24 timers marathon i FitnessX Randers


spinningstøsen
 Share

Recommended Posts

Hej tantor!

Jeg vil tro at holdet satser på kun at være tre personer, og jeg kunne forestille mig at de regner med at køre enten 3,3,2 timer eller 4 x 2 timer..... ( det gør vi ihvertfald på det hold jeg selv er en del af... )

Men jeg sender dem lige en sms om at du nok er frisk på deltagelse...

Det lyder da okay, og jeg er klar hvis i kan få det hele til at gå op.

Jeg høre lige nærmere.

:hehe: / Tantor

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det lyder da okay, og jeg er klar hvis i kan få det hele til at gå op.

Jeg høre lige nærmere.

:hehe: / Tantor

hej tantor!

nå, det virker desværre som om at det hold du skulle have været tredje mand på, trækker sig..... så hvis du evt. kan finde to andre, så er der nok en ledig cykel...

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke samle et hold, :blush: da der ikke er nogen der er så spinningtosset som mig i min omgangskreds, og nu er det for sent.

Hvis der nogen der mangler en mand på deres hold pga. afbud eller hvad ved jeg, så sig endelig til.

:hehe: / Tantor.

Hej Tantor

Vi har haft en afhopper på vores hold og er kun to tilbage - er du stadig frisk på 8 timer?

Du skal være meget velkommen.

Hilsen 2 tøser fra Valby

Link to comment
Share on other sites

Hej Tantor

Vi har haft en afhopper på vores hold og er kun to tilbage - er du stadig frisk på 8 timer?

Du skal være meget velkommen.

Hilsen 2 tøser fra Valby

Hey Tøser

Jo selvfølgelig er jeg frisk, men det er jo lige om snart :4thumbup:

Lad os få en snak om det.

:hehe: / Tantor

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :shades:Så er det lige ved og næsten....

Håndværkerne arbejder på højtryk for at blive klar til på lørdag... og vi andre glæder os helt vildt meget til at se Jer alle....

Klokken ca. 11.30 kigger Julemærkehjemmet i Hobro forbi, for at modtage den store check, hvilket vi håber, I er klar til at bakke op omkring... Pressen er kontaktet, men igen... hvem ved om de kigger forbi...

Til Jer fra Sjælland... så er vi klar til at tage imod Jer allerede fredag.... men ring lige for nærmere info til FitnessX Randers på 86384640...

SEE YOU ALL....

Fru FitnessX :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: 24 timers Marathon Spinning i FitnessX Randers er nu veloverstået....

Ømme og trætte ben har vi vist alle idag søndag, men det var det hele værd.... trods mange spurter, store bakker og stejle bjerge... så kom "næsten" alle igennem alle 24 timer... og mange tog en Xtra tur i den sidste time mellem 11-12. Tak for den stående indsats her - godt kæmpet....

1000 tak for den altid store opbakning til vores årlige arrangement - og 1000 tak til de mange frivillig instruktører, som endnu engang har været med til, at give os alle én på opleveren....

God undervisning, god stemning, god musik hele vejen igennem...

Håber I alle imorgen mandag vil "nynne" med på omkvædet: "Så er det, vi kan mærke at vi lever, så er det, vi kan mærke hjertet slår.... "

Billeder fra arrrangementet må I vente med til imorgen...

GOD NAT og sov godt - Håber vi ses igen til næste år....

:4thumbup: De bedste hilsner fra Jette & Søren FitnessX Randers :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et ønske til næste år:

ALMINDELIGE BODY BIKE CLASSIC-cykler i stedet for BB Open modellen.

Belastningsknappen på Open sidder i vejen for knæene :4crutches:

En skam at mange ikke kunne få deres pulsure til at virke, mig selv incl. Gad vide om dette er et problem i jeres nye lokaler til dagligt?

Men ellers tak for en superhyggelig (og hård) weekend :4thumbup:

Psychospinners og Cyclingspinners vender tilbage næste år! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et ønske til næste år:

ALMINDELIGE BODY BIKE CLASSIC-cykler i stedet for BB Open modellen.

Belastningsknappen på Open sidder i vejen for knæene :4crutches:

En skam at mange ikke kunne få deres pulsure til at virke, mig selv incl. Gad vide om dette er et problem i jeres nye lokaler til dagligt?

Men ellers tak for en superhyggelig (og hård) weekend :4thumbup:

Psychospinners og Cyclingspinners vender tilbage næste år! :superman:

Hej Hej..

Så må jeg desværre skuffe dig... Body Bike Classic er YT i vores center.... det er og bliver Open... og hvem ved, måske er der snart en Body Bike Open 2´er på vej.... Hvis dine knæ støder ind i belastningsknappen, så peger de vist ikke lige frem ???

Du får et mere jævnt tråd på de nye cykler - men som sagt før start - en anderledes oplevelse...

Det kan være de nye elektriske kabler, der driller pulsmålerne, men det er ikke noget, der genere os i det daglige, da vi kører spinning i vores kælder etage...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share