Træningsmakker fra Århus til optagelse i JGK søges


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Hey,

Kort og godt, mit privatliv er blevet ramt af uønskede konsekvenser som resultat af strukturelle ændringer i medfør af forsvarsforliget. Derfor har jeg i sinde at granske mulighederne for at indtræde i rækkerne hos JGK. Træningen op til kan dog være enormt besværlig, særligt hvis man, som jeg, læser en fuldtidsuddannelse, og en deltidsuddannelse samtidig. Ligeledes er de lange marchture dræbende kedelige hvis man er alene. Derfor søger jeg en makker, så vi kan holde hinanden til ilden.

Jeg stiller dog et par krav til denne:

  • Pligtopfyldende
  • Punktlig
  • Seriøs
  • Eventyrlysten
  • Spontan

Hvis du bor i Århus eller tæt på, og går med samme ambitioner, så kan vi muligvis alliere os i stræben efter at blive klar til Patruljekursus og den efterfølgende 4 ugers aspirant "uddannelse". Det gør ikke noget hvis du har en nogenlunde grundform, dvs 3000m på cooper, og erfaring med cirkeltræning og march, men det er ikke et krav.

Gi' lyd...

Edited by MichaelEbeltoft
Link to comment
Share on other sites

Bor i Horsens, så der er også et stykke vej. Er pt. studerende så arbejdet kommer derfor i første række, hvilket gør en træningsmakker nærmest umuligt. Men en længere orienteringsmarch en gang imellem er jeg absolut frisk på hvis det skulle blive aktuelt. Jeg er født og opvokset i det vestjyske terræn, hvis det skulle være en fordel? :)

Ved ikke endnu om jeg søger eller ej. Jeg vil være 100% sikker på jeg vil det arbejde det indebære, før jeg vælger at søge ind. Det kan jeg ikke vide før jeg er godt i gang med sergentuddanelsen, hvilket nok er det tætteste jeg kommer på mere professionelt militærarbejde uden en lang officersuddanelse.

Edited by venaN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share