MMA-nybegynder


ziemann
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Jeg har tænkt mig at starte til MMA i det nye år, og mangler derfor lidt vejledning til køb af udstyr.

Da prisen på tand- og skridtbeskyttere varierer en hel del, har jeg lidt svært ved at gennemskue hvad der det mest fornuftige at investere i.

Jeg har absolut erfaring omkring dette, så alt input bliver modtaget med kyshånd:-)

Glædelig jul derude.

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL.

Jeg har tænkt mig at starte til MMA i det nye år, og mangler derfor lidt vejledning til køb af udstyr.

Da prisen på tand- og skridtbeskyttere varierer en hel del, har jeg lidt svært ved at gennemskue hvad der det mest fornuftige at investere i.

Jeg har absolut erfaring omkring dette, så alt input bliver modtaget med kyshånd:-)

Glædelig jul derude.

Jeg vil anbefale en Schock Doctor tandbeskytter; Du kan få en til ca. 2-300. Du kan sagtens få en billigere, men de er efter min erfaring ofte noget lort. Du behøver heller ikke bruge flere penge på det - det er ren overkill.

Mht. skridtbeskytter er Schock Doctor faktisk også et godt valg. Nogen bruger en thai cup, men det har aldrig fungeret for mig. Prøv dig frem....

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share