"Genoptræning"


young-one
 Share

Recommended Posts

hej... har pådrevet mig et brækket kraveben for ca. 2,5 måned siden som dog blev opereret og det gik godt.. men i de måneder har jeg ikk kunnet træne ret meget (heller ikke løb da stødene smertede) har dog cyklet en lille smule men har taget på, og har fået en lidt chuppy mave.. Før min skade havde jeg en pæn fedt% på 12-13 og en rimelig 6-pack.. Den er dog forsvundet lidt, og generelt har jeg mistet en del træning på de 2,5 måned..

mit spørgsmål er om nogle har været ude for det samme (eller bar andre venlige mennesker), som kan give råd til hvordan jeg starter ud med at træne styrken igen ? har forsøgt et par arm-strækkere, og få går også rimelig godt.. men er der noget jeg skal være opmærksom på (udover at lytte til smerten), eller skal jeg snakke med min læge om det ??

på forhånd tak

\young-one/

Link to comment
Share on other sites

Hej

Henvend dig til det hospital og snak med lægen der har "skåret" dig og hør om der er nogen form for restriktioner, han ved om nogen hvad der er lavet mm. Svært for andre at udtale sig om det præcist, uden at have set en operationsbeskrivelse.

Men ring imorgen, så får du et korrekt svar. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Henvend dig til det hospital og snak med lægen der har "skåret" dig og hør om der er nogen form for restriktioner, han ved om nogen hvad der er lavet mm. Svært for andre at udtale sig om det præcist, uden at have set en operationsbeskrivelse.

Men ring imorgen, så får du et korrekt svar. :4thumbup:

tak "romer" :bigsmile: , vil snakke med ham her på mandag (skal alligevel til tjeck)... tænkte nok det ikk var det nemmeste at svare på, men ville lig prøve herinde alligevel..

\young-one/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share