Squash-klubber nær Skanderborg?


Mads Tillebeck
 Share

Recommended Posts

Jeg er netop flyttet til Skanderborg og vil for enhver pris fortsætte med at spille squash. Jeg spillede hidtil i Åbyhøj Squashklub, men efter flytningen er der over 20 minutters kørsel dertil. Jeg har kigget på Horsens Squashklub, men den ligger også lidt langt væk. Ja, 20 minutter er måske ikke langt for visse personer, men førhen behøvede jeg blot køre et par minutter på cykel før jeg var fremme, så jeg er sikkert lidt forkælet!

Findes der en squashklub tættere på Skanderborg end Åbyhøj og Horsens?

Jeg søger desuden en ny makker til at dække de dage, hvor min anden makker arbejder. Jeg er omtrent let-øvet, dog med en god kondi.

Hvis nogen kunne tænke sig at prøve en kamp må I slå på tråden! Skriv til [email protected]

Mvh. Mads

Edited by Mads Tillebeck
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Hej Mads,

jeg er netop flyttet til Ry, og vil gerne genoptage squash "karrieren" igen engang efter sommeren. Så jeg ville høre om du havde fundet noget i skanderborg? Vi kunne eventuelt tage en match ved lejlighed. Jeg har spillet på må og få i 5-7 år, men er nok lidt rusten;)

Vh

Rasmus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share