Træning til optagelse i Forsvaret


jelle
 Share

Recommended Posts

Hvor er det på forsvarets side man kan bestille de hefter med, løbetræning osv ???

evt et link ?

Jeg tror de har pillet dem ned igen, men de var heller ikke noget at råbe hurra for.

Lån istedet; ''løbeskolen" af Henrik Jørgensen, hvis du virkelig vil løbe efter nogle programmer, der er lavet af en person, der virkelig ved noget om løb.

Samtidig er bogen meget let og overskuelig i modsætning til fx politikkens store løbebog etc.

http://bibliotek.dk/vis.php?target[]=dfa&a...01961%2010%2010

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hej jelle

Så at du ville vide noget om astma ved jgk og session så ville bare lige hjælpe.

astma er ikke noget problem heller ikke ved jgk så længe der ikke tages noget medicin siger jgk ikke noget til det.

bare man lever op til deres krav.

Der findes nogle power breather som kan styrke ens lunger. nogle virker det på andre gør det ikke.

Held og lykke med at blive jæger engang.

Link to comment
Share on other sites

hej jelle

Så at du ville vide noget om astma ved jgk og session så ville bare lige hjælpe.

astma er ikke noget problem heller ikke ved jgk så længe der ikke tages noget medicin siger jgk ikke noget til det.

bare man lever op til deres krav.

Der findes nogle power breather som kan styrke ens lunger. nogle virker det på andre gør det ikke.

Held og lykke med at blive jæger engang.

Okay, fedt :bigsmile:

Disse power breather hvorn virker det ? og en lille forklaring vil os være super :4thumbup:

På forhånd tak

Jelle

Link to comment
Share on other sites

Man finder den der passer til ens lunger og så hver morgen og aften ånder man igennem maskinen hvor der er en belastning i som man så kan øge når det bliver for nemt på den måde øger man kroppens ilt optagning da dette er et problem med folk der har astma.

men de kan købes i de fleste løbe butikker så du kan prøve og snakke med dem om hvad der passer til dig og om du har brug for det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Et godt valg ved forberedelse til militæret er Crossfit. I dit tilfælde skulle du så kombinere det med orienteringsløb, march og noget svømning. Der er mange militær- og politifolk der bruger det med stor succes - jeg ved bl.a. at visse dele af NAVY Seals er begyndt på det. Hvis du vil høre mere eller har brug for praktisk introduktion til træningen er du velkommen til at sende mig en PM.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Man finder den der passer til ens lunger og så hver morgen og aften ånder man igennem maskinen hvor der er en belastning i som man så kan øge når det bliver for nemt på den måde øger man kroppens ilt optagning da dette er et problem med folk der har astma.

men de kan købes i de fleste løbe butikker så du kan prøve og snakke med dem om hvad der passer til dig og om du har brug for det.

Kan folk der ikke har astma, også bruge dem?

Link to comment
Share on other sites

Hej . Undskyld jeg tager et andet emne op - men det er noget jeg gerne lige vil vide :)

Er det muligt at komme i praktik i opklaringsbataljonen? Kan godt se at du har været i praktik på Bornholm, men jeg har været inde og kikke på forsvarets hjemmeside, og kan ikke finde noget om at man kan komme ind i praktik på bornholm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share