Sign in to follow this  
HenrikD

Kost

Recommended Posts

Om mig;

186cm, 90Kg - Træner hele kroppen tre gange om ugen, ikke hård træning. Formålet med træningen, er primært en bedre form, jeg har ikke viljen til store muskler.

Jeg spiser fast følgende;

Ca. 150g havregryn med rosiner til morgenmad, supleret med en vitaminpille (Jeg er bloddoner, så skal jeg ikke bekymre mig, om at få nok jern)

4 skiver fuldkornsrugbrød til frokost, pålægget er forskelligt. Frugt, efter hvad der er til rådighed på min arbejdsplads.

Aftensmaden er helt almindelig hverdagskost, dog med maget kød. Jeg prøver at variere mellem pasta, kartofler og ris.

Da jeg har en stor svaghed for søde sager, bruger jeg en proteinshake som belønning, efter træning. Det afholder mig fra milkshakes :w00t:

Burde det ikke være meget end rigeligt protein m.v?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Om mig;

186cm, 90Kg - Træner hele kroppen tre gange om ugen, ikke hård træning. Formålet med træningen, er primært en bedre form, jeg har ikke viljen til store muskler.

Hvordan definerer du bedre form?

Hvis det er forbedret hjertekar system er styrketraening nok IKKE den mest effektive metode

Hvis det er lidt flere muskler og mindre fedtprocent ogsaa kendt som den populaere undert0jsmodel/Bradpitt agtige form, saa drejer det sig jo om at bygge den muskelmasse saa effektikt/hurtigt som muligt, hvorfor det IKKE giver nogen mening IKKE at traene haardt

Hvis du mener at kunne fortaelle folk at "jeg skal til traening" eller "jeg gaar til fitness" og egentlig IKKE er interesseret i nogle ordenltlige resultater, men bare vil hive lidt i de samme kabler og l0fte de samme vaegte aar efter aar og hygge dig med det, saa er det nok begraenset hvad din kost betyder.

Edited by -Anders-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Om mig;

186cm, 90Kg - Træner hele kroppen tre gange om ugen, ikke hård træning. Formålet med træningen, er primært en bedre form, jeg har ikke viljen til store muskler.

Hvis du gerne vil i bedre form, så ER hård træning vejen frem :4boxing:.

Både styrke- og konditionstræning.

Du kan evt. prøve at tælle kalorier et par dage og så se hvordan det ser ud. Slå det gerne op her på MOL med præcise mål osv. så vil jeg meget gerne kommentere på det :smile:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this