Pulsur Polar


Mai Fynbo
 Share

Recommended Posts

Har lige fået et glimrende tilbud via min arbejdsgiver på pulsure og nu er spørgsmålet, hvor nærig skal man være?

Det skal siges at jeg er lidt en grejnørd som godt kan lide at sætte min træning i system, samt at jeg ofte bruger ruteopmåleren til at finde den præcise distance + hastighed for dagens løb. Normalt bruger jeg desuden en intervaltræningsfunktion på min mobil, men den vil jeg gerne spare væk da mobilen snart skal skiftes.

Her er mulighederne jeg har fået:

RS800CX Det skal måske nævnes at der følger en foodpod gps med til denne og at samlet pris her er under 2000kr.

RS400

RS300x

Nogen erfaringer med de nævnte? Jeg hælder personligt mest til den øverste, men vil gerne have lidt indput fra jer her på MOL :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har lige fået et glimrende tilbud via min arbejdsgiver på pulsure og nu er spørgsmålet, hvor nærig skal man være?

Det skal siges at jeg er lidt en grejnørd som godt kan lide at sætte min træning i system, samt at jeg ofte bruger ruteopmåleren til at finde den præcise distance + hastighed for dagens løb. Normalt bruger jeg desuden en intervaltræningsfunktion på min mobil, men den vil jeg gerne spare væk da mobilen snart skal skiftes.

Her er mulighederne jeg har fået:

RS800CX Det skal måske nævnes at der følger en foodpod gps med til denne og at samlet pris her er under 2000kr.

RS400

RS300x

Nogen erfaringer med de nævnte? Jeg hælder personligt mest til den øverste, men vil gerne have lidt indput fra jer her på MOL :smile:

Har selv Rs800CX og har brugt det i et halvt år nu. før dette havde jeg 725X.

Hvis du skal bruge uret til løb, så kan jeg ikke anbefale dig at benytte GPS-en da dette er meget upræcis..(ikke mere end f.eks. garmin). Derimod vil jeg anbefale dig at få skaffet fodpod-en (S3). denne er utrolig præcis og giver oven i købet mulighed for at du kan måle din skriftlængde og kadance under træningen samt at du kan benytte dig at polars "løbeindex" funktion. Denne funktion kræver nemlig brug af fodpod-en er fungere ikke ved brug af GPS.

RS800CX er klart at foretrække for dig når du kan få det til de priser..

RS400 uret har samme funktioner, men fungere med polars gamle systemet til overførsel af data, hvor RS800CX fungere med W:I:N:D.. læs selv om det på polars hjemmeside. Rs400 er et glimrende ur, men fodpod-en er tung og stor, hvor G1 sensoren til dette ur er dårligere modtagelse ift G3, som også kan tracke dig på google maps.

alt, ialt så anbefaler jeg dig rs800cx :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share