Brugt motionsudstyr


Brynello
 Share

Recommended Posts

Hvor meget vil du bruge?

Min umiddelbare fornemmelse er at det er for dyrt for de fleste at købe et tilstrækkelig godt løbebånd til hjemmebrug.

Jeg ville nok ikke kigge så meget på motorstørrelse, men mere på topfart og hvor meget hældningen kan justeres. Allervigtigst er det dog at prøve skidtet. Føles det solidt og som noget man ville have det godt med at bruge?

Hvor meget larmer det ikke mindst?

Find forskellige forhandlere og få prøvet nogle stykker.

Link to comment
Share on other sites

For 15.000 kan du købe dig 5-7 år i et fitnesscenter, hvor du også får andre maskiner, styrketræning mm. med i købet. Er der nogen specifik årsag til at du vælger at investere i et løbebånd fremfor f.eks. et fitnessmedlemsskab eller 15 par løbesko?

- hvis der er, er jeg iøvrigt enig med Max: prøv nogle forskellige så du har noget at sammenligne med og gå ud fra.

Edited by Vuffi
Link to comment
Share on other sites

Hej igen,

Min familiemæssige og arbejdsmæssige situation tillader desværre ikke en gang i motionscenter flere gange om ugen. Så mit valg er enten investeringen eller ikke være i form.

Hvorfor ikke bare løbe udenfor? Det er imo meget sjovere! Og det er jo ikke mere tidskrævende at løbe udenfor end det er at løbe inde!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share