Løb og holder til mobil, hvor?


nina555
 Share

Recommended Posts

Hej Alle!

Jeg løber tit med min mobil i lommen på min løbejakke - der er den jo fint i sikkerhed for regn osv. - men det er bare træls når den hopper op og ned hele tiden:)

Jeg har kigget lidt på forskellige etuier som fx dette armbånds-etui:

http://phonez.dk/ (se iphone "tilbehør" og "holdere")

http://www.apple.com/dk/iphone/

Er der nogen der har erfaringer med sådan et armbånd?

Er den slags vandtæt?

Kh Nina

Link to comment
Share on other sites

Undskyld, jeg kan faktisk ikke svare på dit spørgsmål, men måtte smide et indlæg :wink:

Har du prøvet at løbe uden musik?

Personligt synes jeg det er meget federe (mere nærværende/intens-agigt - læs hvad jeg mener, ikke hvad jeg skriver her) bare at høre sine egne skridt og åndedrag på turen. Jeg 'lærte' det da jeg tog nogle ture med en ven, og har sidan da foretrukket det sådan. Ikke at alle skal tvinges til at havde det på samme måde, MEN hvis ikke du allerede har prøvet, så prøv det! :4thumbup:

Hvem ved, måske sparer du udstyret?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej,

Jeg gad ikke følge linksene og finde dem frem men jeg havde samme problem og købte en armholder. Det virkede bedre end lommen og den var vandtæt nok da den kan sidde under løbejakken. Jeg er nu gået bort, som ovenstående, fra at løbe med lyd på. Dels skulle jeg finde nyt musik med jævne mellemrum, dels valgte jeg at fokusere på det fede og glæden ved at løbe, omgivelser, åndedræt, kroppens muligheder og kunnen, rytmen osv osv. DET gav et seriøst boost til motivationen så jeg har ikke mere problemer med at komme ud i hverken sne eller regn.

Happy trail

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share