Kom med et bedre pogram


ruby1312
 Share

Recommended Posts

ja jeg spiser jeg æder en del, og det er muskelmasse jeg har taget på i, men står stille i både styrke og krops-vægt nu derfor dette pogram hjælp

Hvis din vægt ikke stiger, så spiser du ikke nok. Så simpelt er det. Hvis du vejer 55kg og er 180cm høj, så kan du roligt smide 20kg mere på kroppen, over en længere periode selvfølgelig.

Du skriver samtidig, at du løfter mindre end 60kg i squat og dødløft. Så det er vist bare igang med en masse basisløft!

Til sidst, så skriver du også, at du har taget 10kg på det sidste år. Så må du godt nok have været tynd og at du idag vejer 55kg kan bare betyde helt alm. vægtstigning. De fleste tager jo på når de skyder i højden.

Hvis jeg skal opsummere:

SPIS, SPIS, træn og SPIS noget mere.

Vej dig, æd så 2500kcal om dagen den næste uge og vej dig igen. Hvis du har taget mere end et halv kg på, så spis lidt mindre næste uge. Tager du ikke på, så spis 3000kcal.

Skift over til et 5x5 fullbody med squat, dødløft, bænk, rows, og så måske incline, chin-ups og sådan lidt. Men ikke mere end 6-7 øvelser. Træn med simpel progression og så skal du se fremgang.

Link to comment
Share on other sites

ja jeg har været meget tynd, har lidt af anoraxi så min vægt har været helt nede på 28 kg. med en højde der sagde 179 cm, men der blev jeg også indlagt, men det at få lov at træne og især styrketræne fik mig til at blive rask og til at stige i vægt, ja og fik mig til at forstå hvor vigtig mad er for kroppen.

Jeg er lidt træt af at træne de basisøvelser, men har alligevel taget dem med i mit pogram, men syntes det er et rart pogram jeg har lavet, så kan jeg ikke køre den og hvis jeg nu er i kcal (går til diætist som laver en kostplan efter min fysiske aktivitet) vil jeg så ikke få mere masse på overkroppen ( 1 større rygvinger, 2 bredre ryg/skuller, 3 større "patter", 4 større arme, ja og så en sund ryg og ben)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share