jeg har lovet mig selv 46 kilo. vil jeg ned på, og så er jeg done. Så siger min mor, Nej du blir hvor du er for når du kommer ned på 46 vil du sikkert længere ned.

Jeg har lavet amager' halshug på jeg blir på 46 og ikke tager mit kcal. indtag så højt.

Det er bare nu, jeg ville ned på det, og blive der og bare holde mig i form, og så vil jeg jo heller ikke løbe så langt som jeg plejer.

Jeg ved godt jeg kun er 14 år, og det er ret underligt.. Men hmm, ja..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået det at vide mange gange, min mor har sagt jeg skal stoppe, alle siger jeg skal stoppe.. Men jeg har lovet mig selv 46 kilo. vil jeg ned på, og så er jeg done. Så siger min mor, Nej du blir hvor du er for når du kommer ned på 46 vil du sikkert længere ned.

Jeg har lavet amager' halshug på jeg blir på 46 og ikke tager mit kcal. indtag så højt.

Det er bare nu, jeg ville ned på det, og blive der og bare holde mig i form, og så vil jeg jo heller ikke løbe så langt som jeg plejer.

Jeg ved godt jeg kun er 14 år, og det er ret underligt.. Men hmm, ja..

DU SKAL STOPPE!!!!

Det kan godt være at du når 46 kg, men den "indsats" du dagligt skal yde på at holde vægten der vil også være en kæmpe belastning for dig. Såvel psykisk som fysisk.

Søg professionel hjælp. Jeg tror denne tråd er et råb om hjælp, og hjælpen fås derude! Tal med din mor om det og vis hende denne tråd. Så må i sammen finde ud af hvad der skal gøres for at hjælpe dig, for du ved godt selv der er et problem og det er nu tid til at få hjælp.

Alt det bedste.

Link to comment
Share on other sites

DU SKAL STOPPE!!!!

Det kan godt være at du når 46 kg, men den "indsats" du dagligt skal yde på at holde vægten der vil også være en kæmpe belastning for dig. Såvel psykisk som fysisk.

Søg professionel hjælp. Jeg tror denne tråd er et råb om hjælp, og hjælpen fås derude! Tal med din mor om det og vis hende denne tråd. Så må i sammen finde ud af hvad der skal gøres for at hjælpe dig, for du ved godt selv der er et problem og det er nu tid til at få hjælp.

Alt det bedste.

Hmm.. :/

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. :/

Kom så girl. Hent din mor her ind til skærmen og vis hende hvilke tanker det er du går med. Et internetforum er ikke stedet hvor du kan få den hjælp du har brug for.

Det er NU og det ved du godt.

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Kom så girl. Hent din mor her ind til skærmen og vis hende hvilke tanker det er du går med. Et internetforum er ikke stedet hvor du kan få den hjælp du har brug for.

Det er NU og det ved du godt.

Jamen.. jeg har snakket med hende om det, og hun siger bare hun ville tilkalde sunhedsplerjsken eller hva det nu hedder z:

Hun ved godt jeg vil ned på 46 kilo. Og hun kan jo faktisk ikke gør noget for at stoppe mig..

Kan ikke gøre for mine tanker er sådan. /= ?

Link to comment
Share on other sites

Ja det tror jeg faktisk at jeg ville..

Jeg vil tilslutte mig dem der siger du har brug for hjælp, dine 102 indlæg på under 24 timer vidner tydeligt om at du har brug for kærlige mennesker der tager dig hånden og får snakket ting igennem med dig.

Hvis din mor og folk der holder af dig siger du skal stoppe, hvorfor er det så du synes du skal blive ved?. Alle der ser de billeder der vil synes du er alt alt alt alt for tynd.

Håber virkelig du overvejer tingene.

Venligst HurriKN

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tilslutte mig dem der siger du har brug for hjælp, dine 102 indlæg på under 24 timer vidner tydeligt om at du har brug for kærlige mennesker der tager dig hånden og får snakket ting igennem med dig.

Hvis din mor og folk der holder af dig siger du skal stoppe, hvorfor er det så du synes du skal blive ved?. Alle der ser de billeder der vil synes du er alt alt alt alt for tynd.

Håber virkelig du overvejer tingene.

Venligst HurriKN

Jeg ved enlig ikke hvorfor jeg bliver ved.. det er bare en syg vane!

Jeg ved det ik, det er bare det.. Jeg for det mega godt efter min løbetur og alt det jo.. Føler mig 'normal' efter sådan en tur..

Eller normal & normal..

Link to comment
Share on other sites

1 Hvem faen gider at være normal?

Hr og Fru flæskestegs gennemsnitsdansker er ikke mit ideal...

2 Få hjælp, de dygtigeste inden for ethvert felt har altid et solidt netværk. Hvis du skal blive den bedste til at leve dit liv, skal du også få et godt netværk der kan træde til.

Et internetforum er IKKE det rigtige sted at søge hjælp til så alvorlige potentielt livstruende problemer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share