Gammelt Arnold program


Ulle88
 Share

Recommended Posts

faldt lige over dette old school arnold program http://www.trulyhuge.com/news/tips63jb.htm. Overvejer lidt at starte på noget lign. da jeg for en stund har masser af tid til at træne..

Har trænet i 3 år, og kørt diverse 2 og 3 split programmer - samt lidt German Volume sidste år. Hvad synes i om programmet? er det fuldstændig overkill eller?

Link to comment
Share on other sites

faldt lige over dette old school arnold program http://www.trulyhuge.com/news/tips63jb.htm. Overvejer lidt at starte på noget lign. da jeg for en stund har masser af tid til at træne..

Har trænet i 3 år, og kørt diverse 2 og 3 split programmer - samt lidt German Volume sidste år. Hvad synes i om programmet? er det fuldstændig overkill eller?

Tror roligt du kan regne så godt som sikkert med at du render ind i skader pga overtræning og for høj belastning osv hvis du går i krig med det der...Den slags programmer kræver at ALLE faktorer er 1000 % på plads, og endda der er det ikk få alle. + en fyr som Arnold har jo os haft fingrene nede i kagedåsen og fået lidt alternativ hjælp til at bygge sin fysik op, hvilket jo også betyder noget for hvad man kan holde til..vil helt sikkert ikke anbefale det, men dermed ikke sagt at du ikk kan bruge nogen af iderne, den høje frekvens, med træning af musklerne 3 gange om ugen er jo ikk nogen dårlig ide.

Link to comment
Share on other sites

Kan godt se det er ret vildt, og der er kørt for meget volume på - hvilket måske er udemærket hvis man er på AS(som Arnold)..

Har i set hans dobbeltsplit program? - http://www.motion-online.dk/fora/index.php...;id=3374(ligger i pinned).. Ser meget spændende ud faktisk. kan meget godt lide at der er så meget superset med.

Hvordan tror i det ville fungere hvis man cuttede en øvelse eller 2 fra på hvert pas, og måske et sæt i hver øvelse? - Vil i så anse der for at være menneskeligt eller er det stadig helt hen i vejret?..

Situation er jo den at jeg i de næste 2 måneder har masser af tid til at træne, så det vil jeg helst udnytte så meget som muligt - andre programmer og ideér er mere end velkomme:-)

Link to comment
Share on other sites

Har læst en artikkel skrevet af en af datidens bodybuldere og han hævdede at Arnie sjældent trænede mere 45mineffektivt om dagen det meste af året. Det være sagt kan man jo træne ligeså meget man vil bare man tilpasser intensiteten så det samlede stress på kroppen bliver til at bære!

I korte perioder kan man sagtens træne alt for hårdt og altfor meget uden negative effekter. Og "krudt"har forøvrigt en positiv effekt på ens tolerance overfor træning på kort sigt i hvertfald!

Link to comment
Share on other sites

...Og "krudt"har forøvrigt en positiv effekt på ens tolerance overfor træning på kort sigt i hvertfald!

Ja selvfølgelig har det det, det er jo et eller andet sted hele meningen med at tage det!?

ét er at du har læst, hvad ANDRE PÅSTÅR..noget andet er hvad der rent faktisk er sandt..bottomline, jeg mener ikke at det er forsvarligt for nogen a os "dødelige" at bevæge sig ud i de vilde oldschool BB programmer..

Så til trådstarter, hvis du har masser a tid som du gerne vil bruge i centeret, jamen så vil jeg anbefale et 2-split med 4 træninger om ugen og så en fornuftig struktur på det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share