Tennis


sultan
 Share

Recommended Posts

Dette er til alle...

Jeg mener der ligger mange penge i at spille på tennis hos de forskellige bookmakere hvis bare man sætter sig en smule ind i det, men da jeg ikke har tid til at sidde og se alle live kampe har jeg brug for et forum hvor man kan få et overblik over spillernes form pt, og gode expertbeskrivelser af kommende kampe... Er der nogen der kan hjælpe med det nu da de store turneringer snart starter... Kender en side men synes ikke der er så gode beskrivelser og ser ikke altid ud til at de har sat sig helt ind i det dem der skriver....

Dette kunne også være en opfordring til jer, hvis der sidder nogen af jer og ved en masse om tennis og følger deres form, hvornår de topper, hvad de satser på, er de trætte fra tidligere turneringer eller har i bare fiduser, så skriv endelig. Helst med forklaringer på hvorfor i tror på den ene frem for den anden.

Sultan

Link to comment
Share on other sites

Dette er til alle...

Jeg mener der ligger mange penge i at spille på tennis hos de forskellige bookmakere hvis bare man sætter sig en smule ind i det, men da jeg ikke har tid til at sidde og se alle live kampe har jeg brug for et forum hvor man kan få et overblik over spillernes form pt, og gode expertbeskrivelser af kommende kampe... Er der nogen der kan hjælpe med det nu da de store turneringer snart starter... Kender en side men synes ikke der er så gode beskrivelser og ser ikke altid ud til at de har sat sig helt ind i det dem der skriver....

Dette kunne også være en opfordring til jer, hvis der sidder nogen af jer og ved en masse om tennis og følger deres form, hvornår de topper, hvad de satser på, er de trætte fra tidligere turneringer eller har i bare fiduser, så skriv endelig. Helst med forklaringer på hvorfor i tror på den ene frem for den anden.

Sultan

Har du prøvet at google nogle sider? Hvis ja, så undrer det mig hvis du ikke er faldet over ATP Tennis som er ATP tourens officielle hjemeside, og som nok har de bedste stats.

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvet at google nogle sider? Hvis ja, så undrer det mig hvis du ikke er faldet over ATP Tennis som er ATP tourens officielle hjemeside, og som nok har de bedste stats.

Ja, kender selvfølgelig siden, og bruger den meget, men synes ikke altid jeg kan lure hvordan deres form er lige nu, for selv om man kan se seneste opgør med modstanderen og se hvordan det er gået i de seneste turneringer mangler jeg stadig noget om deres tilstand til turneringen, hvor meget de vægter den, om de er trætte fra den tidligere turnering, samt gode råd om odds-fiduser...

Sultan

Link to comment
Share on other sites

En tennis-spillers "form" kan næsten bedst læses i hvor vedkommende er placeret på ATP/WTA listen, samt seneste ændring af placering.

Ser vi bort fra undtagelsen omkring langtidsskadede spillere (de "beskyttes" i nogen grad på listerne), er listerne jo en pointliste udarbejdet over seneste 12 mdr.

Dvs du får en umiddelbart indikation af :

1) hvor god er spilleren (ranking)

2) hvordan er formen ændret i forhold til de andre spillere (ændring i position indenfor en kortere periode)

Jeg kan ikke umiddelbart set hvad der skulle være bedre til at give "formen" på en tennisspiller??

(medmindre du taler om fysiologiske form, Vo2max m.v.. )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share