Løbe rygsæk


Seberg
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Skal have købt mig en løbe rygsæk hvor der er plads til diverse ting (arbejdstøj+sko) eller (træningsudstyr.

Har kigget rundt omkring hos de forskellige forhandlere, men der er så mange forskellige at vælge i mellem.

Skal gerne bruge den til lange ture som 15 + km. Så skal være meget let og så den næsten ikke mærkes :)

Håber i kan hjælpe

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Prøv og kigge på den her

http://www.racegear.dk/shop/index.php/OMM/Rygsak-og-Camelbak/Loberygsak/OMM-Classic-Marathon-25L/visprodukt.tpl

Jeg har den foregående model og modellen før den (den ældste er 6 år gammel) bruger dem til alt Skiløb, adventurerace, indkøbspose you name it..

Det gode ved den er at den er let (620 g vejede jeg min ene til engang) og samtidigt holdbar. Har løbet dagsløb med 12 kg i rygsækken.

Og samtidig er den stor nok til at du uden problemer kan have sko, håndklæde og tøj i samtidigt med at den kan snøres ind så der kun er 1L camelbag i uden at den sidder og flagrer.

Go jagt

Niels

Hej MOL.

Skal have købt mig en løbe rygsæk hvor der er plads til diverse ting (arbejdstøj+sko) eller (træningsudstyr.

Har kigget rundt omkring hos de forskellige forhandlere, men der er så mange forskellige at vælge i mellem.

Skal gerne bruge den til lange ture som 15 + km. Så skal være meget let og så den næsten ikke mærkes :)

Håber i kan hjælpe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share